نيـــازم ....

نيـــازم ....

 
نيـــازم ،

نه ديگر آغوشـــــت است

نه دستـــــــانت ،

نه گيس سيــــــــاه ،

نه چشم خمـــــــارت

و نه دیگر هیــــــــ ـچ،

با . . .

يك فنجان سكــــــ ـوت تلـــــــــ ـخ ..

و ســـــ ـیگارم

....
.
.
فرو مى برم حمــــــــ ـاقتم را..

دوســــــ ـت داشتنت را . . .
 
 


نظرات شما عزیزان:

Arezoo
ساعت13:13---24 مرداد 1393
انچه نامش زندگیست مرا کشته در عجبم انچه نامش مرگ است با من چه میکند.

علی دهقان
ساعت10:25---25 تير 1393
ازاتاق خاطراتم
بوی حلوا بلند شده است
آرام فاتحه ای بخوان . . .
شاید خدا گذشته ام را بیامرزد . . .


مهسا
ساعت18:21---15 تير 1393
سلام گلم من تازه وب زدم خوشحال میشم بهم سربزنی اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:30---11 تير 1393
حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد …

دلخوری هـــــــایمـــــــان …

دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان …

و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن …

تنها به من بگو …

با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد …

کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟


علی دهقان
ساعت16:30---11 تير 1393
زمانی که از تنهاییت زجر میکشی دلتو وادار به عاشق شدن کسی کنی که هیچ حسی بهش نداری

سارا
ساعت12:23---11 تير 1393

غمگــیـטּ و خــستہ اَم ... (!)
دلــم یڪــــ هــواے بارانــے مــیخــواهد ./...
یڪــــ شـانـہ بــراے گـــریه ڪــردن .../.
و یڪـــ گــور پــــدرے ڪہ نثار دُنیا و تـمـام مُــتعلقاتش بُڪــُنمـ ... (!)


سارا
ساعت12:22---11 تير 1393

بـا جنگل ، دریا و کوه , میتوان بهتریـن لحظات دو نفـره را ساخت ,

اما برای یک تنها , فقط گم شدن و غرق شدن و سقوط …


سارا
ساعت12:27---10 تير 1393
میتـــَرسم آنقـــدر دوستت بِدارم که خُدا هم شک کنَد

که آغاز عِشق از آدم و حوا بوده یا از مــا!


علی دهقان
ساعت13:44---3 تير 1393
زیادی صاف نباش.ادمها تو جاده های صاف بیشتر لایی میکشند

سارا
ساعت16:28---31 خرداد 1393
تابلو نقاش را ثروتمند کرد، شعر شاعر به چند زبان ترجمه شد، کارگردان جایزه ها رو درو کرد...
وهنوز سر 4راه واکس میزندکودکی که بهترین سوژه بود...!!!


سارا
ساعت13:03---31 خرداد 1393
سرت را تکیه بده

اما

به شانه های کسی که اگر خوابت برد

سرد را زمین نندازد


شیرین عسل
ساعت12:23---28 خرداد 1393
***بی تو من زنده نمانم***

بی تو طوفان زده دشت جنونم

صید افتاده بخونم

تو چسان می گذری غافل از اندوه درونم ؟

بی من از کوچه گذر کردی و رفتی

بی من از شهر سفر کردی و رفتی

قطره ای اشک درخشید به چشمان سیاهم

تا خم کوچه بدنبال تو لغزید نگاهم

تو ندیدی

نگهت هیچ نیفتاد براهی که گذشتی

چون در خانه ببستم ،

دگر از پای نشستم ،

گوئیا زلزله آمد ،

گوئیا خانه فرو ریخت سر من

بی تو من در همه شهر غریبم

بی تو کس نشنود از این دل بشکسته صدائی

برنخیزد دگر از مرغک پر بسته نوائی

تو همه بود و نبودی ، تو همه شعر و سرودی

چه گریزی ز بر من ؟

که ز کویت نگریزم

گر بمیرم ز غم دل ،

به تو هرگز نستیزم

من و یک لحظه جدائی ؟

نتوانم ، نتوانم

بی تو من زنده نمانم .....


***هما میر افشار***


کیان
ساعت20:02---17 خرداد 1393
عالیییییییییییییییی بووووووووووووووووووووود@} ;-

بهزاد
ساعت12:27---14 خرداد 1393

احساسم را تسخیرنگاهت کرده ای‎
واژه واژه شعرهایم‎ شده ای
امروز به افتخار تو
ازتو
ازاحساس عاشقانه باتوبودن مینویسم‎
تاشاید بخوانی و لبخند بزنی
و باز‎بگویی توهنوزدیوانه ای ‎
ومن عاشق همین دیوانگیهایت شدم ‎



یاقوت
ساعت20:41---8 خرداد 1393

همیشه هم قافیه بودند ، سیب و فریب …
همه با هم میگوییم : سیب … و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت این لبخند مصنوعی …



بهزاد
ساعت20:27---6 خرداد 1393

محاله بازم بچه شم مثل قبل


تموم شد دیگه قلبم آشوب نیست


دیگه خوب میدونم هیچ آدمی


قد ادعای خودش خوب نیست



HOSSEIN
ساعت20:40---5 خرداد 1393

بیایید پارسی وار *زنها* را پاس بدارید ..


این بار اگر زن زیبارویی را دیدید ..


هوس را زنده به گور كنید ..و خدا را شكر كنید برای خلق این زیبایی ..


زیر باران اگر دختری را سوار كردید ..... به جای شماره به او امنیت بدهید ..


او را به مقصد مورد نظرش برسانید ... نه به مقصد مورد نظرتان ..

در تاكسی ... خودتان را به در بچسبانید... نه به او ..


بگذارید زن ایرانی وقتی مرد ایرانی را در كوچه خلوت می بیند ..


احساس امنیت كند نه ترس ..

هنگام ورود به هر مكانی ..


... با لبخند بگویید: اول شما ..


بیایید فارغ از جنسیت .. كمی مرد باشید



HOSSEIN
ساعت11:47---5 خرداد 1393

زندگی دفتری از خاطره هاست یک نفر در دل شب ، یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست یک نفر همسفر سختی هاست

و تو بدان عشق فراموش کردنی نیست . . .



HOSSEIN
ساعت11:46---5 خرداد 1393



رفت







استاد گفت فعل رفتنو صرف كن:



رفتم، رفتي، رفت



ساكت شدم، خنديدم، ولي خندم تلخ شد



استاد داد زد خب بعد؟



گفتم رفت رفت رفت



رفتو دلم شكست،غم رو دلم نشست



محمد زارع
ساعت15:12---3 خرداد 1393

میدانم داشتنت آرزوی محالیست
اما به دوست داشتنت که میتوانم افتخارکنم



nadia 
ساعت14:21---3 خرداد 1393

میگم دوستت دارم
ولی نگو تکراریه
شاید روزی نباشم که تکرارش کنم



بهزاد
ساعت12:23---3 خرداد 1393

دنيايت رابادنيايم عوض ميكني؟
فقط چندساعت…ميخواهم بدانم آنكه تمام دنياي من است دردنيايش چه سهمي دارم...



بهزاد
ساعت22:20---2 خرداد 1393

مات شُدم
هیچ میزِ شَطرَنجی هَم در میان نَبود!
این وَسَط فَقط یک دِل بود....



شیرین عسل
ساعت19:59---30 ارديبهشت 1393

به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو

می نگرد ، به دلی دل بسپار که جای خالی برایت

داشته باشد و دستی را بپذیر که باز شدن را بهتر

از مشت شدن بلد است



مهدی
ساعت18:29---29 ارديبهشت 1393

اغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند

و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .



sahar
ساعت16:47---29 ارديبهشت 1393
Ap kardam aziz

شیرین عسل
ساعت19:55---28 ارديبهشت 1393

الهی من نه آنم که زفیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی
به نگاهی باز کن در
که جز این خانه مرا نیست پناهی ..



behzad
ساعت19:21---28 ارديبهشت 1393
به سلامتی اون پیرمردی که وقتی‌ ازش پرسیدن عشق چیست گفت همونی که منو پیر کرد !

شیرین عسل
ساعت17:09---28 ارديبهشت 1393

خدایا میبینی؟


حالاکه پرازحرفیم


دیگه زنگ انشا نداریم...



SHaGHaYeGH
ساعت10:09---28 ارديبهشت 1393

سلام وب زیبایی داری
خوش حال میشم لینکم کنی



☺mamad☺
ساعت20:26---27 ارديبهشت 1393


شیرین عسل
ساعت19:55---27 ارديبهشت 1393

عطرها، بی رحم‌ترین عناصر زمین‌اند،

بی آنکه بخواهی،

می‌بَرندت تا قعر خاطراتی که ب

رای فراموشیشان تا پای غرور، جنگیدی...!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 12:38 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |