بعضی وقتا ✘ ✘ ✘

بعضی وقتا ✘ ✘ ✘

✘ بعضی وقتا آدم عجیب دلش میخواد یکی بهش گیر بده ! ヅ ❥

✘ازش بپرسه کجایی؟؟ ヅ ❥

✘کجا میری؟؟ ヅ ❥

✘ کی میای؟؟ ヅ ❥

✘ زود برو خونه ! ヅ ❥

✘ رسیدی زنگ بزن ! ヅ ❥

✘ هوا سرده لباس گرم بپوش ! ヅ ❥

✘ تا دیر وقت بیدار نمون ! ヅ ❥

✘ حتی باهات قهر کنه یا باهاش قهر کنی ! ヅ ❥

✘ نازت رو بکشه ! ヅ ❥

✘ نصف شب بهت اس ام اس بده ! ヅ ❥

✘ بدونی تو بی خوابیاشم به یادته ! ヅ ❥

✘ باید یکی باشه نگرانت باشه ! ヅ ❥

✘ باید یکی باشه بهت بگه:مواظب خودت باش ! ヅ ❥

✘ آدم هی میخواد به روی خودش نیاره ! ヅ ❥

✘ هی بگه همینجوریم خیلی خوبه ! ヅ ❥

✘ ولی یه وقتایی دیگه نمیشه !دیگه نمیتونه ! ヅ ❥

✘ بعضی وقتا آدم حس میکنه میخواد یه حرفایی مثل همیشه بشنوه ! ヅ ❥

✘ یه حسایی رو دوباره تجربه کنه ! ヅ ❥

✘ دوس داره سرشو بزاره روی زانوی یکیو باهاش دردو دل کنه! ヅ ❥

✘ دوس داره یکی بغلش کنه بهش بگه من هستم نگران نباش! ヅ ❥

✘ دوس داره یکی دستشو محکم بگیره بگه مواظب خودت باش! ヅ ❥

✘ بعضی وقتا آدم دلش میخواد واسه یکی مهم باشه! ヅ ❥

همین...



نظرات شما عزیزان:

ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت11:52---23 مرداد 1394
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است،
تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی،
و آنجا «انسانیت» است.


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت11:52---23 مرداد 1394
همیشه نباید حرف زد
گاه باید سکوت کرد
حرف دل که گفتنی نیست !!
باید آدمش باشد
کسی که با یک نگاه کردن به چشمت تا ته بغضت را بفهمد


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت13:50---13 مرداد 1394
داغ می شوم …

وقتی…

می دانم بوسه هایت…

دیگر برای من نیست…


mohammad
ساعت12:14---13 مرداد 1394
صدای قدمهایش می آید
از دورترین نقطه قلبم
ازهمانجا که طپشهای نامنظمش
نوید عشق می دهد
نوید لمس دستانی که مرحمند
بر زخمهای گذشته ام


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:04---3 مرداد 1394
بی تفــاوت بودنم را…

بـه پای ساده بودنـم نـذار…

من بـی تفاوتم…

چون تــو ارزش آنـرا نداری که…

فکـرم را به خود…

مشغــول کنی…


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:26---13 تير 1394
کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند …

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم …

و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم …

و خلاص …


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:43---5 تير 1394
باز امشبـــ …

از تـــو دورمـــ …

باز امشبــــ …

خوابــ از چشمانمـــ …

گریزانـ استـــ …


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:05---27 خرداد 1394
کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند …

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم …

و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم …

و خلاص …


░m░i░l░a░d░7░
ساعت16:18---6 ارديبهشت 1394
×بعضي موقع هآ از خودم ميپرسم چرآ کسي سرآغمو نميگيره؟

يآدم ميفته که حتمن کآرشون پيشم گير نيس : )


░m░i░l░a░d░7░
ساعت16:47---23 فروردين 1394


حوا” که باشی بعضی ها

“هوا ” برشان می دارد که “آدمند ” !!!


اراگل
ساعت15:21---12 فروردين 1394
لبخند بزن...!برامدگی گونه هایت توان ان را دارد که امید رفته را بازگرداند،گاه قوسی کوچک میتواند معماری یک سازه را عوض کند!

░m░i░l░a░d░7░
ساعت11:29---12 فروردين 1394




✖نه فازم غمه ﹋﹌✖

♚نه چیزیم کمه ﹋﹌♚

✌اونی که لیاقت داره مال منه﹋﹌✌

✘اونیـــ م که لیاقت نداره خُب مـــالـ هـــمــه﹋×


░m░i░l░a░d░7░
ساعت11:51---5 فروردين 1394
این خیابانهای لعنتی ،

پا می دهند به رفتنت

اما تـو نـرو ..


reyhane
ساعت4:19---26 اسفند 1393
گاهی دریا هوس می کند
به ساحلش سر بزند
برایش مهم نیست که
دستش را می گیرد یا نه
مهم اثبات وفاداری دریاست...


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت18:43---19 اسفند 1393
از نَبُوבُنت گلایـہ اے نیـùـت

تـُو مقـصر نبوבے ..

مـלּ عآشق نیـùـتم …

وگرنـہ هزآر و یڪ رآه بـُوב بـرآے پآبنـב ڪرבنتـــ


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت11:06---12 اسفند 1393
نسلی هَـسیم کِه معلوم نیس

مُخاطَب دارن یا مُخا تب دارَن


milad7
ساعت22:24---4 اسفند 1393
روی سنگ قبرم بنویسید:



اولین باری نبود که مــــــُــــــرد


milad7
ساعت12:11---30 بهمن 1393


בیروز آب چشمامو ..

امروز آب בهنمو تقـבیمت میڪنم ..

نوش جوטּ :‌) تــفـــ تــو ذآتــتــــ

والـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــلا


bahar
ساعت20:58---27 بهمن 1393
سلام
چه وب خوشملی داری مطالبش هم که عالیه
مرسی اجی جون که به وبم سر زدی راستی لینک شدی لینک ام کن
موفق باشی



milad7
ساعت11:48---26 بهمن 1393
☜ ﺗﻮ☞
ﻣﻨﺘﻈﺮﯼ ☜ ﻣﻦ☞ PM ﺑﺪﻡ!!
☜ ﻣﻦ ☞
ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ☜ ﺗﻮ☞ PM ﺑﺪﯼ!
ﺁﺧﺮﻡ ﯾﮑﯽ ﺑﻪ ☜ ﻣﻦ ☞ PM ﻣﯿﺪﻩ!
ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﺑﻪ ☜ﺗﻮ !☞
ﺍﯾﻦ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻫﻢ ﺑﻪ ☞FUCK☜ ﻣﯿﺮﻩ !.


milad7
ساعت15:19---22 بهمن 1393
گاو حساب کردن بعضیا



اِحانَت به مقدساتِ هِندیاس...


farham
ساعت14:51---17 بهمن 1393
این که خوشبختی را از دست داده باشی ،

به تنهایی دلیل بدبختی نیست !

بلکه ؛

بدبختی تازه وقتی سر بر می دارد که

خوشبختی دیگر به یادت نیاید …


farham
ساعت14:28---17 بهمن 1393
اگه احساسمو کشتی اگه از یاد منو بردی اگه رفتی بی تفاوت به غریبه سر سپردی.بدوون اینو که دل من شده جادو به طلسمت.یکی هست این ور دنیا که تو یادش مونده اسمت

milad7
ساعت12:35---7 بهمن 1393
تنها شادی زندگیم این است که

"هیچکس نمیداند چه اندازه غمگینم"...


milad7
ساعت11:50---27 دی 1393
به بعضیام باس گفت:

اگه فک میکنی خیلی بارته

ماهم به عنوان یه

خر زحمت کش قبولت داریم!!!


milad7
ساعت11:50---27 دی 1393
تقصیرخودمونه...

بعضیا عددی نبودن

ما اونهارو به توان رسوندیم!!!


minaf
ساعت23:32---26 دی 1393
دلم هوای خودم را کرده است
ایــن روزهـــا
بیشــتر از هــر زمــانی

دوسـت دارم خــودم باشــم !!
دیگــر نـه حــرص بدســت آوردن را دارم

و نه هـــراس از دســت دادن را ..
هرکـــس مـــرا میـــخواهد بـخـــاطــر خــودم بخواهــد
دلــم هـــوای خـــودم را کـــرده


nanaz
ساعت12:50---26 دی 1393


شاسکوله به پسرش میگه: امروز یه مهمون میاد خونمون، که بچش یه گوش نداره ,

حواست باشه, نری هی بگی این بچه چرا گوش نداره , ابرو ریزی کنی.

مهمون میاد,

بچه شاسکوله هی نگاه میکنه به این بچه بی گوش

و میگه ,شما باید به این بچتون زیاد آب هویچ بدین بخوره,

مهمون میگه چرا عزیزم ,

میگه: آخه اگه چشماش ضعیف بشه,

عینکشو میخاد سر قبر من بذاره!?


milad7
ساعت10:15---22 دی 1393
.$$$$$$_______________ ______________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ .____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______****$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@$$$$$$*,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@@@@_*$$$$$$$$$$$$$ *
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__$$$$$$$$$$$$$*,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$__________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________*$*$$*$***,,
____,;'*___'_.*_________________*___ '*,,
,,,,.;*_____________---________________ '**,,,,


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:00---17 دی 1393
من تمام نشانه های حیات را دارم

اما قلبــم…

مثل ِ حوض کوچکی که ماهی اش را

گربه برده است . . .

ایستــــاده…


مائده
ساعت21:06---15 دی 1393

با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم...
که به جای خانه
برایمان جاده میسازم...!


milad7
ساعت15:33---15 دی 1393


✘ از وقتی آسِ دلــم بُریـــده شد،



شــاهِشم تحویـــل نگرفتم . . .

چه برســـــه به تـــــو که سربـــــــــازی ...


رز سیاه
ساعت10:14---10 دی 1393
خیلیا هستن که این شب ها
روی تخت گریه می کنند و شب روی بالشت خیس می خوابن
هیچی، خواستم بگم به سلامتیشون
آرزوی دور شدن اشک از چشمای قشنگشون
آرزوی یه دنیا لبخند روی لب های زیباشون
آرزوی یه بالشت خشک، روی تختشون


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت13:45---8 دی 1393
پُـر کِـه شُـدی داد بِـزَن.. جـیـغ بِـکِـش

جـیـگَـرِ ایـن دُنـیـارو بِـه سـیـخ بِـکِـشـ

سَـنـگِ گُـنـدِه بَـردار پَـرت کُـن سَـمـتِ فَردات

خَـنـدِه کُـن بِـه دَردات ..زنـدِه شـو لـا اَمـواتـ

نَـه مِـثـل مَـن یِـه مُـردِه


nanaz
ساعت22:52---7 دی 1393
mrc az huzure garmet

missnarges
ساعت0:54---4 دی 1393
آدما فقط یکبار


♥عاشــــــ!ـــــق♥

میشن


ازون به بعـــــــــــــــــــد


لاشـــــــــے میشــــــــن


↔بلـــــــــه↔



pirooz
ساعت14:30---30 آذر 1393
به سلامتیِ مردی که
تو سختی و رنجِ بیش اَ اندازه ی زندگی....
ن غُر غُر کرد ، ن داد و فریاد کرد
ن کسی رو ناراحت کرد ، ن سیگار کشید
ن مشروب خورد ، نَ و نَ و نَ و..........
فقط دندوناشو رو هم فشار داد ، سرشم گرفت
پایینُ بی صدا اشک ریخــــ...!!


تانیا
ساعت19:03---26 آذر 1393
داماد از عروس پرسید :

آیا قبل از عروسی ، دوست پسرداشتی ؟

عروس سکوت کرد …

داماد داد زد گفت :

از این خاموشی چی بفهمم ؟

عروس گفت : کصافط داد نزن دارم میشمرم


تانیا
ساعت22:50---24 آذر 1393


کاشکی آخر این سوز بهاری باشد
کاشکی در بغلت راه فراری باشد
کاشکی از همه مخفی بشود این شادی
کاشکی وصل شود عشق تو به آزادی
کاشکی بد نشود آخر این قصه ی بد
کاشکی باز بخوابیم ولی تا به ابد


elham
ساعت7:56---23 آذر 1393
یه"دوست دارم"های هست...



میدونی دروغه ها...




ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه...!


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت21:47---21 آذر 1393


یا اباعبداله…

زودتر کاری بکن که اربعین نزدیک است…

قصدم این نیست به کار تودخالت بکنم…

حرف حرف تو…

ولی راضی نشو آقاجان…

به رفیقم که حرم رفته حسادت بکنم…


pirooz
ساعت10:52---18 آذر 1393
هر وقت بین دوتا انتخاب مردد بودی

شیر یا خط بنداز !

مهم نیست شیر بیافته یا خط

مهم اینه که

اون لحظه که سکه تو هوا می چرخه...

میفهمی دلت بیشتر میخواد شیر بیافته یا خط...


علی
ساعت19:43---17 آذر 1393
نزدیک به همیم ، آنقدر نزدیک که گاهی حس میکنم
این نفسهای تو است که در سینه ی من جا گرفته
آنقدر نزدیک که گاهی حس میکنم این قلب تو است که در وجود من میتپد
آنقدر نزدیک ، که گاهی حس میکنم من همان تو شده ام و تو همان منی که عاشقت هستم


❤ƬƛƦԼƛƝ❤
ساعت17:32---17 آذر 1393
هرکاری میکنم
تو باز کنارم هستی…
کنار طپش های قلب بی قرارم…
جایت امن است…
خیالت راحت باشد که
فراموش
نمیشوی ..


haniyeh
ساعت20:45---12 آذر 1393
امـــان اَز ایــن بــویِ پــایــیــزی وَ آسِــمــانِ اَبــری ، کــه آدَم نَــه
خــودَش مــیــدانَــد دَردَش چــیــســت وَ نَــه هــیــچ کــَسِ دیــگـــر
، فـَـقَــط مــیــدانَـــد کــه هـَـر چــه هَــــــــوا سَــردتَـــر
مــیــشَــوَد ، دِلـَـش آغــــوشِ گَـــرم مـــیــخــواهَــد ...


romisa
ساعت14:53---9 آذر 1393
خوشــــــــــبختی داشتن کســـــی است


که بیشـــتر از خـــودش


تــ ــ ــ ــ ــو را بــخواهد

...

و


بیشـــتر از تــ ـ ـ ـ ـــو


هیـــــ♥ــــــچ نخواهد


و


تــــــ♥ــــو ...


برایش تـــ ــ ــ ــمام زندگی باشی ...


کتایون
ساعت15:31---5 آذر 1393


زنده باد آن کس که گاهي يادي از ما ميکند / از خجالت ما غريبان را غرق دريا ميکند

حال ما ميپرسد و از مهرباني هاي خود / اين دل رنجور ما را عطر گل ها ميکند . . .

.


کتایون
ساعت15:31---5 آذر 1393
هرگاه دلت یاد کسی کرد و فرو ریخت ، آنگاه به یاد آر که من نیز به یاد تو چنینم . . .



کتایون
ساعت15:25---5 آذر 1393
عشق یعنی آن نخستین حرفها / عشق یعنی در میان برفها

عشق یعنی یاد آن روز نخست / عشق یعنی هر چه در آن یاد توست . . .


کتایون
ساعت15:24---5 آذر 1393
گزارش سازمان هواشناسی، هرچه می خواهد باشد پس از تو هوا پس است!

شال و کلاه می بافم با خیالت تا در سرمای نبودنت یخ نبندم . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:, ساعت 4:56 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |