ﺷﺐ ﺧﻮﺵ

ﺷﺐ ﺧﻮﺵ

 

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﮕﻢ : ﺷﺐ ﺧﻮﺵ !


یعنی اینقـــدر از دستت شاکیم


که نگو و نپــــــــــرس !!

پاشو بیـــــــا آرومم کن ...

نه اینکه بگی باشـه !


باشه .. شب خوش !


ﺑﻔـــﻬﻢ ...



نظرات شما عزیزان:

Milad
ساعت16:47---20 دی 1394
بالاتـــــرين آرزويم برايتان اين است:
حاجــــت دلــت , با حکمــــت خـــدا يکي باشد.


سلام ابجی گلم خوبی ممنون از نظرات قشنگت خیلی گلی ببخش من کم میام شرمنده ممنون.


Milad
ساعت16:45---20 دی 1394
روزگار عوض شد...
مثل دفترهای قدیمی کاهی بودیم،
دو به دو با هم ...
هرکداممان را که می کندند،
آن یکی هم بیرون میزد از زندگی!
حالا سیمی مان کردند که با رفتن دیگری کک مان هم نگزد...!


simin
ساعت17:41---13 آذر 1394
من باختــم به خـود بـاختــم

به تصویــر غلـط فرشتـه های آدمـ نمــا بـاختــم

. . .

حـال کـه حماقتــ هایــم را می شمــارمـ

آرامــ . . . آرامــ . . .

ایـن جمـله در ذهنــم طنیــن انـداز می شـود

سنـگـ بــاش

تــا سنـگســار نشــوی …



behzad68
ساعت20:32---11 فروردين 1393
بی بال وپرم عشق ..
تو بال وپر من باش ..


گلی
ساعت13:20---11 فروردين 1393
من خیلی با این شب خوش مشکل دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 9 فروردين 1393برچسب:, ساعت 1:59 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |