چــــراغِ ωــبــ ــز ...

چــــراغِ ωــبــ ــز ...

 

√ تـــو یـہ رابطـہ اگــر پـاے نفــر ωــوّمـے وا بشـہ،

همــہ میـگـטּ لعنـت بـہ نفــر ωــوّم ! !

ولــے مـטּ مـے گــ ــم:

" لعنـت بـہ اونـے ڪہ بـہ نفــر ωــوّم،

چــــراغِ ωــبــ ــز نشـــوטּ בاב..."

 



نظرات شما عزیزان:

sonygirl
ساعت18:41---3 شهريور 1393

صفــــحه آخر شــــناسنامه مهم نیــــست!



یه وقــــتایی



بــــاید تو آینــــه نگاه کنــــی



و بــــبینی



هنــــوز زنــــده ای یــــا نــــه...


هی رفیق باتوام
ساعت17:56---22 مرداد 1393
بیچاره من پاشویه میکردم کسی راکه در تب عشق دیگری میسوخت

هی رفیق باتوام
ساعت17:53---22 مرداد 1393
یه رابطه ی عاشقانه فقط مخصوص دونفره ولی بعضی ابله ها جمع و تفریق بلد نیستن..ههــ

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:15---11 تير 1393
کلمات هم شده اند بازیچـــه مـــــــــــن و تـــــــــــو !

مـــــن برایِ تــــو می نویسم …

تـــــــو برایِ او مـــی خوانی !


سارا
ساعت2:21---10 تير 1393
دوست داشتن دل می خواهد نه دلیل

از ته دل دوستت دارم بدون دلیل....


سارا
ساعت19:12---8 تير 1393
به همه چیز عادت می کنیم
به داشته ها و نداشته هایمان
خیلی طول نمی کشد که
جلوی آینه زل بزنی به خودت
موهایت را کنار بزنی
و با خودت بگویی
اصلا مگر داشتی اش
مگر از اول بود ؟!
که بودن و نبودنش مهم باشد …


سارا
ساعت18:47---8 تير 1393
لعنت به اون کســــی که ….
وقتـــــی بهــــش محبـــت می کنــــی …
خیــــال می کنــــه بهـــش احتیـــاج داری


سارا
ساعت18:46---8 تير 1393
هی غریبه...
رو کسی دست گذاشته ای که همه ی دنیای من است...
بی وجدان آنقدر راحت به او نگو عزیزم!!!


سارا
ساعت18:44---8 تير 1393
دروغ بسه
دیگه داستان نگو
کسی مارو از هم جدا نکرد
تو خودت رفتی


سارا
ساعت18:44---8 تير 1393
او هنـــوز...
بــا تمـام نبـودنش..
تنهــا پنــاهگــاه مـن...
از ایـــــن آدمهــــــاست...


سارا
ساعت21:34---7 تير 1393

خواستم گلــه کنم از نامهــربانــی هایت . . .



امـــــــّـــا . . .



خوب کــــه فکـــر میکنم . . .



مــــن . . .



بــی مقــدمه



عاشق تــــو شدم . . .



تقصیــر تـو نیست . . .



اشتبـــاه مَــن است . . .!


sontgirl
ساعت14:12---7 تير 1393
همیشه لازم نیست چهــــره ای زیبــــا داشته باشی





یا صدایــــی دلنشیــــن





همین که قلبــــت زیبــــا باشد





قلبــــت زیبــــا ببیند، کافیست





داشتن قلبــــی زیبــــا تا اندازه ای خــــاص هست





که بتــــوانی خیلی ها را مجــــذوب خــــود کنی


سارا
ساعت13:57---7 تير 1393
به سلامتی دختری که تو مراسم عقدش

به جای اینکه بگه با اجازه بزرگتر ها

گفت با اجازه عشقم که نذاشتین بهش برسم


سارا
ساعت13:39---7 تير 1393

نها نشسته ام ….
در اتاقم
وبه خودم فکر مى کنم و
بغض مى کنم
هیچ کس مرا به یاد نمى اورد
این همه ادم روى این کهکشان به این بزرگى ….
ومن
حتى ارزوى یکى هم نبودم….


علی دهقان
ساعت18:32---6 تير 1393
دوستم..!!

پیراهنم را بالا بزن.. کمرم را نگاه کن!دیدی؟؟؟؟

نترس چیزی نیست!

این ها فقط جای خنجرند... من نفهمیدم رفاقت چه شد... تو مراقب باش....!


علی دهقان
ساعت18:16---6 تير 1393
فراموشش کرده ام

فقط گاهی بی اختیار اسمش را که میشنوم

میشکنم ..


علی دهقان
ساعت1:23---6 تير 1393
میترسم بمیرم و نتوانم تو را در آغوش بگیرم نگذار که با حسرت یک لحظه گرفتن دستهایت بمیرم. میترسم بمیرم و نتوانم به تو ثابت کنم که عاشقت هستم ، میترسم روزی بیایی و بگویی که من لایقت نیستم. ...

شیرین عسل
ساعت17:51---1 تير 1393
در مردها حسی هست که اسمشو میذارن

"ﻏﯿﺮﺕ"

ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺲ ﺩﺭ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ ﻣﯿﮕﻦ

"ﺣﺴﺎﺩﺕ"

ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺑﻪ ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﻢ


"ﻋﺸﻖ"

.ﺗﺎ ﻋﺎﺷﻖ ﻧﺒﺎﺷﯽ :ﻧﻪ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﻣﯿﺸﯽ ﻧﻪﺣﺴﻮﺩ!!!


ترلان
ساعت21:44---28 خرداد 1393
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها
حسرت ها را می شمارم
و باختن ها
وصدای شکستن را
… نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم
وکدام خواهش را نشنیدم
وبه کدام دلتنگی خندیدم
که چنین دلتنگــــــــــــــــم


بهزاد
ساعت20:22---26 خرداد 1393
خــــــــیلی ســـخــتـــه



نصفه شبــــی بغض گـــــلوتو بگیــــــره و دلتنگــــــش بشـــی



فکــــــــر کنی شایـــــــد مثل قدیمـــا





باز هم یه اس بده گاه و بی گاه و بپرسه خوابی یا بیداری؟.
.
.
ولـــــــی بــاید قبول کنی



اون هیــــــــچوقت برنمیگرده


key1 :(
ساعت19:54---26 خرداد 1393
ﺍﯼ ﮐـﺎﺵ ﺗـﻨـﻬــﺎ ﯾـﮑــــﻨـﻔــﺮ ...
ﻫــﻢ ﺩﺭ ﺍﯾــﻦ ﺩﻧـــــﯿــــﺎ ﻣـــﺮﺍ ﯾــﺎﺭﯼ ﮐـﻨــﺪ ..
ﺍﯼ ﮐـــﺎﺵ ﻣـــﯽ ﺗـــﻮﺍﻧــﺴﺘـــﻢ ...
ﺑــﺎ ﮐـﺴـﯽ ﺩﺭﺩ ﺩﻝ ﮐـﻨـــﻢ ﺗـــﺎ ﺑـﮕــﻮﯾـــﻢ ﮐــﻪ ...
ﻣــﻦ ﺩﯾــﮕــﺮ ﺧـﺴــﺘـــﻪ ﺗـــﺮ ﺍﺯ ﺁﻧـــﻢ ﮐـــﻪ ﺯﻧـــﺪﮔــﯽ ﮐـﻨـــﻢ
ﺗـــﺎ ﺑـــﺪﺍﻧـــﺪ ﻏــﻢ ﺷـﺒــﻬـــﺎ ﯾــــﻢ ﺭﺍ ....
ﺗــــﺎ ﺑــﻔــﻬــﻤـــﺪ ﺩﺭﺩ ﺗــــﻦ ﺧــﺴﺘـــﻪ ﻭ ﺑـﯿــﻤــــﺎﺭﻡ ﺭﺍ .....
ﻗــﺎﻧـــﻮﻥ ﺩﻧــﯿـــﺎ ﺗــﻨـــﻬــﺎﯾـــﯽ ﻣـــﻦ ﺍﺳـــﺖ
ﻭ ﺗـﻨــﻬــــﺎﯾــﯽ ﻣـــﻦ ﻗـــﺎﻧـــﻮﻥ ﻋــﺸـــﻖ ﺍﺳـــﺖ ....
ﻭ ﻋــﺸـــﻖ ﺍﺭﻣــﻐـــﺎﻥ ﺩﻟــﺪﺍﺩﮔــﯿــﺴــﺖ ......
ﻭ ﺍﯾـــﻦ ﺳـــﺮﻧــــﻮﺷـــﺖ ﺳـــﺎﺩﮔـﯿــﺴـــــﺖ


شیرین عسل
ساعت12:18---26 خرداد 1393
کسی به جز تو یار من نیست
گذشتن از تو کار من نیست
به جز خیال تو هنوزم
ببین کسی کنار من نیست.


بهزاد
ساعت20:51---25 خرداد 1393


مدتـــهاســـت

دلـــم شـــروعــي تـــازه ميخــــــواهــد

.


تــو بيـــــــا

.

.

مــــــرا دوبـــــاره آغـــــــاز کـــن .....!!


شیرین عسل
ساعت18:00---25 خرداد 1393
وقتى آدم يه نفر رو دوست داشته باشه بيشتر تنهاست ،
چون نمى تونه به هيچ كس جز به همون آدم بگه چه احساسى داره و اگر اون آدم كسى باشه كه تو رو به سكوت تشويق كنه ،
تنهايىِ تو كامل ميشه...


بهزاد
ساعت13:26---25 خرداد 1393
دو رکعتــ گـ ـ ــريه برايـــِ خـــاطـره هـــايمـ

يکــ قنـــوتــ ســکوتــ برايــِ يـــادتــ

دو سجــــده بي قـــراري برايــِ عشـ ـ ـقِ بربــــاد رفتــه

يکــــ تشـهد برايــِ مــ ــرگــِ دلـ ـ ـ ـ م.


ترلان
ساعت0:52---24 خرداد 1393

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی!
امروز من باش
حتی لحظه ای .......!


سمیرا
ساعت13:26---22 خرداد 1393
همه میگن ۱۳نحس است
اما من میگویم
عامل نحسی ۱و۳ هستند ن ۱۳
عشق های امروزی یا ۱ طرفس یا ۳ طرفه!!!


بهزاد
ساعت12:21---22 خرداد 1393
بــــاز هـــــم خیال تــــو


مــــرا


“برבاشــــت”


ڪجــــا مے بــــرב


نمــــے בانــــم


شبنم
ساعت1:08---22 خرداد 1393
دقیقاااااااا لایک آبجی با افتخار لینک شدی

mamad7
ساعت21:33---21 خرداد 1393


بهزاد
ساعت20:16---21 خرداد 1393
لعنه به اونی که به نفر سوم چراغ سبز نشون داد

بهزاد
ساعت20:15---21 خرداد 1393
ﺩﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺩﯼ . . .

ﻧﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﺯﺩﯾﺪﯼ . . .

ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﭘﮋﻣﺮﺩﯼ . . .

ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﮔﺮﻓﺘﯽ . . .

ﺻﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺷﺒﻬﺎ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﯽ . . .

ﻧﺎﻥ ﻭ ﻧﻤﮑﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩﯼ . . .

ﺣﺘﯽ ﻧﻤﮑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﯽ . ..

ﻫﻤﻪ . . .ﺣﻼﻟﺖ ﺑﺎﺷﺪ !

ﺟﺰ " ﻟﺮﺯ ﺩﻟﻢ ﺩﺭﺍﻭﻟﯿﻦ نگاه!"

ﺣﺮﺍﻣﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻣﺮﺍ ﺑﻪ ﮔﻨﺎﻩ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ


mar♥jan
ساعت17:00---21 خرداد 1393
عشق

واژه ای است بی انتها

شروع و پایان ندارد

هربار که برای توصیف و تعریفش کوشیدم

خود را ناتوان یافتم

تنها میدانم

عشق

تکثیر می شود

و ممکن است

در کنار کلمات دیگر توصیف شود ...


negar
ساعت13:55---21 خرداد 1393
me too

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ساعت 12:16 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |