خدایا ....

خدایا ....

ميگـــن ســـه مُـــوقِـــع دُعـــا بَــرآورده ميــشــه :



يکــــــــــی وقتــــــــــِ غُروبـــــــــــ



يکــــــی زيـــرِ بارون



يکيــــــــم وَقتــــــــــی دلی ميشکنـــه



من وقتـــــــــــــِ غُروبـــــــــــــــ زيـــــــرِ بارون با دلی شکسته


دُعـــــــا کـــردم خُـــدايا هيچ دلــــی نشکنه ...



نظرات شما عزیزان:

شیرین عسل
ساعت18:04---28 بهمن 1392
اینم ادرس وبم

شیرین عسل
ساعت11:31---26 بهمن 1392

پاسخ: چرا ادرس وبتو نمیزاری عزیزم


محمد
ساعت9:33---25 بهمن 1392
ممنون که میای
چرا آپ نمیکنی؟
آپم


شیرین عسل
ساعت17:10---24 بهمن 1392
سلام عزیزم خوبی؟
من لینکت کردم توهم لطفا همین کارو انجام بده


محمد
ساعت15:34---24 بهمن 1392

آپم


reyhane
ساعت13:05---24 بهمن 1392
سلام عاطفه جان ممنون ک اومدی من لینکت میکنم وبتم عالیه موفق باشی
http://reyhane.m.loxblog.com/ اینم ادرس وب اصلی منه ک این وبم ک اومدی توی این وبم ممنون میشم ب اینم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ساعت 2:3 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |