زن نیستم ...

زن نیستم ...

 
"ﺯﻥ"ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺍﮔﺮ ﺯﻧﺎﻧﻪ ﭘﺎﯼ ﻋﺸـــــــــــــــﻘﻢ ﻧﺎﯾﺴﺘﻢ!

ﻣﻦ ﺍﺯ ﻗﺒﯿﻠﻪ ﯼ"ﺯﻟــــــــــــــــــــ یخا"ﺁﻣﺪﻩ ﺍﻡ...

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻋﺸــــــــــﻘﺖ ﺭﺍ ﺟﺎﺭ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ ﺗﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺍﯾﻢ ﮐَﻒ ﺑﺰﻧﺪ!

ﻓﺮﻗﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ ﻓﺮﺷـــــــــــــــــﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎﺁﺩﻡ

ﯾﻮﺳــــــــــــﻑ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﺳﻠــــــــــــــــﯿﻤﺎﻥ !

ﻗﺎﻟﯿﭽﻪ ﯼ ﺩﻝ ﻣﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﺳﻢ ﺭﻣـــــــــﺰ ِ ﻧﺎﻡ ِ" ﺗﻮ"ﭘـــــــﺮﻭﺍﺯ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ...

ﺯﻧـــــــــــــﺍﻧﻪ ﭘﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﻋﺸــــــــــــﻖ  ﻣﯽﺍﯾﺴت م
 
 


نظرات شما عزیزان:

mahdie
ساعت18:25---25 اسفند 1392
khiliiiiiiiiiii ziba bod
fght
ahanget moshkele sharei dare khkhkhkhkh


مرتضی
ساعت17:27---24 اسفند 1392
صدام از گریه ی دیشب گرفته
چه بارانی.........
چه احساسی.......
چه حالی............
جای تو خالی...........


مرتضی
ساعت17:24---24 اسفند 1392
سلام بی مزه پس آبجی ما عاشقه شما دخترا خوراکه عاشقی هستین عاطفه من گوشیمو خراب کردم الان پشیمونم چون یه هفته هست به عشقم اس نزدم نمیدونی راستی اسمش عاطفه هستا ههه الان یه هفته میاد وبم تو نظرا یه چیزایی مینویسه اشکم در میاد اس هم نمیتونم بدم بهش امروز تهدید کرد خودشو میکوشه من اون دیونه ایم فاصله ما یک استانه راستی مال کدوم استانی؟

reza
ساعت14:30---24 اسفند 1392


ɳɚʑɚлɨл
ساعت14:08---24 اسفند 1392
سلام عزیزم ممنون ک وبم سرزدی لینکت کردم

دلخون شیرین عسل
ساعت12:03---24 اسفند 1392


aida
ساعت23:40---23 اسفند 1392
آپــــــــــــــــــم





مرتضی
ساعت21:06---23 اسفند 1392
سلام
عاطی عاشقی؟یعنی عشق داری؟
راستی چرا اینجوری میای من هر روز میام وبت نامردییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییی
لینکم نکردی؟


aida
ساعت19:32---23 اسفند 1392
عالی بود اورییییییییینننن

zahra
ساعت17:01---23 اسفند 1392
می روم خســــته و افسرده و زار ،
سوی منزلگه ویرانه ی خویش !
به خدا می برم از شهر شما ،
دل شوریده و دیوانه ی خویش !

می برم تا که در آن نقطه ی دور ،
شستشویش دهم از رنگ گناه ...
شستشویش دهم از لکه ی عشق ،
زاینهمه خواهش بیجا و تباه !

می برم تا ز تو دورش سازم ،
ز تو ای جلوه ی امید محال !
می برم زنده به گورش سازم ،
تا ازین پس نکند یاد وصال !

ناله می لرزد ، می رقصد اشک ...
آه ، بگذار که بگریزم من !
ز تو ای چشمه ی جوشان گناه ،
شاید آن به که بپرهیزم من !

به خدا غنچه ی شادی بودم ،
دست عشق آمد و از شاخم چید !
شعله ی آه شدم صد افسوس ...
که لبم باز بر آن لب نرسید !

عاقبت بند سفر پایم بست !
میروم ، خنده به لب ... خونین دل !
می روم از دل من دست بدار ،
ای امید عبث بی حاصل !

"فروغ فرخزاد"


zahra
ساعت16:53---23 اسفند 1392
به خـــــــــدا غنچه ی شادی بودم !
دست عشـــــــق آمد و از شاخم چید !
شعله ی آه شدم ... صد افســــوس ،
که لبـــــــــم باز بر آن لب نرســـــــــید !


zahra
ساعت16:42---23 اسفند 1392
دل هایم برایت تنگ شــــــــــــــــده اند ...
آخــــــــــــر تو که نمی دانی ! ...
برای فراموش کردنت دو دل شده ام ...
(╥﹏╥)


zahra
ساعت16:39---23 اسفند 1392
اره نفچم گشنگه !


zahra
ساعت16:27---23 اسفند 1392
فداااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااایی داری

zahra
ساعت15:58---23 اسفند 1392


♥♫ZAINAB♫♥
ساعت12:47---23 اسفند 1392
زيبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, ساعت 11:49 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |