پرچممونم همیشه بالاســــــــــــت

پرچممونم همیشه بالاســــــــــــت

 

خودم "آس" و رفیقام "خاص"

دنیا ماله "ماس" وﮔﻮﺭﻩ ﭘﺪﺭﻩ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺎﺭﻭ "ﻧﺨﻮﺍس"

ﺳﺮﻣﻮنم "ﺑﺎﻻس" ﭼﻮﻥ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻣﻮﻥ "ﺧﺪﺍس"

ﺍﯾﻨﻢ ... ﺭﺍﻫﻪ "ﺭﺍﺱ" ﻭﺍﺳﻪ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﺎﺭﻭ "ﻧﺨﻮﺍس"

ﻭﺍﺳﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻨﺪ "ﺟﻤﻠﺲ" ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﻣﯿﮕﻦ "ﺧـــــــــــــــــﺎﺹ"

(پرچممونم همیشه بالاســــــــــــت)



نظرات شما عزیزان:

شیرین عسل
ساعت17:49---1 تير 1393
عشقه من . . .

اینروزها که هنوز نیستنت را به هوای دوباره داشتنت ثانیه شماری میکنم . . .

ساکتم .حرف نمیزنم. نه که چیزی برای گفتن نباشد... نه .به این سکوت پیله کرده ام. نه که ندانم چه بگویم

اینروزها از همیشه پر تر از حرفم . از همیشه بیشتر گفتنی دارم ولی من مانده ام و یک عالمه ناگفته های ناشنیده...

میروم تا فراموشم کنی ...

در فراموشی هم آغوشت میکنم تا طعم تلخ برخوردهای سردت یادم برود...

ناگفته هایم را میگذارم گوشه ی دلم تا روزی که تو بیایی...

روزی که باشی و بخواهی برایت حرف بزنم...

تا اون موقع... هر وقت خورشید را بالای سرت دیدی بدان در غروبی دلگیر به تو می اندیشم ...

به اینکه اگر کاری که عشق با من کرد با تو میکرد چند روز دوام میاوردی...؟؟؟؟


alone
ساعت15:26---31 خرداد 1393
bale!!!

شیرین عسل
ساعت20:16---29 خرداد 1393
دستآنی که کمک می کنند ...

مقدس تر از دستانی ست که دعآ میکنند...


شیرین عسل
ساعت11:00---27 خرداد 1393
هَمـِﮧ مے تـُـونـَטּ « اِسمِتـــ » روُ صـِבآ ڪُنـَטּ

اَمـّـآ یڪے ـهَستــــ ڪِـﮧ

وَقتے اِسمِتـــ روُ میگِـﮧ ( لـِذّتــــ ) مے بـَرے

وَ بــآ { تَمــآمـِ وُجـوُב } בر جـَوآبشـ בوستــــ בآرے بـگے :

┴┬▐جــــــُــــوטּِ בلَــمـ ┴┬▐


شیرین عسل
ساعت9:28---27 خرداد 1393
فقط برای یک بار !

مرا در افسون مبهم یک دروغ …

شناور کن !

سر به گوش من بگذار ..!

و آرام بگو :دوستت دارم….!


nanaz
ساعت15:14---26 خرداد 1393
ღ☂ღlove2loveღ☂ღ
azizam blink khabar kon fadaaaaat


شیرین عسل
ساعت12:17---26 خرداد 1393
من صبورم اما ...

به خدا دست خودم نیست اگر می رنجم

یا اگر شادی زیبای تو را ، به غم غربت چشمان خود می بندم

من صبورم اما ...

چقدر با همه ی عاشقیم محزونم ! و به یاد همه ی خاطره های گل سرخ

مثل یک شبنم افتاده ز غم مغمومم

من صبورم اما ...

بی دلیل از قفس کهنه شب می ترسم

بی دلیل از همه تیرگی تلخ غروب و چراغی که تو را از شب متروک دلم دور کند می ترسم

من صبورم اما ...

آه ... این


شیرین عسل
ساعت19:11---25 خرداد 1393
نگران نباش!

من آروم رفتن رو خوب بلدم!

انقدر خوب که اصلا نمی فهمی

کی رفتم...


شیرین عسل
ساعت18:58---25 خرداد 1393
یــــــه آدمــــــایی هــــــم هســـتنـــد ...


کــــــه هیــــــچ وقــــــت تـــرکـــت نمـــیکنـــن!

ولــــــی بـــلـــدن کــــــاری کـــنـــن

تــــــا خــــــودت یـــواش یـــواش تــــــرکشــــــون کـــنـــی...


شیرین عسل
ساعت17:59---25 خرداد 1393
دلم می خواد گریه کنم ، گریه بی صدا کنم

دلم می خواد ناله کنم ، اشک بریزم شکوه کنم

دلا دلا ، کی غم و بیرون می کنی؟

دلا دلا ، کی خونه قصه رو ویرون می کنی؟

ساز گیتار می زنم به عشق تو ، عزیز دل

خودم می شم قربون تو بیا بشو مهمون دل

خدا خدا چی کار کنم عشقمو ویرون نبینم

از دست این زمونه ها دلمو حیرون نبینم

دلم شده بی طاقت ، خدا بده لیاقت

تا من کنم صبوری ، با همه صداقت

چه روز و روزگاری ، دارم می شم دیونه

هی می گیرم بهونه از دست این زمونه


پر از فکر و خیالم ، خیلی غصّه دارم

از عشقای روزگار خیلی خیلی می نالم


ترلان
ساعت0:50---24 خرداد 1393

شـبــهـــا زیــــر دوش آب ســــــــرد

رهــــا میکـــنـم بـغـــــض زخـــمـهــایــم را

در حالی که هــــمــــه میگویند :

خــوش به حـــالــَــش …

چه زود فــــــرامــــــوش کـــرد


مئچان(مهدی)
ساعت15:46---23 خرداد 1393

رابطه ای که توش اعتماد نیست

مثل ماشینی می مونه که توش بنزین نیست

تا هر وقت که بخوای می تونی توش بمونی

ولی تو رو به جایی نمی رسونه‬ !


Mahshid
ساعت20:15---22 خرداد 1393
از وبت خوشم اومد راستی با تبادل لینک موافقم منو بلینک ممنون

reza
ساعت12:06---22 خرداد 1393
هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم

به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت . . .


عشق2طرفه
ساعت9:13---22 خرداد 1393

بفــــــــــهم

اگر تلافی نمیکنم،

نــــه اینکه بلــــد نیستم

اگر تلافی کنم،

به دوستت دارم هایی که به "تــــو"گفتم،توهین میشه

و این توهین به خـــودمـــــه


saman
ساعت8:41---22 خرداد 1393
Toro Khoda Age Ja has Bezarin manam komaketoon Konam ParchAm sangine aKhe !!!! rasi Shotor To khab chi did !??

jigily
ساعت23:22---21 خرداد 1393


می شه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی

ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری

که با خدا خداحافظی بعضی ها از چشمت جاری می شه



saeedeh
ساعت12:53---21 خرداد 1393
لاااااااااایک

♂ᗩ๕☤ʁℯɀα♥๓αʁƴᴀღ♀
ساعت21:25---17 خرداد 1393
آدم ها زود پشیمان میشوند… !

گاهی از گفته هایشان، گاهی از نگفته هایشان…

گاهی از گفتن نگفتنی هایشان…

و گاهــــــــــــــــی هم از نگفتن گفتنی هایشـــــــان…


کیان
ساعت12:54---16 خرداد 1393
سلام . ممنون منم شما رو لینک کردم اگه برای برقراری روابط بیشتر مایل بودید نظر بدید حالا هر رابطه ای کاری یا دوستی . ممنون میشم نظر بدید

HOSSEIN
ساعت20:39---5 خرداد 1393

در زندگي لحظاتي هست که به صد مرگ ِ سخت تر مي ارزند.... !











خاطره اي شايد.. رويايي.. اتفاقي ...!



هلیا
ساعت11:13---5 خرداد 1393

بدترین درد مردن نیست
دلبستن به کسیست که سهم تو نیست رفیق وبت خیلی غمگینه



abozar
ساعت0:13---5 خرداد 1393

درکم نکن شاید ازت رد شم



شاید از این به بعد دیگه بد شم





درکم نکن این قصه دلگیره



اینکه دلم پیش دلت گیره





درکم نکن روزام پیش میره



این لحظه ها جونمو میگیره





حس میکنم دارم تموم میشم



وقتی که حست نکنم پیشم



abozar
ساعت0:11---5 خرداد 1393

دیدی همیشه عکسایی که از یه جاده میکشن آخرش باریک و باریکتر میشه؟واسه اینه که اون آخرا رو باید تنها بری، تنهای تنها.



الهام
ساعت12:35---4 خرداد 1393
سلام وبت عالیه من تو وب نادیا باهات اشنا شدم...20

shima
ساعت21:16---3 خرداد 1393

قلبم گرفت عزیزم از بس که بی وفایی
تنگ غروب گم شد الماس آشنایی
خواستی ردم کنی تو یک جوری که نفهمم
یک لحظه باورم شد که من چقدر نفهمم



محمد زارع
ساعت15:52---31 ارديبهشت 1393


یهـ پُستِ‌ ویـــژه

سَلامَتی کَسآیی کِهـ تو خآطِرمون اَبدی هَستَن

اَمّا تو خآطِرشون عَدَدی



نگار
ساعت14:56---31 ارديبهشت 1393
eival aaty

مهدی
ساعت12:39---31 ارديبهشت 1393

این مطلب خیلییییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییی
تکراریه



вι ηαм
ساعت13:39---29 ارديبهشت 1393

سلام عاطفه
خیلی بدی
سر نمیزنی
باهات قهرم
من بهت سر میزنم
وبتم لینک کردم
مواظب خودت باش
به امید دیدار



شیرین عسل
ساعت19:55---28 ارديبهشت 1393

نقشه های من جنوب ندارند
همیشه
هرچه خاطره است
از دریای شمال به این خانه می وزد
چطور میشود یک تابستان... یک غروب... یک ساحل ... یک نگاه... یک آغوش بشود دنیای یک آدم؟؟



شیرین عسل
ساعت17:09---28 ارديبهشت 1393

خیلی مدیونم به همه ی کسایی که

باید بدی هـاشـون و جبـران مـی کـردم


ولـی سـاده ازشـون گـذشتم ... !!!



سید محمد
ساعت16:31---28 ارديبهشت 1393

به سلامتی کسی که دوسش داری و پیشت نیست اما یه یادگار ازش داری که وقتی نیگاش میکنی
بوش میکنی و حس میکنی کنارته
سلامتی اونی که با خاطراتشم خوشی



شیرین عسل
ساعت19:55---27 ارديبهشت 1393

دلم برای تو تنگ شده است.

اما نمی‌دانم چه کار کنم

آرام می‌گریم،

حال آدمی را دارم

که می‌خواهد به همسرِ مُرده‌اش تلفن کند،

اما نمی‌کــند.

چـرا که به خوبی می‌داند

در بهشت، گوشی‌ها را برنمی‌دارند...!



behzad
ساعت10:44---27 ارديبهشت 1393
منتظر هیچ دستی در هیچ جای دنیا نباش،اشک هایت را با دستهای خودت پاک کن،همه رهگذرند...........

عشق2طرفه
ساعت10:06---27 ارديبهشت 1393

هر چند این روزها دیگر نمی توان از دل شکسته سخن گفت،



چرا که گوش شنوایی نیست .



باید قاصدک دل را به دست نسیم بازیگوش سپرد



و سوختن و ساختن پیش گرفت و تن به سرنوشت سپرد .



شاید خود مرهمی باشد بر روی زخمهای روزگار



ترلان
ساعت3:33---27 ارديبهشت 1393

کنار پنجره ی تنهاییم
میان هاله ای از غم
بین پیچک های کنار نرده
ته نشین شده ام
باشه قبول....
رابطه ها مجازی شدن..
ولی.. ولی دردها که همچنان حقیقی اند........!



از یاد رفته
ساعت11:28---26 ارديبهشت 1393
وب خوبی داری ممنون از مطالبت

عشق2طرفه
ساعت20:01---25 ارديبهشت 1393

هرچه پیش آمد هر اتفاقی افتاد فراموش نکن که دوستت داشته ام که دوستت دارم

و هیچ کس هیچ کجا هیچ وقت نمی تواند گرمایی را که تو به لحظه هایم بخشیدی ، تکرار کند



عشق2طرفه
ساعت19:47---25 ارديبهشت 1393

در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم . . .



در "دلم" دلتنگی ام را ،



در "سکوتم" حرف های نگفته ام را ،



در "لبخندم" غصه هایم را ،



دل من ، چه خردسال است !!!

ساده می نگرد ! ساده می خندد ! ساده می پوشد !



دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است !



ساده می افتد ! ساده می شکند ! ساده می میرد !



ساده . . .



nadia 
ساعت17:50---25 ارديبهشت 1393

خودمونو عشق است



ترلان 
ساعت12:34---25 ارديبهشت 1393

پـیراهنـم را بـزن بـالا ...

کـمرم را دیـدی ؟

نـترس چـیزی نـیست !...

ایـنها فـقط جـای خـنجرنـد ، مـن نـفهمیـدم در رفـاقـت چـه شد



شیرین عسل
ساعت11:16---25 ارديبهشت 1393

من دلم می خواهد
ساعتی غرق درونم باشم!!
عاری از عاطفه ها
تهی از موج و سراب
دورتر از رفقا…
خالی از هرچه فراق!!
من نه عاشق هستم؛
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من دلتنگم خودم گشته و بس…!



alirezap1710
ساعت21:35---24 ارديبهشت 1393

سلامو تو هم وبلاگت قشنگه
لینک شدی



شیرین عسل
ساعت11:36---24 ارديبهشت 1393

متــــــــاسفم… نه برای تو که دروغ برایــــت خـــود زندگیست… نه برای خودم که دروغ تنهـــا خط قرمز زندگیـــستــــ بـــرایم…. متاسفم که چرا مزه ی عشـــــــق را…. از دستـــــــــ تــــــو چشیــــدم….



ترلان 
ساعت14:40---23 ارديبهشت 1393

برایــــم کــَـف زدنــــد ، در آغوشـَـم گرفتنــــد …


تاییــــد و تشویقــَـم کردنــــد ...


کــــه آخــر فرامــ.ــوشتــــ کــــــردم …


دیگــــر تــــا ابـ.َـد بر لـَـبانــــم


لبخنــدی تــَـصنعـی مهمـــــان استــــ …


امــــا بیــن ِ خــودمـــــان باشــد …


هنــوز تنهــ.ــا عزیــــ♥ـــــزم تــ…ُــو هسـتــی .........!



вι ηαм
ساعت23:44---22 ارديبهشت 1393

سلامممممممم عاطفه
خوبی؟
متنی که تو وبم گذاشتی خوندم قشنگ بود
مرسی

مواظب خودت باش
به امید دیدار عاطفه خانوم



haleh
ساعت21:01---22 ارديبهشت 1393

silaaaaaaaaaaaaaaam man umaaaaaadam ..bah bah che webloge gashangiiiiiiiiiiiiii baba koli like dariiiiii weblogetam mese khodet gashangeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



عشق2طرفه
ساعت8:47---20 ارديبهشت 1393

کاش میشد قلب ما از یاس بود


تک تک گلبرگ ان احساس بود


پاک وسبز وساده وبی ادعا


کاش می شد بهتر از الماس بود


کاش می شد عشق راتفسیر کرد


عاشقی را با محبت سیر کرد



hasti
ساعت18:22---19 ارديبهشت 1393

سلام گلم عنوانش اینه:

˙·٠•●♥ dizniland ♥●•٠·˙



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 12 فروردين 1388برچسب:, ساعت 12:59 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |