آی لعنـتی ....

آی لعنـتی ....

 

۴تا دیوار سیــاه،اون عکس خاکسـتری


اون حریم خـآر دار


شمع های سر در گم


اون آرشیو آهنگ


بغض های توی معدم


قرص های بی روح


زندگی من شدن


آی لعنـتی اینارُ از من نگیـر…

 



نظرات شما عزیزان:

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:35---11 تير 1393
چه دلم دلگیر است …

و چه دلم دلتنگ است …

و نگاهم خـوش یک خـاطـره است …

خوش آن سوی نگاهی که به من امید داد ..

کــاش مـی بـودی …

دل من جای تو را می بیند…

اشک هایم جاریست،

که چه جایت خالیست


سارا
ساعت16:30---31 خرداد 1393
سیگار می کشیدیم که انتظار نکشیم
که نفهمیم چقدر طول می کشد رسیدنش؛
چه می دانستیم
قرار است با انتظار , سیگار بکشیم
و دیگر منتظر کسی هم نباشیم....


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت19:51---29 خرداد 1393
در خیابان ،
جلوی ِ ماشین ـها
کمـی محکـم تـر دستانم را بگیـر ؛
نمی دانی که تمام ِ حواس ِ من
پرت اَست
به دوست داشتن ِ تـو؟!


بهزاد
ساعت20:31---6 خرداد 1393

مهربانیت را بـﮧ دستـﮯ ببخش ؛

که می دانـﮯ با او خواهـﮯ ماند ...

و گـــرنـﮧ حسرتـﮯ مــﮯ گذارﮮ بر دلـﮯ که دوستــت دارد



شیرین عسل
ساعت17:10---28 ارديبهشت 1393

به سلامتی خودم...



چراشونپرس....



اشکت درمیاد...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 11:45 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |