هـــــــــــــــر چه ...

هـــــــــــــــر چه ...

 
هـــــــــــــــر چه میخواهــــــــــــــد دل تنــگـــــــــت....
 
              ســــــــــــــــــاکت..!!!!
 
                  کســــــــــــــی درکــــــــــــــــــ
 
                  نخواهــــــــــــــــدکــــــــــــــــــرد...!!!...
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

Ana
ساعت3:16---8 فروردين 1393
آدمــــــا گاهی لازمه
چند وقــت کرکره شونو بکشن پاییـــن
یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن: کسی نمـــــــرده فقط دلـــــــــم گرفتــــــه…!


محمد رضا
ساعت19:13---7 فروردين 1393
سلام وب خوبی داری ولی من دیگه وبلاگ نویسی نمیکنم اما لینکت میکنم موفق باشی

shaya
ساعت18:21---7 فروردين 1393
خواهش می کنم..
ایشالا ک ب خواسته دلت برسی..
راستی این همه پستای قشنگ..
واقعأ خسته نباشی آبجی..
لایک از جنس =


گلی
ساعت5:20---7 فروردين 1393
نه تو دروغگو نیستی





من حواسم پرت است





گفته بودی دوستم داری بی اندازه





خوب که فکر می کنم





تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه!!


shaya
ساعت21:59---6 فروردين 1393
آخه ما ی بار بیشتر فرصت نداریم زندگی کنیم...
همین ی بار و ساکت باشیم...؟
نمی دونم ... شاید شما راست میگی...


♥loving kindness♥
ساعت19:15---6 فروردين 1393
به خدا گفتم:
خدایا تو که میدونستی تنهام میذاره پس چرا بهم نگفتی؟!
خدا گفت:
از بس بهت گفت دوستت دارم ، منم باورم شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 6 فروردين 1393برچسب:, ساعت 6:55 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |