اسمش آدمه

اسمش آدمه

 
اسمش آدمه

اما تو باور نکن

گاهي کاري مي کنه

که از پس هيچ گرگي بر نمياد.....!
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

♥ پسرک ♥
ساعت18:33---25 ارديبهشت 1393
آره قبول دارم

haleh
ساعت21:03---22 ارديبهشت 1393

chera engaaaaaad gamgiin?



رضــا
ساعت1:24---29 فروردين 1393

خاطرات آدم مثل یه تیغ کند میمونه که رو رگت میکشی!
نمیبره اما تا میتونه زخمیت میکنه


reyhane
ساعت8:34---28 فروردين 1393
مـــدتهــاستــــــــ



تمــام درهــا را بــاز گــذاشتــــه ام!



نـــه خیــالتــــــــ مــی رود



نـــه تـــــومــی آیـــــی…


ترلان
ساعت0:28---28 فروردين 1393
تنهایی یعنی باوجود اینکه گوشیت رو صداست بازم باورت نمیشه هیشکی پیام نمیده هرچن دیقه یک بار گوشیتو نگا میکنی

نیلوفر
ساعت23:03---27 فروردين 1393
شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی
کسی رو نداری که بهت فکر کنه !
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .
مرسی از لطفتون بازم بیاین


مرتضیღ♥ღعشق امـــــــــــــــروزیღ♥ღ
ساعت21:35---27 فروردين 1393
سلامتی رفیق هایی که با این که مجازین اما بی معرفت نیستن

نازنین
ساعت19:31---27 فروردين 1393
گل یا پوچ؟؟؟دستت را باز نکن..بگذار تصور کنم که در دستانت برایم کمی عشق پنهان داری..

شیرین عسل
ساعت18:46---27 فروردين 1393
♥♥من دیوانه ی آن لحظه هستم که تودلتنگم شوی♥♥



♥♥ومحکم درآغوشم بگیری♥♥



♥♥ومراشیطنت وارببوسی♥♥



♥♥ومن نگذارم♥♥



♥♥عشق من♥♥
♥♥بوسه بالجبازی بیشترمیچسبد♥♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, ساعت 3:3 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |