عشق یعنـی...

عشق یعنـی...

 
عشق یعنـی...

وقتـی ازتـ پرسیدنـ چهـ نسبتــی با خانومـ داریـ ؟؟

سرتو بالا بگیـریو شجاعانهـ بگـی عشقمهـ
 

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت2:17---1 تير 1393

کفش هایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند!

من کودکانه بیقرار دیدنت میشوم



بی آنکه فکر کنم چه کسی دلتنگ من خواهد شد…


yasi
ساعت17:51---18 ارديبهشت 1393
بلی!اوناهم دوتاتون رو بازداشت کنن که دیگه شجاعت به کل از سرتون بپره!

محمد امین
ساعت9:14---28 فروردين 1393
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .
ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﮐـﻪ ﺑـﻐـﻠـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﺳـﺮﺗـﻮ ﺑـﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﺳـﯿـﻨـﺶ ﺁﺭﻭﻣـﺖ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﺣـُﺮﻡ ﻧـﻔـﺲ ﻫـﺎﺵ ﺗـﻨـﺖ ُ ﺩﺍﻍ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﻋـﻄـﺮ ﺩﺳـﺘـﺎﺵ ﻣـﻮﻫـﺎﺗـﻮ ﻧـﻮﺍﺯﺵ ﮐـﻨـﻪ . . .
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ . . .
ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ ﮐـﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺩﻡ ﮔـﻮﺷـﺖ ﺑـﮕـﻪ...
ﻏـﺼـﻪ ﻧـﺨـﻮﺭﯼ ﻫـﺎ . . .
ﻣﻦ ﮐــ ♥ـــﻨـــ ♥ـــﺍﺭﺗـــــــ ♥ ـــــــــﻢ...




محمد امین
ساعت9:13---28 فروردين 1393

دوســــــت دارم با يكـــي بشـــينم صحــــــبت كـــنم
بـــعـــدش نـــگـــم :
كـــاش بـــهـــش نمـــيگفتـــم.


reza
ساعت10:35---20 فروردين 1393
دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم من و تو دو نفریم

دلتنگ تر می شوم برای تو


ترلان
ساعت1:03---18 فروردين 1393
وقتی ♥تو♥ هوایم را داری هوا هم خوب میشود

اصلا هواهم به هوای تو خوب میشود

بودنت مهم است.......همین......


شاید فراموشت شدم.!؟
ساعت8:51---15 فروردين 1393

عـــشـــق يـــعنـي ،

وقـــتـــي ميـــخـــواي بخـــوابی

یهو يـــه اس ام اس ازش ميــــــاد ،

حتـــي قبـــل ايــن کـــه بـــدونـي چـــي نوشـــته ،

لبـــخنـــد مـياد روي لبــــــت…

هميـن که بهـــت فکـــر مي‌کــــــرده ،

واست انــــــدازۀ يه دُنــــــيا مـــي‌ارزه . . . !

چه آرامشــــی داره اون لحظه ...

مگه نه ؟


محمدهیچکس
ساعت22:53---14 فروردين 1393
با دوس دخترم داشتیم میرفتیم
یه دفعه مامور جلومونو گرفت وگفت:
با خانوم چه نسبتی داری؟
سرمو بالا گرفتم سینمو دادم جلو وصدامو کلفت کردم و گفتم:
عشقمه،باید کجا بیام؟؟؟؟


محمدهیچکس
ساعت14:54---14 فروردين 1393
در قید غمم،خاطر آزاد کجایی؟
تنگ است دلم،قوت فریاد کجایی؟
با آنکه زما هیچ زمان یاد نکردی...
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, ساعت 3:29 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |