گــــــاهے ...

گــــــاهے ...

 
گــــــاهے شــــــایـב لازمـ باشــــــﮧ

از یاد ببــــــریمـ....

یاد آنــــــهایے را کــــــﮧ با بودنشــــــان

بودنمــــــان را بـﮧ باز ے گرفتــــــنـב...
 


نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت21:10---15 مهر 1394
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﻗﺮﺍﺭ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺎ ﻫﺮ ﺯﻥ ﯾﺎ ﺩﺧــﺘﺮﮮ
ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﺪﮮ ﺑﻪ ﺭﺧﺘﺨﻮﺍﺏ ﺑﺮﻭﮮ ✔...
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﻫﺮ ﮐﺴﮯ ﮐﻪ " ﺩﻭﺳﺘﺖ " ﺷﺪ " ﺩﻭﺳﺖ
ﺩﺧﺘﺮﺕ " ﻧﯿﺴﺖ ✔...
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻮﺍﺏ " ﺳﻼﻡ " ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﯾﺪ
ﺑﻪ ﯾﮏ " ﻋﻠﯿﮏ " ﻣﺤﺘﺮﻣﺎﻧﻪ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﮯ ﻧﻪ ﯾﮏ ﻣﮑﺎﻥ
ﺧﺎﻟﮯ ✔...
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﯾﺪ " ﻣﺮﺩ "
ﺑﺎﺷﮯ ﻧﻪ " ﻧﺮ ✔..."
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ " ﺷﺎﻧﻪ ﺍﺕ " ﺭﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ
ﻫﺪﯾﻪ ﮐﻨﮯ ﻧﻪ " ﺯﻭﺭ ﺑﺎﺯﻭﯾﺖ " ﺭﺍ ✔...
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﺑﺎ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﯾﺖ ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﺩﻝ " ﯾﮏ "
ﺩﺧﺘﺮ ﺭﺍ ﺷﺎﺩ ﮐﻨﮯ ✔...
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺮﺍﮮ " ﯾﮏ " ﺩﺧﺘﺮ " ﻣﺮﺩ "
ﺑﺎﺷﮯ ✔...
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﺯﻥ " ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻩ " ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ✔...
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﺩﺧﺘﺮ " ﺗﻮﺟﻪ " ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ✔...
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﻋﺸﻘﺖ ﺑﺎﯾﺪ " ﭘﺎﮎ " ﺑﺎﺷﺪ ✔
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﮮ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﮮ
ﺑﻮﺳﯿﺪﻥ ﺩﺍﺩ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ " ﻋﺸﻖ " ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺑﺒﻮﺳﮯ ﻧﻪ ﺑﺎ
" ﻫﻮﺱ " ﻟﺒﺶ ﺭﺍ ✔
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ " ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ " ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺛﺎﺑﺖ
ﮐﻨﮯ ﻧﻪ "ﭼﻨﺪ ﺩﺧﺘﺮ ✔"
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﺩﻝ " ﮐﺎﺭﻭﺍﻧﺴﺮﺍ " ﻧﯿﺴﺖ ✔...
✔ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﻓﻬﻤﯿﺪﮮ ﺯﻥ " ﺣﺴﺎﺱ " ﺍﺳﺖ؛ﻣﮯﺷﮑﻨﺪ ✔
ﺍﻧﻮﻗﺖ ﻣﻴﺘﻮﺍﻧﻲ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﯽ ﻣﺮﺩ ,,,,,,,


محمد امین
ساعت10:51---21 خرداد 1393

خدایا تو گفتی از رگ گردن به من نزدیک تری،
این حرفا در سطح درک و شعور من نیست،
یه دقیقه بیا پایین بغلم کن...!!!!!


ترلان
ساعت1:16---20 خرداد 1393
دوستت دارم هایت را
باور می کنم
درست مثل امضای آخر نامه هایت که می گویی خون است…
اما طعم آب
انار می دهد


ترلان
ساعت1:15---20 خرداد 1393
این روزهــا ، …
هر جایی را که نگاه می کنم
پـــــــــ ـر است از وجود آدم های” بی وجـــ ـود ” …


عشق2طرفه
ساعت19:04---19 خرداد 1393
دلم کمی هوا می خواهد

اما در سرنگ ...

از زندگی خسته ام


عشق2طرفه
ساعت12:33---18 خرداد 1393
عاشق قدم زدن در بارانم،شاید این طوری بتوانم از تنهایی سر بیرون کنم.حداقل دلخوشم به این که کسی با من در انتهای تنهایی هایم چیک چیک قدم میزند

عشق2طرفه
ساعت12:32---18 خرداد 1393
یادم باشد بگویمت :


دیگر از آن لبخند ها آن هم ناگهانی نثار چشمان بیقرارم نکنی...


دلم ...



طاقت این همه عاشقی را ندارد...!!!


♂ᗩ๕☤ʁℯɀα♥๓αʁƴᴀღ♀
ساعت21:16---17 خرداد 1393

آری دوست داشتن زیباست
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان نیاندیشم
که این دوست داشتن زیباست.


کیان
ساعت20:18---17 خرداد 1393
خیلی خیلی عالییییییییی بود

کیان
ساعت19:59---17 خرداد 1393
خیلی خیلی استفاده بردیم خوشمان آمد ها ها ها ها ها

شیرین عسل
ساعت18:51---17 خرداد 1393
***** عشق *****

تنها مرض است که بیمار از آن لذت می برد ...


سَعيــــد
ساعت16:04---17 خرداد 1393
میگوینــد: بــاران کــه میزنــد …



بــوی ” خــاک “ بلنــد می شــود …



امــا …



اینجــا بــاران کــه میزنــد …



بــوی ” خاطــره ” بلنــد میشــود …!


کیان
ساعت12:09---17 خرداد 1393
لبخند بزن صورتو زیبا میکنه من یه ساله نخندیدم ولی دوس دارم دیگرانو بخندونم

شیرین عسل
ساعت11:50---17 خرداد 1393
من که خدا نیستم بگم ؛ صد بار اگه توبه شکستی باز آی … !
رفتی” به سلامت “ .


عشق2طرفه
ساعت8:54---17 خرداد 1393

لبخندت



هم جان می دهد



هم جان می گیرد…



بلا تکلیف مانده روحم



در مقابل خنده هایت...



عشق2طرفه
ساعت8:53---17 خرداد 1393

اگه حتی بین ما

فاصله یک نفسه
نفس منو بگیر
برای یکی شدن

اگه مرگ من بسه
نفس منو بگیر



عشق2طرفه
ساعت12:09---15 خرداد 1393

اگر روزی داستانم را نقل کردی بگو :







بی کس بود



اما کسی رو بی کس نکرد.







تنها بود



اما کسی رو تنها نذاشت.







دل شکسته بود



اما دل کسی رو نشکست.







از غصه فراری بود



اما وجودش پر از غصه بود.







درد داشت



اما مرهم درد من بود.







عاشقم بود



اما من او را دوست نداشتم.







وقتی فهمید ساده ناراحت شد



اما می دانم …



saeedsingle
ساعت23:35---13 خرداد 1393

عوضیــــــــــــاااااااا



ترلان
ساعت10:20---13 خرداد 1393


یه وَقتآیے بآیـَכْ رَפֿـتْ..!!


اونم بآ پآـے פֿـوכِتْ..!!

بآیـَכْ جآتو تو زنْدِگے بَعْضے هآ פֿـآلے كُنے..!!

כُرسْته تو شُلوغیآشوטּْ مُتوَجهْ نِمیشَنْ چے میشه..

وَلے بـכوטּْ..

یه روزـے..

یه جآیے..

بـَכْ جورـے یآכِتْ مے اُפֿـتـَטּْ، كه כیگه כیرْ شـُכه..!!

פֿـِیْلے כیرْ...!!



ترلان
ساعت10:19---13 خرداد 1393


میخواهمتــــــــــــــــــــ …

ولــــی…

دوری…

خیلی خیلی دور...

نه دستم به دستانـــــــت میرسد

...نه چشمانم به نگاهتــــــــــــــــــ ...



عشق2طرفه
ساعت18:11---12 خرداد 1393

چند بـــــــار دیگر تكرار شـــــــود

رفتنهـــــــای بی خبـــــــر

تـــــــا باورمان شـــــــود

بی خبـــــــر می رود

انكه مـــــــاندنی نیست...



بهزاد
ساعت17:58---12 خرداد 1393

وقتی دلت گـرفته ، وقتی غمگینی، وقتی از زندگی سیـری،


حـــواستـــو خیلـــی جمـــع کـــن چـــون برای آدما طعمـۀ خــوبــی هستــــی ..



ترلان
ساعت0:48---12 خرداد 1393

بعضی پسرا رو باید تو قطعه هنرمندان دفن کرد؛

بس که خوب نقش بازی میکنن لا مصبا..



ترلان
ساعت0:47---12 خرداد 1393

اگر جمعیت مردها منقرض شود چه می شود؟

۱٫ مگه قراره اتفاقی بیافته

۲٫ خارشتر کویر لوت که آفت نداره

۳٫ اکوسیستم به شرایط بدون انگل برمی گردد

۴٫ یه هیولا کمتر دنیا قشنگتر



♂ᗩ๕☤ʁℯɀα♥๓αʁƴᴀღ♀
ساعت22:29---11 خرداد 1393

باران کمی آهسته تر ، اینجا کسی در خانه نیست
من هستم و تنهایی و دردی که نامش زندگیست !



✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت20:39---11 خرداد 1393

بـَعضـے وَפֿــتـآ بـآیـَـכ تـَنهـآ بـآشـے ، تَنهـآـے ِ تَنهـآ ....

تـآ مـَرز ِ اِنفجـآر بـرـے ....

اونـوَפֿــ כر ِ اُتـآقـ ُ بـآز ڪـُـنے ُ بـآ هَمـوטּ لـَبـפֿـَـنـכ مـَسـפֿــَرــہ ـے هَمیشگـے

وـآنِــموכ ڪـُـنـے ڪـہ هَمــہ چے פֿــوبــہ ..!!



شیرین عسل
ساعت18:19---11 خرداد 1393

میتـــَرسم آنقـــدر دوستت بِدارم که خُدا هم شک کنَد
که آغاز عِشق از آدم و حوا بوده یا از مــا!



عشق2طرفه
ساعت10:55---11 خرداد 1393

بَدتریـــن دَرد ، مُــردَن نیست

دل بَــستن به کسیــه که

کــنــآرت نیستـــ ...



عشق2طرفه
ساعت10:54---11 خرداد 1393

آهای آقا پسری که به دوس دخترت میگی تا آخرش باهاتم...



مردونه بگو!



آخرش موقع بستن کمربندته؟؟؟؟؟



گیتی
ساعت10:40---11 خرداد 1393
خیلی وقته عزیزلینکیدمت

shima
ساعت18:01---10 خرداد 1393
بر سرش چتر گرفتم ، دیدم او خودش باران است !

مرتضی-♥*°*♥-عـــشــق☆ امـــــــــــــروزی-♥*°*♥-☆
ساعت0:58---10 خرداد 1393
باز همون قالب؟

mar♥jan
ساعت18:55---9 خرداد 1393

این جماعت می گفتن
اشک هایت را
خرج رفتنش نکن
راست می گفتن
بی من
تو
مفت هم نمی ارزی



mar♥jan
ساعت18:55---9 خرداد 1393
دنیا مثل شهربازی شده ، جایزه بازی با آدما ، یه عروسک دیگست !

✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت12:56---9 خرداد 1393

اگر چه اجبار بود اما عشقت انقدر در دلم پررنگ شده که جای خالیت را تنها خودت میتوانستی پر کنی…!
اگر چه اجبار بود اما نصف قلب و تمام روحم را به نامت زدی…!
اگر چه اجبار بود اما اجباری شیرین و شیرینی اجبار بود…!
کاش تمام اجبار های دنیا به تو ختم میشد…!



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت12:55---9 خرداد 1393

لمس کن کلماتی را
که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست…
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد…
لمس کن نوشته هایی را
که لمس نشدنیست و عریان…
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را
که خیس اشک است و پر شیار…
لمس کن لحظه هایم را…
تویی که می دانی من چگونه
عاشقت هستم٬
لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن…
همیشه عاشقت میمانم
دوستت دارم ای بهترین بهانه ام..



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت12:55---9 خرداد 1393

عکست قشنگه = دوس پسر من میشی ؟!

بابا ورزشکار = عاشق هیکلتم !

لایک = خوشم میاد ازت !

بچه پررو = شماره بده دیگه !

دیوونه = خیلی ماهــی !

نخیــر = بله !

دی = ای شیطون !

زیبا بود = بابا یکم به من توجه کن!

من از خیانت متنفرم = میتونی درخواست ازدواج بدی !

خیلی خستم و خوابم میاد = تو رو خدا نازمو بکش !

میخوام برم لالا = بهم شب بخیر بگو !

چرا کم آنلاین میشی ؟ = دوستت دارم !

بیا پی ام = دارم عاشقت میشم !

حوصلم سر رفته = همین الان با من تماس بگیر !

تو به من علاقه داری ؟ = من خیلی وقته که عاشقتم !

همش دنبال دخترهای دیگه هستی = دارم میمیرم از حسودی !

بهت قول نمیدم تماس بگیرم = تا یک دقیقه دیگه زنگ میزنم !



ترلان 
ساعت6:07---9 خرداد 1393

به بعضیا باید گفت:

اگه حس میکنی خیلی بارته واست”گاری” بگیرم
.



محمد زارع
ساعت0:46---9 خرداد 1393

خنده دار است ..................نه؟؟
ک هی تو مرا دور بزنی
ومن
دلم را خوش کنم
ک در محاصره توام ...



بهزاد
ساعت23:01---8 خرداد 1393

به سلامتى کسى که با وجود هزاران دلیل واسه رفتن دنبال یه بهونه میگرده واسه موندن



بهزاد
ساعت23:00---8 خرداد 1393

وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاقش پر از عکس میشه، اما همیشه دلش واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی

عکسشو به دیوار بزنی



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت20:48---8 خرداد 1393

نگران نباش…
حال من خوب است…
بزرگ شده ام، دیگر آنقدر کوچک نیستم… که در دلتنگی هایم
گم شوم…!
راستی دروغ گفتن را هم خوب یاد گرفته ام…
حال من خوب است…
خوب خوب!



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت20:48---8 خرداد 1393

تقــویمِ امـسال هـــم..
بـا تقـــویــمِ پــارسال..
هیـــچ فــرقـی نمیـــکند..
وقتـی
زنـــدگی..
تــا اطّـلاعِ ثــانــوی ..
تعــطــــــیل اسـت



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت20:47---8 خرداد 1393

امشب تمام حوصله ام را . . .
در یک کلام کوچک . . .
در تو . . .
خلاصه کردم !
ای کاش می شد . . .
یک بار !
تنها همین . . .
یک بار !
تکرار می شدی



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت20:47---8 خرداد 1393

دلم هوای خودم را کرده است
ایــن روزهـــا
بیشــتر از هــر زمــانی
دوسـت دارم خــودم باشــم !!
دیگــر نـه حــرص بدســت آوردن را دارم
و نه هـــراس از دســت دادن را ..
هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــاطــر خــودم بخواهــد
دلــم هـــوای خـــودم را کـــرده اســت ..



ترلان
ساعت20:20---8 خرداد 1393

زندگی یعنی ناخواسته به دنیا امدن





مخفیانه گریستن





دیوانه وار عشق ورزیدن





وعاقبت...





در حسرت انچه دلت میخواهدو منطق نمیپزیرد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1388برچسب:, ساعت 6:57 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |