مانده هاے ...

مانده هاے ...

 
با تَه مانده هاے احساسَم بازے نکنـ

مَنـ هر شبــ با همینـ تَه مانده هاے بے مَصرفـــ

دل شوره هایم را آبیـــ ـارے مے کنم . . .
 


نظرات شما عزیزان:

شیرین عسل
ساعت11:06---23 مرداد 1393
دوستت دارم هایم بوی تکرار گرفته اند و طعم ماندگی …

منی که لحظه لحظه زندگیم با تو عاشقی کردم …

وتمام عشقم را دروجودت رها …

میخواهم کمی نباشم .


پریماه
ساعت19:30---11 تير 1393
عالی بووووووووود عاطفه جون ادامه بده ممنونم که سر زدی موفق باشی گلم

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:25---11 تير 1393
چشــــم هایـم را می بنــدم …

گــوش هایــم را می گیــرم …

زبـانـــم را گـاز می گیـــرم …

وقتی حـریف افکــارم نمی شـــوم …

چه درد ناک است فهمیـــدن …


علی دهقان
ساعت16:26---11 تير 1393
وقتی شیرها پاکتی اند وقتی پلنگها صورتی اند ایراد نگیر! عشق ها هم ساعتی اند .

سارا
ساعت12:29---11 تير 1393

هرچند نمی دانم
روزی رویاهایت را با که شریک میشوی
اما هنوز
شریک تمام بی خوابی های من تویی


سارا
ساعت22:03---7 تير 1393
هیچکس از یک رود خشکیده بخاطر گذشته اش تشکر نمیکنه!!...

علی دهقان
ساعت17:56---6 تير 1393
میگویی بی خیالت شوم!!!

خب لعنتی...

تو بی خیال او شو!!!!


خودمون
ساعت13:56---27 خرداد 1393
اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی
فردا به خودم خواهی رسید
حال و روزت دیدنیست


خودمون
ساعت13:56---27 خرداد 1393
به تو که فکر می کنم
بی اختیار به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم
افسوس


خودمون
ساعت13:55---27 خرداد 1393

“زندگی” بـه من آموخـت . . .
آدمها نـه ” دروغ ” می گویند
نه زیر ” حرفشان ” می زنند .
اگر ” چیزی ” می گویند . . .
صرفا ” احساسشان ” درهمان لحظه سـت
نبـایـد رویش ” حساب ” کرد


خودمون
ساعت12:28---27 خرداد 1393
تکان می دهد خانه را سالی که می آید …
سرگرمیِ خوبی ست :
تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم
و آغاز می شود سال تنهایی . . .


خودمون
ساعت12:27---27 خرداد 1393
چه کسی گفته که من تنهایم ؟
من ، سکـوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم …
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !


خودمون
ساعت12:27---27 خرداد 1393
فصل ها پشت سر هم می آیند می روند و تمام می شوند
اما تمام شدنی نیست فصلِ رفتن تو و تنهاییِ من …


خودمون
ساعت12:26---27 خرداد 1393
دلم خوش نیست غمگینم . . .
کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند . . .
کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی
تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :
عجب احساس زیبایی … ! تو هم شاید نمیدانی … !


خودمون
ساعت21:24---26 خرداد 1393
قلبی خاکی داشتم ، آدما خیسش کردند
گِل شد ، بازی کردند ، خشک شد ، خسته شدند
زدند شکستند ، خاک شد ، پا رویش گذاشتند ، رد شدند…


خودمون
ساعت21:23---26 خرداد 1393
امشب شب تولدم است
ولی چیزی برای ترکاندن ندارم جز بغض !


خودمون
ساعت21:23---26 خرداد 1393
در کنار ساحل دریای غم
قایقی میسازم از دلواپسی
بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت
یک مسافر از دیار بی کسی


کیان
ساعت20:09---17 خرداد 1393
چند تا شد نمیدونم ولی تا سر حد مرگ ادامه میدم

بهزاد
ساعت18:00---12 خرداد 1393

نگران چی هستی؟

گاهی خدا درها و پنجره ها را قفل میکنه

زیباست اگر فکر کنی بیرون طوفانه

و

خدا

میخواد از تو محافظت کنه

پس بخند



محمد زارع
ساعت15:27---9 خرداد 1393

باور کن واسه توئه که بی تابم من
باور کن واسه چشماته بی خوابم من
باور کن که به داشتنت می بالم من
باور کن ... باور کن
جونمی ، عمرمی ، قلبمی ، نفسی
بمون و تنهام نذار تو این بی کسی
میدونم میدونی ، عاشق چشماتم
باور کن بدجوری ، غرق نگاتم
از عشقت دیوونم ، قدرت رو میدونم
پیش تو می مونم ، حست رو می خونم
از اینکه پیشمی ، از خدا ممنونم
باور کن عشق من ، با تو می مونم



بهزاد
ساعت23:03---8 خرداد 1393

ﺑﺎﯾﺪ ﺗﻮﯼ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍبت،
ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩ.
ﺳﺒﮏ ﻣﯿﺸﯽ.
ﺣﺎلا:
ﯾﺎ ﺑﺎ عشقت،
ﯾﺎ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ،
ﯾﺎ ﺑﺎ

ﺧﺪﺍﺕ



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, ساعت 6:56 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |