آروم باش !

آروم باش !

 

مامان !

 

لحاف من آبی بود ، چرا سفید شده ؟

 

بالشم مثل پنبه بود ، چرا مثل سنگ شده ؟

 

بابا !

 

تو میدونستی از تاریکی میترسم ،

 

چرا لامپورو روشن نکردی ؟

 

مگه داره بارون میاد ؟

 

چرا همه جا بوی خاک میده ؟

 

من دیروز حموم بودم ،

 

چرا منو شستن ؟

 

عشقم !

 

چرا گریه میکنی ؟

 

آروم باش !

 

مگه وقتی زنده بودم ارزشمو فهمیدید .... ؟؟؟؟ !!!!

 



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت21:09---15 مهر 1394
منوعـــشقم .•°~♡~°•.
باهم لـــج ميكنيم .•°~♡~°•.
بعضي وقتاحرف همونميفـــهميم .•°~♡~°•.
گاهي وقتاباهم كنارنمياييم .•°~♡~°•.
دعـــواميكنيم....فحش ميديم...دل ميـــشكنيم.... .•°~♡~°.
امااين حقيقته .•°~♡~°•.
مابدون هم "نميتونيم" زندگي كنيم .•°~♡~°•.
درسته مـــسخره بازي درميارم .♡.
بهت ميخندم حرصتودرمـــيارم توام ميگي اه تواصلادرك نداري .
اماهيچكس مثل من دركتـــ نميكنه ..
هيچكس مثل من غـــصه اشكاتونميخوره هيچكس مثل من غـــصه اشكاتونميخوره •°~♡~°•.
هيچكس مثل من دلش پيشـــت نيس .•°~♡~°•.
اماهيچكس مثل توواسه من پيدانمـــيشه .•°~♡~°•.
هيچكس قدتـــوكنارم نيست .•°~♡~°•.
هيچكـــس قدتورازدارم نيست .•°~♡~°•.
دوســـتـ دارم .•°~♡~°•



:
ساعت10:18---25 تير 1394
موفق باشید

♥Bikas♥
ساعت16:21---20 خرداد 1393
هر جای دنیا هستی باش..

فقط هر روز..

به نیت قلبم لبخند بزن.!

قلب من برای تپیدن

نیاز به انگیزه دارد ...


mar♥jan
ساعت11:34---20 خرداد 1393
امشب کم توقع شده ام !



آرزویم کوچک است و کم حرف ، هیچ نمیخواهم



جز



‏”‏تـو‏”


ترلان
ساعت1:15---20 خرداد 1393
.
بعضی آدمها باید مثل جعبه ی سیگار برچسب هشدار داشته باشن
تا فراموش نکنی که دوست
داشتنشون
فقط برای تو ضرر داره…
.


ترلان
ساعت1:14---20 خرداد 1393
ای دل بی ارزش
!
لامـــصب……………..یاد بگیر !
اگه کسی بهت گفت دوسِتـــــــ دارم
لزوما به
این معنی نیست که کَسِ دیگه ای رو دوست نداره…!


ترلان
ساعت1:14---20 خرداد 1393
نترس جانم!
ظرفیت باور من به
اندازه ی همه ی دنیاست
تو دروغت را بگو


saeedsingle
ساعت0:20---20 خرداد 1393
چون دوستت میدارم

حتی آفتاب هم که بر پوستت بگذرد

من میسوزم !

پاییز از حوالی حوصله‌ات که بگذرد

من زرد می شوم !

و تا کفش های رفتنت ‌جفت می شوند

غریب میمانم !

اينگونه دوستت میدارم

نه مانند مردمانی که دوست داشتن را

به عادتی که ارث برده‌اند

با طعم غریزه نشخوار می کنند !!

من درست مثل خودم

هنوز و همیشه دوستت دارم




عشق2طرفه
ساعت19:14---19 خرداد 1393
کنج گلویم قبرسانیست...

پراز احساس هایی که

زنده به گور شده اند

به نام...

بغض...


عشق2طرفه
ساعت19:07---19 خرداد 1393
این روز ها من

خدای سکوت شده ام

خفقان گرفته ام

تا آرامش اهالی دنیا

خط خطی نشود...


عشق2طرفه
ساعت19:06---19 خرداد 1393
خدایا...

ساده از خطاهایم بگذر

همانطور که ساده از ارزوهایم گذشتی


عشق2طرفه
ساعت19:06---19 خرداد 1393
به کوچه ای رسیدم که پیری از آن خارج میشد

به من گفت نرو "بن بست" است

گوش نکردم...بن بست بود...

وقتی برگشتم و به سر کوچه رسیدم پیر شده بودم!!!


عشق2طرفه
ساعت19:05---19 خرداد 1393
اگه دختری واسه اولین بار گفت دوستت دارم

اگه واسه اولین بار بهت اعتماد کرد

اگه واسه اولین بار بخاطرت پا گذاشت رو غرورش

اگه واسه اولین بار طعم آغوش گرم رو حس کرد

قدر این "اولی ها" رو بدونید

بدون که به خاطر تو انجام داده این همه کارو

راحت ازش نگذر!


وستا
ساعت16:13---19 خرداد 1393
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟من میخوام برا عشقم تولد بگیرم خوشحال میشم کمک کنی و بیای و بهش تبریک بگی

mar♥jan
ساعت17:08---18 خرداد 1393
ساکت که میشینی میذارن پای جواب نداشتنت، عمرا بفهمن داری جون می کنی تا حرمت ها رو نگه داری…

mar♥jan
ساعت17:07---18 خرداد 1393
مست شد..
خواست که ساغر شکند..
عهد شکست ..
فرق پیمانه و پیمان ز کجا داند مست؟!


mar♥jan
ساعت17:06---18 خرداد 1393
به اینکه روزی خواهیم مرد ایمان داریم.به اینکه روزی ثروتمند می شویم گمان!
نمی دانم چرا تمام تلاشمان برای گمان است نه ایمان.


mar♥jan
ساعت17:05---18 خرداد 1393
زندگی را از گرگ بیاموزید باهمزادش خو میگیرد شکار میکند عشقبازی میکند زندگی میکند اما هنگام خواب در کنارش بایک چشم باز میخوابد.

عشق2طرفه
ساعت12:31---18 خرداد 1393
وقتی " باختم " زندگی را یافتم.!



در بزرگراه زندگی همواره راهت " راحت " نخواهد بود.



هر چاله ای " چاره ای " به من آموخت. .



برای جلوگیری از " پس رفت " پس باید رفت. . .


عشق2طرفه
ساعت12:29---18 خرداد 1393
در زندگی افرادی هستن که مثل



قطار شهر بازی میمونن از بودن



با اونا لذت میبری ولی باهشون



به جایی نمیرسی


کیان
ساعت20:19---17 خرداد 1393
odgd odgd rak' f,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,n ببخشید خیلی خیلی قشنگ بووووووووود

کیان
ساعت20:00---17 خرداد 1393
مممممممممممممممم . خیلی خوب بود لایک میکنم . راستی خودت مینویسی یا کپی میکنی ؟؟؟؟؟؟؟


Nazanin
ساعت19:59---17 خرداد 1393
kho pa montazeram

شیرین عسل
ساعت19:38---17 خرداد 1393
باشه عزیزم

Nazanin
ساعت19:22---17 خرداد 1393
نمیخوای آپ کنی!؟

شیرین عسل
ساعت19:15---17 خرداد 1393
خب چرا ناراحت شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیرین عسل
ساعت19:06---17 خرداد 1393
از دستم ناراحتی که چیزی نمیگی؟؟؟؟

شیرین عسل
ساعت18:50---17 خرداد 1393
تو را باید به دستور های زبان اضافه کرد



تو



ضمیر ناخودآگاه شعر های منی...


کیان
ساعت12:10---17 خرداد 1393
لااااااااااااااااااااایک

شیرین عسل
ساعت11:48---17 خرداد 1393
سلامِ مرا به وجدانت برسان و اگر بیدار بود
بپرس
چگونه شب ها را آسوده می خوابد . . . ؟


عشق2طرفه
ساعت8:54---17 خرداد 1393

پایانی برای قصه ها نیست،

نه بره ها گرگ میشوند نه گرگها سیر!

خسته ام از جنس قلابی آدمها...

دار میزنم خاطرات کسی را که مرا دور زده،

حالم خوب است...

اما گذشته ام درد میکند!!



عشق2طرفه
ساعت8:52---17 خرداد 1393

مــی شــود
"دوستـــت دارم " مـــرا
بــه لالـه ی گــوش هایــت بیـاویـــزی ؟
مــن دچـــ ـارِ خـواستــنِ تـــواَم..
مــی خــوابـم کـه دوستــت داشتــه باشــم..
بیـدار مـی شــوم کـه دوستــت داشتــه باشــم..
نفــس مـی کشــم کـه دوستــت داشتــه باشــم..
بــا ایــن همـــه روزمــــره نیـستـــم..
در تکــرار تــوســت کـه نـــو مــی شـــوم
مـــن همــان روزِ آخـــرِ اسفنــ ـدم
کـه هــر روز تحویــل مــی شــوم بـه تـــ ـو



off.boy
ساعت20:04---15 خرداد 1393


عشق2طرفه
ساعت12:11---15 خرداد 1393

آدم ها مثل کتابند برگرفته از مطالب جالب از روی بعضی ها



باید مشق نوشت



از روی بعضی ها باید جریمه نوشت



بعضی ها را باید چند بار خواند تا معنی شان را فهمید … و بعضی ها را باید نخوانده کنار گذاشت …



عشق2طرفه
ساعت12:10---15 خرداد 1393

آرام باش ، حوصله کن ، آب های زودگذر ، هیچ فصلی را نخواهند دید از ریگ های ته جویبار شنیده ام مهم نیست که مرا از ملاقات ماه و گفت و گوی باران بازداشته اند . من برای رسیدن به آرامش تنها به تکرار اسم “تو” …. بسنده خواهم کرد … حالا آرام باش همه چیز درست خواهد شد …



off.boy
ساعت9:00---15 خرداد 1393

slm atefe joun linket kardam
http://ghalbe.tanha.loxblog.com/



کیان
ساعت20:52---14 خرداد 1393
سلام . وبتون عالیه دوباره به من هم سر بزنید . خیلی خیلی قشنگه



پاسخ: چرا ادرس نزاشتی ؟


بهزاد
ساعت12:25---14 خرداد 1393

تنگی نفست رو
ننداز گردن آلودگی هوا
ببین دلت کجا گیر کرده …



♥Bikas♥
ساعت11:26---14 خرداد 1393

دلم را که مرور میکنم تمام آن ازآن توست









فقط نقطه ای ازآن خودم . . .









روی آن نقطه هم میخ میکوبم و









عکس تو را می آویزم .



ترلان
ساعت6:22---14 خرداد 1393

در زبان انگلیسی :

friEND ( دوست )

boy friEND ( دوست پسر )

girl friEND ( دوست دختر )

best friEND ( بهترین دوست )

همگی به END ختم میشن یعنی همشون پایان دارن

اما کلمه ی famILY ( خانواده ) به سه حرف ILY ختم میشه که مخفف I Love You هست

و خود family به معنی :

FAMILY = Father And Mother I Love You



saeedsingle
ساعت23:35---13 خرداد 1393

زیـــــــــــبـــــــا
بوووووووووووود



نازنین
ساعت22:28---13 خرداد 1393

سلام عزیزم هرروز میام سر میزنم ولی آپ نیستی...



مبی
ساعت20:33---13 خرداد 1393

ای بابا عاطفه جون توام؟
بابا دم شما گرم
یه موقع جواب ما رو ندیا............
نوچ نوچ
از تو بعید بود



ترلان
ساعت10:19---13 خرداد 1393


ﮔفت دیــــوانه وار دوســــتت دارم!

چه ســــاده بودم كه نفهمیدم

به دیــــوانه

اعــــتباری نیست...



nima tanha
ساعت20:09---12 خرداد 1393



"عشــــــق"



قشنگ ترين اتفاق دنـــــياست

آرزو دارم اين احـــــساس قشنگ رو

در کنار شخصی که آرزوش رو داری تجربه كنی



عشق2طرفه
ساعت18:12---12 خرداد 1393

ـہ سـلـامـتــےِ ڪسـے ڪہ ..

ﻣﮯدونـہ اعـصـابـــ نـدارے

ﻣﮯدونـہ حـوصـلـہ نـدارے

ﻣﮯدونـہ بـهـونـہ ﻣﮯ گـیـرے بـے دلـیـل (!)

امـّا بـازمـ مـیـگـہ : هـنـوزمـ مـثـلِ روزِ اوّل مـیـخـوامـتــــ



عشق2طرفه
ساعت18:11---12 خرداد 1393

دلـــــــم که میگیرد ...




به خـــــودم وعــــده روزهــای خــــوب را میـــــدهم....






از همـــــان روزهای خوبــــــی کـــــه....






سالهــــاست به امیــــد رسیـــدنشان تقویــــم را خــط خـــطی میـــکنم



بهزاد
ساعت17:57---12 خرداد 1393

چشمانت را که پنهان می کنی...
آسمانم را میدزدی...و رویاهایم را...

دیوانه...آسمانم را پس بده!
من رویاهایم آبی است...نه روزگارم...!



Hamed
ساعت11:40---12 خرداد 1393

وقتی زنی عاشقت میشود..

دَست ِ خـودَش نـیـسـت ؛

بــآ صـدای آرام صُـحـبَــت مـیـکـُنَـد . . .

عـِشـوه هـآیَـش بـیـشـتَــر مـیـشَـوَد . . .

حِـسـآدَتِ زَنــآنــه مـیـکُـنَـد .

چـون نـمـیـخـوآهـد کـَسی حَـتـی بـــه عِـشـقَـش نـگــآه کُـنَـد،

هـَمـیـشــه میگویــَـد تــــو مــآل ِ مـَـن هـَسـتـی !

دوسـت دآرَد عـِشـقَـش، از پـُشـت دَسـتـآنـش را دور بَــدنَــش حـَـلــقــه کُـنـد،

گــردنَــش را بــبـوسـَـد . .

چَـشـمـآنـَش خــُـمـآر مـیـشَـود.

به آرآمـی گــوشــه ی لَـــبــش را گـــآز مـیـگـیـرَد . . .

صـدآیـَـش مـیـلـَـرزَد، زیـر ِ لَــب مـیـگـویـَد دوسـتـَتــــــــ دآرَمـــــــــ !

زَن مـیـدآنَـد کــه وجـودَش بــآ عِـشـق کـآمـل تَـر مـیـشَـوَد . . .

و بــآ بــوســه ای عـآشـقـآنــه بــه اوج ِ آرامـِـش مـیـرسَـد . . .



ترلان
ساعت0:46---12 خرداد 1393

ترس ﭘﺴﺮﺍ ﺍﺯ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﻦ ﺑﻪ ﻳﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﻴﺲ …

.

.

.

ﺩﻝ ﻛﻨﺪﻥ ﺍﺯ ﺑﻘﻴﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍﺱ

ﻻﻣﺼﺐ ﺩﻝ ﻛﻪ ﻧﻴﺲ ﺩﺭﻳﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺱ



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 9 خرداد 1388برچسب:, ساعت 1:15 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |