من 33♥♥

من 33♥♥

 



نظرات شما عزیزان:

missnarges
ساعت11:15---9 مهر 1393
تـصادف کنمـ



حافظـه امـ رـا از دَست بدهـَمـ ...



ـهمه دلشـان برایـمـ بسوزد و بگویند : \"بیچاره\"



که کمـ حرفـ تـر از الـان باشمـ



که تو بیایـے به دیدَنمـ ، خیره خیـره فقط نگاـهت کـُنمـ



که نشناسَمَت ، که عاشقَت نباشمـ ...



که فقط بدـانـے دوستت داشتمـ وَ دیگر نمیشناسمت حتـے ...



که لبخند و چشمانت رـا دوست داشته باشمـ ، امــا عاشقت نباشَمـ



که دیگر به هیچـــــے فکر نکنمـ ...



که تو برـاے همیشه بروے و مَن ـهمیشه فقط با خود تکرار کنمـ \" این غریبه چقـــدر آشنا بود ... \"


شیما
ساعت22:03---12 اسفند 1392


r
ساعت20:04---6 اسفند 1392
خیلی سخته به خاطر کسی که دوستش داری

همه چیز رو از سر راهت خط بزنی

بعد بفهمی

خودت تو لیستی بودی که

اون به خاطر یکی دیگه خطت زده...


r
ساعت20:02---6 اسفند 1392
سلام//حرفهایی که گفتی عین حقیقت هس!!روزگارمون نمی دونم چرا برخلاف آرزوهایمون میگذره!!ممنون که بهم سر زدی/موفق باشی//////

الیـــ♥ـ ـکا
ساعت23:35---5 اسفند 1392
عزیزم این وب عشقمه دوست داشتی لینک کن
عـــاشـــقانــه هـای عــمـــــــــاد و الیـــ♥ـ ـکا



www.ziha.loxblog.com


الیـــ♥ـ ـکا
ساعت23:26---5 اسفند 1392
مرسی عزیزم که سر میزنی نوشته هات عالیه

مریم.ا
ساعت22:33---5 اسفند 1392
والله

mehdi
ساعت21:37---5 اسفند 1392
وبلاگت بسیار زیباست من لینکت کردم.
با این اسم لینکم کن
ღـܨܓܨ کلــــبه تنهـــــاییــــــ ღـܨܓܨ


●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت17:06---5 اسفند 1392
چه بی صبرانه فریاد غرق در سکوت را ...

به انتظار می نشینم...

هیچ نمی گویم ...

نه اینکه نداشته باشم چیزی برای گفتن

دارم که بگویم ...

اما...

اما نباید گفت...

شاید این سکوت لازم باشد برای این روز ها



فریاد سکوتم را هیچ کس نمی شنود...

یا شاید هم کسی نمیخواهد که بشنود ... !

سلام دوست گلم.وب قشنگ وزیبایی دارین خوشحال میشم به کلبه عاشقانه ما هم سر بزنی ونظرت رو بگیراستی من شمارولینک کردم شما هم منو به عنوان دست های پرازخالی بلینکید ممنون پس منتظر شما دوست عزیز هستم


●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت17:05---5 اسفند 1392
چه بی صبرانه فریاد غرق در سکوت را ...

به انتظار می نشینم...

هیچ نمی گویم ...

نه اینکه نداشته باشم چیزی برای گفتن

دارم که بگویم ...

اما...

اما نباید گفت...

شاید این سکوت لازم باشد برای این روز ها



فریاد سکوتم را هیچ کس نمی شنود...

یا شاید هم کسی نمیخواهد که بشنود ... !

سلام دوست گلم.وب قشنگ وزیبایی دارین خوشحال میشم به کلبه عاشقانه ما هم سر بزنی ونظرت رو بگیراستی من شمارولینک کردم شما هم منو به عنوان دست های پرازخالی بلینکید ممنون پس منتظر شما دوست عزیز هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 5 اسفند 1392برچسب:, ساعت 4:1 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |