نامــم را پـاک کــردے ...

نامــم را پـاک کــردے ...

نامــم را پـاک کــردے ، یادم را چــه مـے کنــے ؟!

یادم را پاک کـنـے ، عشقــم را چـه مـے کنـے ؟!...

اصـلا هـمه را پـاک کــن ...

هـر آنـچـه از مـن دارے ...

از مــن که چیـزی کـم نمـے شود...

فقـط بگو با وجـدانـت چه مـے کنـے ؟!

شـاید...؟!

نکنـد آن را هـم پاک کــرده ای ؟!!!

نــــــــه!! شدنــے نیســت...

نمـے توانـے آنچـه رانداشتــے پاک کـنـے !



نظرات شما عزیزان:

reyhane
ساعت9:40---20 اسفند 1392
اگرچه ساکتم اما به یادتم !

Reyhane&Reza
ساعت21:05---19 اسفند 1392
سلام لینکت کردم توام بلینک منو

عشق2طرفه
ساعت10:40---19 اسفند 1392
قشنگ بود و همچنین غمگین

amir
ساعت22:13---18 اسفند 1392
ممنون از اینکه سر زدی...
وب توهم عالیه...
لینک شدی...
بازم سر بزن..
موفق باشی...


r
ساعت20:45---18 اسفند 1392
سلام//تو چقدر مهربونی//حرفات عین حقیقت هس//ممنون که بهم سر زدی//بازم بهم سر بزن//موفق باشی/

●▬ஜ۩ دست های پر از خالی ۩ஜ▬●
ساعت19:06---18 اسفند 1392
من کلبه خوشبختی تورا
روزی باگلهای شوقم فرش خواهم کرد
وقشنگترین لحظه هایم را
به پای ساده ترین دقایق خواهم ریخت تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند...
ممنون ازحضورت دوست گلم


arash
ساعت17:56---18 اسفند 1392
سلام مرسی گلم مرسی بهم سرزدی راستی وبت خیلی خوشگله شعراتم حرف ندارن معرکن مثل خودت من پنجشنبه جمعه ها به وبم میرسم اون موقع لینکت میکنم بووووووووس

mohammad
ساعت17:40---18 اسفند 1392
اگه وجدان داشت که خوب بود......هیچ ندارد

aji nazi
ساعت17:39---18 اسفند 1392
سلام عاطی جون.وب خیلی قشنگی داری.من لینکت کردم.خوشحال میشم توام لینکم کنی.

aji nazi
ساعت17:24---18 اسفند 1392
سلام عاطی جون.وب خیلی قشنگی داری.من لینکت کردم.خوشحال میشم توام لینکم کنی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, ساعت 4:53 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |