جـهـنمـے ...

جـهـنمـے ...

 

جـهـنمـے ڪـﮧ مـטּ مـے روم

شعلـــﮧ اے بَـرآےِ آتَــش زבטּ خیــآلت ندآرב

جهـنمـے ڪـﮧ مـטּ مـــے روم

حتـے آن قدر گـرم نیـسـت ڪـﮧ یخِ خــآطره اَت رآ آب ڪـنــב

جهـنمـے ڪـﮧ مــטּ مـــے روم

فـقط جهـنـم اَســـت جـــآیـــے ڪـﮧ تـــو آלּ جـــآ نیـــســتـــے

 

 



نظرات شما عزیزان:

هی رفیق باتوام
ساعت17:52---22 مرداد 1393
خدابه جهنمت دیگر احتیاجی نیس ماادمها بهتر همدیگر رامیسوزانیم

Arezoo
ساعت13:30---19 تير 1393
عاطفه خانوم به قسمت های بعدی ما سربزن خوشحال میشم نظرت رو درباره ی قسمت های بعد بدی.

رز سیاه
ساعت22:37---13 تير 1393

0 0

|/|/

//

دستاتو سفت گرفتم که یهو گمت نکم آخه بی تو من تنهام


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:11---11 تير 1393
بیهوده ورق می خورنــــــــد …

تقویـــــــــم هــــای جهــــــــــان ؛

روزهــــای من …

همه یک روزند …

شنبــــه هایی که فقـــط پیشوندشــــــان عوض می شـــــود …


محمدامین
ساعت9:22---10 تير 1393
خراب برهنگی نفس هایت می شوم !
آن لحظه
که طاقت
کم می آوری
و
پیله ی آغوشت تنیده میشود


سارا
ساعت2:20---10 تير 1393

مهربان من
آهنگ حضورت در کنارم آنقدر لطیف و شاعرانه است
که من را مدهوش میکند
تو تنها کسی هستی
که برای من ارزش فکر کردن را داری


سارا
ساعت2:19---10 تير 1393
بودنت را دوست دارم
وقتی پنجه در کمرم حلقه مے کنی
و به آغوشت سفت مرا مے فشارے
و وادارم مے کنے

که به هیچ کس فکر نکنم
جـــــــز تــــــو


نازنین
ساعت14:19---9 تير 1393
راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !
تو … هیچ کجا نیستی…


سارا
ساعت19:10---8 تير 1393
یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه

بدی هاش یادت میره

نامردیش یادت میره

بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره

وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره

فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه...!


شیرین عسل
ساعت11:49---8 تير 1393
بــی شــــکـــــ . . .

جهــــان را بـــه عشــــق کســی آفـــریـــده اند

چـــون مـــن کـــه آفـــریـــده ام از عشـــــق

جهـــانی بـــرای تـــــو. .


سارا
ساعت13:57---7 تير 1393
عشق جایی می تپد که تـو باشی پس باش انجا که باید باشی
در کنار احساسی از باران
لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید
احساست را برای لحظه ای به افتاب
هم ببخش که گرمی را به تـو می بخشد
احساس را باید در قابی از عقل گذاشت
و عاشقانه به ان خیره شد....


سارا
ساعت13:55---7 تير 1393
هر صدا هرسکوتی اونو یاد من میاره
می شکنه بغض ترانه غم رو گونه هام می باره
از همون نگاه اول ارزوی اخرم شد
حس داشتن اون عاشقونه باورم شد
دلم و از قلم انداخت اون که صاحب دلم بود
منو دوست داشت ولی انگار اندازش یه خورده کم بود
از همون نگاه اول ارزوی اخرم شد
حس داشتن اون عاشقونه باورم شد


سارا
ساعت13:54---7 تير 1393
" آزادی "
واژه زیبایی است که
حتی حاضر نیست حروفش بهم وابسته باشد...
تنها راه رسیدن به آزادی رهایی از
وابسته بودن است....


arezo
ساعت10:04---7 تير 1393


علی دهقان
ساعت18:30---6 تير 1393
نوشتم" قم حا"

همه خندیدند

گفتم به "غم ها"یم نخندید

که هر طور نوشته شود درد دارد!

از سر به ته بخوان

تا منه ان روزها بشوی..


علی دهقان
ساعت18:14---6 تير 1393
خدایا من از تو معجزه میخواهم

معجزه ای بزرگ در حد خدا بودنت ...

تو خود بهتر میدانی

معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند

نا امید نیستم فقط دلتنگم .....


مهدی
ساعت12:40---5 تير 1393
____________$$$$$$
___________$$$$$$$$
___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
________$$$$$_$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$
_________$$$$$_$$$_$$$$$
_____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$_$$
_____________$$$$$$_ $$
______$$$$$_________$$
_____$$$$$$$_______ $$
___$$$$$$$$$$$_____$$
_____ $$$$$$$$$___ $$
________$$$$$$$__$$
__________$$$$$_$$
___________$$$$$$
____________$$$$
_____________$$
____________$$____$$$$$$$
___________ $$___$$$$$$$$$$
___________$$__$$$$$$$$
___________$$_$$$$$$
___________$$_$$$$$
___________$$$$$$
___________$$$$
___________$$


sonygirl
ساعت18:28---2 تير 1393
دلتــــــــــنگـــــــی ها گاه از جنس اشــکند ....



و گاه از جنس بغــــــــض



گاه سکـــوت ميشوند و خاموش ميمـــــــانند



گاه هــق هـــق می شوند و می بارند



دلتنگــــی من برای تــــــــو



اما جنس غريبــــــــی دارد...




ترلان
ساعت15:47---2 تير 1393
صدا میکنم " تو " را
این " جانی " که میگویی
جانم را میگیرد!
نزن این حرف ها را !
دل من جنبه ندارد


شیرین عسل
ساعت17:50---1 تير 1393
میدانی رفیق . . .

تهنهایی هزار بار ترجیح دارد به هم آغوشی با تن هایی که روحشان با دیگریست . . .

دلم اغوشی میخاهد که عاشق باشد . . .محکم باشد . . .اغوشی میخاهم که گرم باشد . . .


سارا
ساعت15:35---30 خرداد 1393
حتی اگر حرفی نبود ؛

شماره‌ام را بگیر و فقط بخند..

وقتی می‌خندی ،

زمان می‌ایستد ..

و در زیر پوست‌ام انگار

پرنده‌ای‌ست

که برای رهایی

پرپر می‌زند


شیرین عسل
ساعت20:18---29 خرداد 1393
تمــــامـ ِ رنگــ هـآے دنیــا ..

روسیـــاه مـﮯ شوند

وقتـﮯ سیاهـﮯ ِ ♡ چادرت ♡

قد عَلــــم مـﮯ کند

چـﮧ خــــوب مـﮯ دانستند قدیمـﮯ تـر هـــآ :

"بـالاتـر از سیاهـﮯ رنگــــﮯ نیست "


ترلان
ساعت21:43---28 خرداد 1393
آموخته ام …



با پول می شود خانه خرید ولی آشیانه نه،



رختخواب خرید ولی خواب نه،



ساعت خرید ولی زمان نه،



می توان مقام خرید ولی احترام نه،



می توان کتاب خرید ولی دانش نه،



دارو خرید ولی سلامتی نه،



خانه خرید ولی زندگی نه و بالاخره ،



می توان قلب خرید، ولی عشق را نه....


بهزاد
ساعت20:21---26 خرداد 1393
زیباست….
وقتی بدانی دوستت دارم هارابه کسی دیگرمی گوید
وتوفقط بی صداآرام کنج اتاقت
به بی تفاوتی اش

لبخندتلخ بزنی…


شیرین عسل
ساعت12:18---26 خرداد 1393

در تنهايي هر شبم تو را مي خوانم
با اين همه فاصله تو را مي يابم
در اين شب تار نام تو را مي گويم
از دامن ياس عطر تو را مي بويم
از فاصله و بهانه ها دلگيرم
من در غم اين ثانيه ها درگيرم
طوفان زده ام،ساحل امنم شده اي
درمانده ترينم ،تو پناهم شده اي
اين دل شده از عشق تو لبريز انگار
دريا دلي و ياد تو با من اي يار
من با نفس تو زنده ماندم ماهم
از دوري تو ترانه خواندم يارم
گمگشته ام و راه تو راهم شده است
بيگانه ام ،عشق تو امانم شده است
گويم كز اين لحظه گذر خواهم كرد
يا هرچه جداييست بدر خواهم كرد
باز شب شده و خدا خدا مي گويم
من در طلبت به ناله ها مي گويم:
دل تنگم و ابر دل من مي بارد
وز دوري تو اين دل من مي نالد


بهزاد
ساعت20:50---25 خرداد 1393


متنفرم از خودم

که همیشه نگران

کسایی میشوم که

اگر بمیرم هم به

چهلم نخواهند رسید


شیرین عسل
ساعت18:00---25 خرداد 1393
به خاطر تو
به جهان خواهم نگریست
به خاطره تو
از درختان میوه خواهم چید
به خاطره تو
راه خواهم رفت
به خاطر تو
با مردمان سخن خواهم گفت
به خاطر تو
خودم را دوست خواهم داشت


بهزاد
ساعت13:26---25 خرداد 1393
آهای پاییز


حواست جمع باشد..


که دور تو و شاعرانه ها خط خواهم کشید.


اگر با آمدنت..


او حتی یک سرفه کند!!!


key1 :(
ساعت21:03---24 خرداد 1393
قهوه ى درون فنجانم فردا را نشانم میدهد

خطوط زیر چشمم دیروز را

و حلقه هاى سیگارم رویایى ترین لحظات امروزم را …


ترلان
ساعت0:51---24 خرداد 1393

ذهن جایگاهی است که می تواند از بهشت، جهنم

و از جهنم، بهشت بسازد.


❖ بـے נڵ ❖
ساعت19:30---23 خرداد 1393
آپــــــــــــم

بهزاد
ساعت12:20---22 خرداد 1393


خــ♥ــــدا…. اینقدر تو خودم ریختم ، که از سرمم گـَذشـَـَـــَت….



دارم غـَـَـــَرق میشم … دسـَـَـــَــــَتت کـــَـَــــــجاست؟!


saman
ساعت8:42---22 خرداد 1393
شما گنا داری من گنآه دارم زیآد !

mamad7
ساعت21:32---21 خرداد 1393
لايكــــــــ

بهزاد
ساعت20:14---21 خرداد 1393
ز کسی که دلش گرفته نپرسید: چرا؟!…..

آدم ها وقتی نمیتوانند

“دلیل ناراحتیشون” را بگویند

دلشون میگیرد…


mar♥jan
ساعت16:59---21 خرداد 1393
ایـن روزهــا....
دروغ گفتــــن را خــــــوب یـاد گرفتــــــــــه ام
حــال مـ ــن خــــــــوب است
خــوبِ خــوب
فقـط زیــــاد تا قسمتــی هــــوای دلــ ــم طوفــــانی
همــراه با غبـــارهـای خستگـــــــــــــی ست
و فکـر مـی کنـــم
ایـن روزهـــا...
خــدا هـم از حـــرف هـای تکـــ ــراری مــ ــن خستـــه است
چـه حــس مشتـرکـــی داریــم مــ ــن و خـــدا
او...
از حــرف هـای تکـــ ـــراری مــن خستـــه است
و مـــن...
از تکـــ ــرار غـــــم انگیــز روزهــــایم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ساعت 12:20 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |