چــــــــر­ا ؟

چــــــــر­ا ؟

 

ميگن: چــــــــر­ا ؟

ميگم: چون نخــــــــواست


ميپرسن: دلــــــ­ــيلش ؟


ميگم: نـــــــــ­ـــــــميدونم


ميگن : چــــــــيه ؟


ميگم : نميتــــونست


جوابم ســــــــــــكو­ت است


دوباره چــــــــرا ؟ چـــ­ـــــرا ؟ چــــــ­ــرا ؟

فرياد ميكشم :

چون از اولم دوستم نداشت ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

behzad68
ساعت13:10---10 فروردين 1393
نبودنت را نمیتوان با هیچ چیزی پر کرد..باش!
تانبودنت را به رخ عالم بکشم!


yasna
ساعت12:52---10 فروردين 1393
salaaaaaam azizam
mer30 k oomadi webam
webet vaghean nazo dokhtaroonast
link shodi
linkam kon
ta akhare tatilat kam miam net
booooooooooos
fln


emertat
ساعت11:12---10 فروردين 1393
سلام عزیزم. وب زیبایی داری . از اینکه بهم سر زدی ممنونم. لینکت کردم با افتخار
یاعلی


shaya
ساعت1:52---10 فروردين 1393
. . .
نمی دونم چی بگم...


فرشاد
ساعت21:37---9 فروردين 1393
مرسی اپ کردی
چند وقتی است هر چه می گردم

هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم

نگاهم اما....

گاهی حرف میزند.....

گاهی فریاد میکشد.....

گاهی هق هق .....

ومن همیشه به دنبال کسی میگردم

که بفهمد...

یک نگاه خسته چه دارد

برای گفتن ...


behzad68
ساعت16:09---9 فروردين 1393
متنت قشنگ بود..خیلی ...
اما گفتم شاید مربوط به آهنگ صفحه خودم باشه..عوضش کنم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 9 فروردين 1388برچسب:, ساعت 1:51 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |