بس کن !!

بس کن !!

 

بس کن !!

دیگه دوستت دارم های دروغت را

به خوردم نده !!

چرا برگشتی؟؟

سعی نکن نگاهات گرم باشه و گیرا

و الکی نخند تا جذاب تر باشی

من با تو سرد سردم

مثل یخ !

آدم چیزی رو که بالا میاره

دوباره نمیخوره....

مــارے

 

 



نظرات شما عزیزان:

*-*
ساعت13:33---20 آذر 1394


چـه چـیـز در ایـن جـهـانــــــــ ...!


غـریـبانـه تـر از زنـــی اسـتــــ ...!


کـه تــنــهــایــی اش را بــغــل مــی کــنـد ...!


و مــی پــوســد ...!


امــا حــاضــر نــیــســت دیــگــر ...!


کــســی را دوســت داشــتــه بــاشــد!


nadia
ساعت17:52---25 ارديبهشت 1393
وبت خیلی خوشمله عزیزم

احـــسان
ساعت1:57---22 ارديبهشت 1393

بی اختیار عمر را در انتظار امدنت میگذارنم

نمیدانم بیشتر از این انتظار داری

شاید عمر کم است

باید از جان گذشت


slm, mc babate coment haye zibat



SIINA
ساعت18:06---18 ارديبهشت 1393

خسته ام...


اما تحمل میکنم


خدایا روزگارت با منو احساسم بد تا کرد....!



شیرین عسل
ساعت9:13---18 ارديبهشت 1393


گفته بودم

مثل ِ هیچکس نیستی

هستی

مثل ِ تمام مردها . . .

فقط !

با تـــــو

عاشقم



شیرین عسل
ساعت17:42---17 ارديبهشت 1393

این روزها اگر گوش دلت را تیز کنی

فقط یک چیز را خواهی شنید...

دوســــــــــــــــــــت دارم

گلایه از تکراری بودنش نکن...مشکل از من نیست

تو زیادی دوس داشتنی هستی... 



mar♥jan
ساعت17:37---17 ارديبهشت 1393

سرگرمی ام شده گرفتنِ فال حافظ و من خسته از جواب های تکراری :


“غم تمام می شود”


“غصه نخور”


“مشکلات حل می شود ”


و …


دلم می گیرد ، چرا حافظ نمی داند بی او هیچ چیز تمامی ندارد جز این زندگی ؟!



behzad
ساعت20:32---15 ارديبهشت 1393

زین پس تنها ادامه میذهم در زیر باران


حتی به درخواست چتر هم جواب رد می دهم


وکناری می اندازمش


میخواهم تنهایی ام رابه رخ این هوای دونفره بکشم


باران نبار


من نه چتر دارم نه یار



˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت18:32---11 ارديبهشت 1393

تلخ ترین قسمت زندگی اون جاییه آدم به خودش میگه :


چی فکر می کردیم و چی شد...!



ترلان
ساعت1:59---9 ارديبهشت 1393
ﻟﺮﺯﺵ ﺻﺪﺍﯾﻢ ﻣﺎﻝ ﺳﺮﻣﺎﯼ ﻫﻮﺍﺳﺖ
ﺍﯾﻦ ﭘﺮﺩﻩ ﯼ ﺍﺷﮏ ﺭﻭﯼ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﻢ ﻫﻢ ﻫﻤﯿﻨﻄﻮﺭ
ﭼﯿﺰﯾﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ
ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺩﻟﻮﺍﭘﺲ ﺗﻮﺍﻡ، ﻟﺒﺎﺱ ﮔﺮﻡ ﺩﺭ ﭼﻤﺪﺍﻧﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﯽ؟


ترلان
ساعت17:04---6 ارديبهشت 1393
سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد
اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یاد


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت12:45---6 ارديبهشت 1393
و عشق بهانه ی خوب تنها ماندن است .
عاشق شوید تا تنهایی در شما عمیق و ماندگار شود . . .


؟؟؟؟؟؟؟
ساعت11:35---6 ارديبهشت 1393
نبودن هایت آنقدر زیاد شده اند

که هر رهگذری را شبیـﮧ تو می بینم !!

نمی دانم غریبـﮧ ها ” تــــــ ــــو ” شده اند

یا تو ” غریبـــــــ ـــــــــﮧ ” ؟؟


mar♥jan
ساعت16:10---5 ارديبهشت 1393
این بهار یک اتفاق خوب کم دارد ؛ رخ بده !
متنهات زیبا هستن و تاثیر گذار.ممنونم


˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت17:42---4 ارديبهشت 1393
چه کهکشان زیباییست راه نگاه تو

چه زیباست این دنیای عاشقانه ی تو

اینبار هم تو گفتی دوستم داری و دو تا به نفع تو

دلم دیوانه شده از دست محبتهای تو...


ترلان
ساعت17:12---4 ارديبهشت 1393
دلـم ساعتی میخواهد؛



که مانــده باشــد روی



ساعت های با تو بودن..!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 6:20 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |