دیوونهــ ـــ

دیوونهــ ـــ


▓ڪجا دیدیش؟


◀تو یہ فضاۍ مجازۍ


▓ چجورۍ آشنا شدید؟


◀لایڪم ڪرد لایڪش ڪردم


▓خب؟


◀پستاش با همہ فرق داشت


▓بعدش؟


◀یہ روز واسم ڪامنت گزاشت واسہ اولین بار؛ دلم لرزید دلم 


میخواست بازم باهاش حرف بزنم


▓زدۍ؟


◀اره سره صحبتو باهاش باز ڪردم اما خیلے سر ڪِشو یاغے بود و مغرور


▓چــے گفتے بهش؟


◀بهش گفتم مال من شو


▓قبول ڪرد؟


_اولش نه ولے خب بالاخره یہ روز رازی شد،


*خوشگل بود؟


_اره خیلے،یه فرشته ۍ پاڪ


*عاشقش بودۍ؟


۰۰۰۰!!


*چیہ چرا جواب نمیدۍ؟


_اره بودم


*چے شد جدا شدید؟ ڪجا؟


_تو همون فضاۍ مجازۍ دلش گرم یڪے دیگہ شد


*اون دوسِت نداشت مگہ؟


_نمیدونم غرورش نمیزاشت بگہ


*چیشد اوردنت اینجا؟


_یہ روز حرفاۍ عاشقونشو با عشقش دیدم


*خب؟


_دیوونه شدم. تاحالا از اون حرفا بہ من نزده بود


*چیشد الان بہ زوره قرصو دارو زنده ای؟ چیشد الان اینجاییو بہ تخت بستنت؟


_آقاۍ دڪتر تا حالا تو عروسیہ عشقت رقصیدے?

 



نظرات شما عزیزان:

2r3aam
ساعت16:45---30 دی 1394
سخته زندگيم
تو زندگيم نباشه
خدايا به بزرگيت قسم منو از زندگيم جدا نكن


mahtab
ساعت14:40---1 دی 1394
دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه .. خوشحال شدم شنیدم..

پسر: ممنون...انشالله قسمت شما..


دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟

پسر: چی می خوای؟

دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟

پسر: چرا؟ می خوای هر موقع که نگاش می کنم ..صداش می کنم درد بکشم؟؟

دختر: نه.. !! آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن..
می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم


*-*
ساعت13:45---21 آذر 1394

. وقـــتــے مـَن دَرد داشـتم ��…

رفـــیقم تــو خـوشــــــے مــُـــرد . .

ھــــــــــــــــــــہ


*-*
ساعت20:37---19 آذر 1394

یار با ما بی‌وفایی می‌کند
بی‌گناه از من جدایی می‌کند
شمع جانم را بکُشت آن بی‌وفا
جای دیگر روشنایی می‌کند


*-*
ساعت16:13---8 آذر 1394

معرفت جاه و مقام نيست به هر کس ندهند
معرفت راه و مراميست که به هرکس ندهند
معرفت عشق خدائيست به هر نفس ندهند
معرفت بذر نشکفته عشقيست به نا رس ندهند


*-*
ساعت16:03---8 آذر 1394

گــاهی....

همه ی دنیــا

فـــدای خنـده های کسی که

دوستش داری ...


*-*
ساعت19:18---4 آذر 1394

از کفــــشــ هـــایم بپـــــــرس ...

چقــــــــدر دنبالت گشـــــــته ام ...

حــــــالا دیگــــــــر ...

دهـــــــان بـــــــاز کــــــرده اند...


*-*
ساعت22:26---1 آذر 1394
در قبرم هستم…

خوابیده ام به پهلوی راست،

گوش چسبانده ام به خاک،

منتظر شنیدن گام هایت…

فاتحه بهانه است…

فقط بیا…


*-*
ساعت17:45---29 آبان 1394
فقط یه جوون ایرانیه که دوهزار تومن تو جیبش نداره

تا گوشی دو میلیون تومنیش و شارژ کنه..!!!


*-*
ساعت17:41---29 آبان 1394
رﻓﺘﯿﻢ ﻓﯿﻠﻢ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ...
.
.
.
.
.
.
ﺍﻧﻘﺪ ﺻﻠﻮﺍﺕ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻧﻤﻮﻥ ﮐﺮﺩﻥ!!!


*-*
ساعت11:50---29 آبان 1394
likeeee

s.a
ساعت9:28---6 آبان 1394
من رقصیدم ...
من میفهمم


mohammad
ساعت16:12---26 مهر 1394
درد ، مرا انتخاب کرد . . .
من ، تو را . . .
تو رفتن را . . .
آسوده برو ، دلواپس نباش . . .
من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم . . .


avadis
ساعت20:41---20 مهر 1394
خیلیـاگفتنـ:
♥عـاشـق♥ نشو آخـرش ⇝جـداییـہ⇜ خیلـیا گفـتنـ:
ﺍگـ ⇩الان⇩جداشـے ﺧــیلے بـہتره ??خیلـیا♚ گفـتنـ:
دیـونہ این ✪وصله✪ تو نیس خیلیاگفتنـ: ﻭﻟشکﻦتـا ولت نکرده
بعدش خاروخفیف میشے ولے هیشکےنگـف اگه بره 「دق」
میکنـے بہ خدا هیشکے نگف


ali bagheriyan
ساعت17:11---20 مهر 1394
تا وقتی از کسی مطمین نیستی
باهاش خـــاطـــــــــره نســــــــــــاز!
تـــــــــــــــــــقـــــــ اص خــــــــاطره
جـــــــــــنـــــــــــــون است...!!!


ali bagheriyan
ساعت17:07---20 مهر 1394
مسافر بی بدرقه من
آنقدر بیصدا رفتی که از وداع جا ماندم
باز به غیرت چشمانم
که آبی پشت سرت ریختند...


samaneh
ساعت15:34---15 مهر 1394
پیرمردازصدای خروپف پیرزن شکایت داشت پیرزن هرگزنمیپذیرفت شبی پیرمردآن صداراضبط کردکه صبح حرفش راثابت کنداماصبح پیرزن دیگرهرگزبیدارنشدو آن صدای ضبط شده لالایی هرشب پیرمردشد....!!!

samaneh
ساعت19:13---13 مهر 1394
ذهن ما مانند يک تلويزيون با صدها شبکه است:
و اين ما هستيم که تصميم مي گيريم روي کدام شبکه باشيم!
شبکه رنجش،
شبکه بخشش،
شبکه نفرت،
شبکه مهرباني
شبکه شادماني،
یا شبکه برنامه تکراري ديروز!
تصميم ما همان کنترل يا ريموت ماست.
پس، لحظاتت را با انتخاب بهترين شبکه ها زيبا کن...


samaneh
ساعت15:24---13 مهر 1394
✘یـه دُختَــــر
باید شَبـــیهِ پَروانــــه باشــــه‌✌

⇦دیدنش زیـــــبا
✘وَلـــے گرِفــــتَنِـــش سَخت

『بسلامتی هرچی دختر


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت10:53---7 مهر 1394
پول همیشه جایی بالاتر از قد ماست....

برای رسیدن به آن.......

مواظب باشیم پایمان را روی چه چیزهایی می گذاریم...!!!!


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت10:53---7 مهر 1394

برگ در هنگام زوال می افتدمیوه در هنگام کمال می افتدبنگر که چگونه می افتی چون برگی زرد و یا سیبی سرخ.
موفقیت به همان اندازه شكست خطرناك است.
با زنی ازدواج کنید که اگر مرد می بود بهترین دوست شما می شد .
در زندگی انسان سه راه دارد:
راه اول از اندیشه می‌گذرد،این والاترین راه است.
راه دوم از تقلید می‌گذرد، این آسان‌ترین راه است.
و راه سوم از تجربه می‌گذرد، این تلخ‌ترین راه است.


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت10:53---7 مهر 1394

این روزها کســـــــی به خودش زحمــــــــــت نمی دهد

یک نفــــــر را کشـــــــــــف کند !

زیبایــــــــی هایش را بیـــــرون بکشــــــــد ...

تلخـــــــی هایش را صبر کند ...

آدمهـــــــــای امروز، دوســـــــــــت های کنســـــــروی می خواهند!

یک کنسرو که درش را باز کنند و یک نفر شیــــرین و مهربان

از تویــــش بپرد بیــــــرون!

و هی لبخنــــــــــد بزنــــــــد و بگـــــــــــوید:

"حـــــــق با تــــــــــوست"


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت10:53---7 مهر 1394
. وقـــتــے مـَن دَرد داشـتم ��…

رفـــیقم تــو خـوشــــــے مــُـــرد . .

ھــــــــــــــــــــہ


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت10:52---7 مهر 1394
یار با ما بی‌وفایی می‌کند
بی‌گناه از من جدایی می‌کند
شمع جانم را بکُشت آن بی‌وفا
جای دیگر روشنایی می‌کند


mohammad.
ساعت14:40---6 مهر 1394
✔گآهی آنچِنآن مُزَخرَف میشَوَمـ که بَرآی دیگرآن

قآبِل دَرک نیستَمـ !

حَتی عَزیزتَرین کَسَمـ رآ اَز خودَمـ میرآنَمـ !

اَمــــــــــآ ...

دَر دِلَمـ آن لَحظه آرِزو میکُنَمـ تـ بِگویَد :

مـــیــــدآنَمـ دَســـتِ خودَت نیـــست ...!!

دَرکَــــت میـــکــُــنَمـ ..✔


mohammad.
ساعت16:39---3 مهر 1394
کاش داشتنت به راحتی دوست داشتنت بود …



mohammad.
ساعت10:48---2 مهر 1394
از کفــــشــ هـــایم بپـــــــرس ...

چقــــــــدر دنبالت گشـــــــته ام ...

حــــــالا دیگــــــــر ...

دهـــــــان بـــــــاز کــــــرده اند...


آیدین
ساعت11:21---31 شهريور 1394
بدجور تاثیر داشت
گگگگگگگگگ


samaneh
ساعت22:17---29 شهريور 1394
سرش پایینه و سرگرم کارشه
صداش میکنم
بر میگرده سمتم
- جونم ؟!
- یه چیزی بگم ؟!
- یه چیزی نه شما صد تا چیز بگو خانومم ؟!
- میشه بخندی ؟!
با تعجب از حرفم به خنده میفته …
- واسه چی اینو گفتی الان ؟!
- آخه میدونی ؟!
- چیو ؟!
- ” تو که می خندی انگاری منو خوشبختی میبوسه ”
قهقهه میزنه و همونجور که داره میاد سمتم میگه :
- آهااااااای ؟! جز من یکی دیگه خیلی بیجا میکنه عشقمو ببوسه …
وایسا ببینم…


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:31---26 شهريور 1394

معرفت جاه و مقام نيست به هر کس ندهند
معرفت راه و مراميست که به هرکس ندهند
معرفت عشق خدائيست به هر نفس ندهند
معرفت بذر نشکفته عشقيست به نا رس ندهند


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:31---26 شهريور 1394

آموخته ام که وابسته نباید شد .
نه به هیچ کس نه به هیچ رابطه ای ؛
و این لعنتــــی ...
نشدنی ترین کاری بود که آموخته ام ... !


دختر شیشه ای
ساعت13:54---30 مرداد 1394
خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم را فراموش کن

بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تو را می بخشم

که مسبب همه ی اینهایی .


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:30---29 مرداد 1394
یــک وقــتـایــی هــسـت کـــه
بـایـــد لــم بـدی یـــه گــوشـــه ...
و جـــریــان زنـدگـیـت رو فــقـط مــرور کــنــی .
بــعـدشــم بــگـی :
" بــــه ســلامــتـی خـــودم کــــه ایـنـقدر
تــحـمـل داشـــتـم ! "


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:30---29 مرداد 1394
خــــــــدایا
من اینجا دلم سخـــــت معجزه مــی خـواهــد
و تـو انـگـار مـعـجـزه هـایـت
را گـذاشـتـه ای بـــرای روز
مـــــــــــبادا . . .


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:28---29 مرداد 1394

این پستت خیلی معرکست ، بدجور باهاش حال میکنم
پاسخ :  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ



ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت11:42---23 مرداد 1394
● تـ!!!ــو
يــہ بَد بَخــتہـ←havali →كہـ مَــن نَباشمــ→☆


● زودے جٰــا ميكُـنے خُودِتـ!!!ـو كِنار← baghali →♡


■ يهـ سَــگہـ لشہــ آويــ!!!ــزونہـ ★amali →♣


◆ یہــ هــول ،یہــ آشـ!!!ـغال ، یہــ hashari →☆


◆ اِنقٓــدچِتـ!!!ے كہـ خــودِتــ ازخودِتـــ←aghabi→★


● راهے كہــ دارے ميــرے ما نَقــشَـ!!!ـشو←baladim→♧


■ آرهـ گُلَمــ،آرهـavazi¤¤


samaneh
ساعت12:58---16 مرداد 1394
دو چیز همیشه یاد آدمهاست

دوست خوب و روزهای خوب

اما یه چیز هرگز از یاد آدمها نمیره

روزهای خوبی که با دوستای خوب گذشت


mohammad&reyhaneh
ساعت9:43---15 مرداد 1394
معشوقه اي پيدا كرده ام به نام روزگار

اين روزها مرا در آغوش خويش سخت به بازي گرفته است


mohammad&reyhaneh
ساعت9:38---15 مرداد 1394
همه رفتن کسی دور و ورم نیست

چنین بی کس شدن در باورم نیست

اگر این آخر و این عاقبت بود

که جزء افسوس هوایی در سرم نیست


mohammad
ساعت19:00---14 مرداد 1394
سیبی هستی آویزان

از شاخه‌ای در آسمان

باور کن

عابد نیستم

عاشقی ناگزیرم

که چنین دست‌هایم را

به چیدن تو

بلند کرده‌ام


mohammad
ساعت15:35---14 مرداد 1394
.
این اشک های بی دلیل من ، باز هم تو را بهانه می کنند !
می بینی چه شادمان بر سرسره گونه های من میلغزند ؟!
حق دارند ، آخر از زندان دلتنگی من،این بار هم گریخته اند . . .


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت13:53---13 مرداد 1394
بازی بدی را شروع کردیم…

من باختم دلمــ را…

تو همچنان دلــ می بری…


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت13:42---13 مرداد 1394
برا هر کی شاخ باشی

بدون واسه ما خـُـلی

جوری سوژَت میکنیم

انگار فاطما گلی

He


mohammad
ساعت12:19---13 مرداد 1394
بهترین روز زندگی من روزیست ،،

که تو در میان ناباوری ها می آیی ..

کنارم می نشینی و دستم را می گیری ،،

و آرام زمزمه می کنی ،،

“دوستت دارم” ..


mohammad
ساعت12:19---13 مرداد 1394
بهترین روز زندگی من روزیست ،،

که تو در میان ناباوری ها می آیی ..

کنارم می نشینی و دستم را می گیری ،،

و آرام زمزمه می کنی ،،

“دوستت دارم” ..


samaneh
ساعت13:27---9 مرداد 1394
ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘــﺎ ﮔﺮ ﺑﺸﮑﻨﺪ ؛؛ ﺑﺎ ﻧﺴﺨﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ
ﭼﺸﻢ ﮔﺮﻳﺎﻥ ﻫﻢ ﺩﻣﻲ ؛؛ ﺑﺎ ﺑﻮﺳﻪ ﺧﻨﺪﺍﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ

ﺳﻴــﻞ ﺑــﺎﺭﺍﻥ ﮔــــﺮ ﺑﺒــــﺎﺭﺩ ﺍﺯ ﻧﺴﻴـــــﻢ ﺻﻮﺭﺗﻲ !!
ﻏــﻢ ﻣﺨـــﻮﺭ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﻱ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﻩ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ

ﻣﺨﺘﺼــــﺮ ﮔــﻮﻳﻢ ﺍﮔـــﺮ ﻭﻳــﺮﺍﻥ ﺷـﻮﺩ ﮐﺎﺷﺎﻧﻪ ﺍﻱ !!
ﺟــﺎﻱ ﻫــﺮ ﻭﻳــﺮﺍﻧﻪ ﺍﻱ ﮐﺎﺧــﻲ ﻧﻤﺎﻳـﺎﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ

ﺍﻱ ﺧــﺪﺍ ،،،،،
ﻫــﺮﮔﺰ ﻧﺒﻴﻨـــﻢ ﺑﺸــﮑﻨﺪ ﻗﻠـــﺐ ﮐﺴﻲ ﺩﻝ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﺎطﻨﺶ ﺍﺯ ﺭﻳﺸـﻪ ﻭﻳـــﺮﺍﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ...!


̲̅[̲̅Ƨ̲̅Ӈ̲̅Ơ̲̅Ƙ̲̅Є̲̅ ̲̅ƛ̲̅Ƙ̲̅Ӈ̲̅ƛ̲̅Ʀ̲̅]
ساعت7:57---6 مرداد 1394
خواستم خودمو گول بزنم
همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش …
یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه…..


̲̅[̲̅Ƨ̲̅Ӈ̲̅Ơ̲̅Ƙ̲̅Є̲̅ ̲̅ƛ̲̅Ƙ̲̅Ӈ̲̅ƛ̲̅Ʀ̲̅]
ساعت7:56---6 مرداد 1394
عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
و غمــت سـهم ِ مــن!


Ar@sh
ساعت9:05---5 مرداد 1394
،.ﻫﻔﺘﻪ ﯼ ﭘﯿﺶ ﻗﺮﺍﺭ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﮐﻼﺳﻤﻮﻥ ﺑﺮﯾﻢ ﻭﯾﻼﯼ ﻣﺎ ﺗﻮ ﺷﻤﺎﻝ ..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﯾﻬﻮ ﻭﺳﻂ ﺭﺍﻩ ﯾﺎﺩﻡ ﺍﻭﻣﺪ ﻣﺎ ﺍﺻﻦ ﻭﯾﻼ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ
.
ﻣﻨﻮ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﮐﺮﺩﻥ ، ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﺑﺨﺮﻡ
ﻓﻘﻂ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﻻﻥ ﮐﺠﺎﻥ . ﻫﺮﮐﯽ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻪ ﺍﻃﻼﻉ ﺑﺪﻩ
ﻧﻮﺷﺎﺑﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﮔﺮﻡ ﻣﯿﺸﻪ**


Ar@sh
ساعت8:44---5 مرداد 1394
دختره تو واتساپ پی ام داده برام فیلم میفرستی براش فرستادم میگه ببخشید نت ندارم دانلود میکنی برام بفرسی

من��

من��

من��

دو روزه هیچی نخوردم با کسیم حرف نزدم خودشون که از درد بی شوهری دیونه شدن مارم اینطوری میخوان دیونه کنن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 24 خرداد 1394برچسب:, ساعت 4:42 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |