حسادت...

حسادت...


هـــــر شـــــب ...

خوشبختیــ♥ـــت را دعـــــا میکنـــــم ...

ولـــــی ...

فقـــــط " خــــــــــدا " میدانـــــد ...

" حســـــادت "

امانــــــــــم را بریــــــــــده ..............!

 



نظرات شما عزیزان:

دلخون شیرین عسل
ساعت18:01---28 بهمن 1392

پاسخ: عزیزم چرا ادرس وبتو نمیزاری ؟


عاشقانه های سینا
ساعت16:17---28 بهمن 1392
دلم میخواهد شب باشد، من باشم و تو ...

دلم میخواهد شب باشد، من باشم و تو ...به خیالم تو خواب باشی ...نگاهت كنم، آرام ببوسمت...نوازشت كنم...و آرام بگویم دوستت دارم ...و تمام حرفهای دلم را كه وقتی نگاهم میكنی نمیتوانم بگویم عاشقانهنجوا كنم...و تو در سكوت بشنوی و از عشقم سر كیف شوی ، اما ...چشمانت را باز نكنی و به خیالم خواب باشی... !من هم به خیالت ندانستم كه بیداری ...


محمد
ساعت16:54---26 بهمن 1392

آپم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1392برچسب:, ساعت 3:49 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |