حالـــــــا

حالـــــــا

 

حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد …

دلخوری هـــــــایمـــــــان …

دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان …

و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن …

تنها به من بگو …

با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد …

کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟

 



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت1:18---20 خرداد 1393
ساکت
نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده
ام…


♂ᗩ๕☤ʁℯɀα♥๓αʁƴᴀღ♀
ساعت21:22---17 خرداد 1393
═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════

ساده لباس بپوش!
ساده راه برو!
اما در برخورد با دیگران ساده نباش!!
زیرا بعضی ها
سادگی ات رانشانه میگیرند!
برای درهم شکستن غرورت!!!

═════════ ೋღ❤ღೋ ═════════


کیان
ساعت20:14---17 خرداد 1393
لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک لایک

کیان
ساعت19:56---17 خرداد 1393
خیلی خیلی لاااااااااااایک

شیرین عسل
ساعت19:36---17 خرداد 1393
اسراف میکنم در دوست داشتنت
خدا
اسراف کنندگان ِ عاشق را
دوست دارد…!
.

بیشتر: جملات زیبای دوستت دارم


شیرین عسل
ساعت10:46---17 خرداد 1393


به سلامتی کسی که دیگه بهش زنگ نمیزنیم اما اگه بفهمیم خطش خاموشه دق می کنیم !



کیان
ساعت10:36---17 خرداد 1393
لااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااایـــــــــــــ ـــــــــــک

شیرین عسل
ساعت18:21---11 خرداد 1393

بهترین دوست تو - زن توست
پای همیشگی برای شیطنت
تکیه گاه محکمی برای مشکلات
و دست نوازشی برای دعوت از یک خواب آرام!
...
پس دوست را در خانه ات بجوی
نه در خیابان تاریکی که خنجر ها را پنهان کرده است!



شیرین عسل
ساعت9:44---8 خرداد 1393

عید ها پشت سر هم می آیندو میروند

ومن در حسرت روزهای سپری شده

حسرت جدایی ها دوری ها سختی ها

حسرت سالی که بی تو بهار شد

حسرت یک سال از عمر دیگری که

بی تو سپری شد



ترلان
ساعت8:57---7 خرداد 1393

باران مرا یاد چتر می اندازد و چتر مرا یاد قرارمان


قرارمان که یادت هست ؟


اینکه آغوشت را چتر کنی تا چشمهایم بیش ازین خیس نشوند...



ترلان
ساعت8:05---7 خرداد 1393

کفشهایم را نده،
پابرهنه میروم
تا درحریم تنهایی خود
با نگاه به تاول های پایم
عبرت بگیرم ...
من کجا؟
عاشقی کجا!



بهزاد
ساعت19:49---5 خرداد 1393

هر وقت گریه میکنم سبک میشوم…

عجب وزنی دارد این چند قطره اشک…



سید محمد
ساعت18:49---5 خرداد 1393

به سلامتی اون دوست مجازی

که حتی یک بار هم ندیدمش

اما از همین دنیای مجازی.

معرفت و وفاداریش رو ثابــــت میکنه



HOSSEIN
ساعت11:34---5 خرداد 1393
قشنگ بود منم اپم دوست داشتی بیا

♥ پسرک ♥
ساعت0:23---4 خرداد 1393
پستات میلیونی نظر خورده ها....یه امضا به ما بده

yasi 
ساعت19:20---3 خرداد 1393


هـــِـــــــــی یــارووو . . . !

خواستــَم بِگَم ...

اين آرزِويي کِه تُــو بـِه اون رِسيدي ،

مالِ مـَن بود . . . !

هــَواشُو داشتـِه باش . . .



mar♥jan
ساعت16:37---3 خرداد 1393



احساسم را نمی فروشم ؛ حتی به بالاترين بها !




ولی .... آنگونه که بخواهم خرج می کنم ،


برای آنهايی که لايق آن هستند ... !!



بهزاد
ساعت12:19---3 خرداد 1393



خسته از روزهای تکراری



افسرده از بازی روزگار



دل زده از مردم دنیا



آزرده خاطر از همه



شکست های پی در پی



و .... و .... و .... و .... و



اینها همه تاوان است



تاوان یک نگاه


یک نگاه و لرزش دل


کاش فرصت برای امتحان کردن وجود داشت



....!



محمدامین
ساعت11:16---3 خرداد 1393

وقتی مـــــرد با تمام غرورش،
با تمام احساسش،
با تمام دانه های اشکش،
میگوید.. "دلــــم برایت تنگ شده"....
یعـــــنی.. خیلی دوستــــــت دارد....

دلم برات تنگ شده



سید محمد
ساعت13:31---1 خرداد 1393

خسته ام...
من بر روى زمينى زندگى ميكنم كه آدم هايش به جاى خودخواهى و غرور وجدان خود را خوابانده اند...اى خدا باتوام...!كجايى؟؟اگر كمى از آن آسمان دل بكنى و پا بر روى زمين بگذارى و زندگى كنى...آنوقت تمام جهنمت را بهشت ميكردى!!!



ترلان 
ساعت21:34---31 ارديبهشت 1393

"سلامتـــي خـــــودم"

کــه هرکـــي منـــو ديــــد...

گـــفتــــ چـــقـدر دورش شلـــوغــــه...!!!

ولــــي فــقط خـــودم فـــهميــدم کــه چقــــدر تنهـــــــام..



ترلان 
ساعت21:30---31 ارديبهشت 1393

هیس....!
هیچی نگو...
صدای تو را باد هم نباید بشنود تمام وجود تو مال من است ...
مردم میگویند حسودم ....
تو میگویی دیوانه اما من عااااشقم !!
عشق... ،
حسادت... ،
دیوانگی...
تو بخند تا ببینی چطور برایت جان میدهم



انوشا
ساعت18:09---31 ارديبهشت 1393

سلام وبلاگت خیلی قشنگه
لینکی گلم



♥ღعاشقانه های سیناღ♥
ساعت16:22---31 ارديبهشت 1393

گاهـے وقت هـآ بـآیـב زב به بیـפֿـیـآلـے !

از بـآر مشکلـآت شانه פֿـالـے کنـے !

בرآز بکشـے و سـآعت هـآ به آسمـآن פֿـیره شـے...

پا روے پـآ بیندازے و هیچ کآرے نکنـے..!

یا اصلن، هر کـآرے که בلت خوآست بکنـے

مثـ کوבکـے شـے،

بـآزے کنـے، فریـآد بزنـے، بهـآنه بگیرے، بـے هوآ بـפֿـندے و هر وقت בلت פֿـوآست گریه کنـے..

آره ! بـآید گاهے زב به بیפֿــیآلــے !

آنـقـבر بیـפֿــیال که بتونـے ے لـפـظه زنـבگـے کنـے.



♥ღعاشقانه های سیناღ♥
ساعت15:42---31 ارديبهشت 1393

برو ای خوب من هم بغض دریا شو خداحافظ

برو با بی کسی هایت هم آوا شو خداحافظ

تو را با من نمی خواهم که ما معنا کنم دیگر

برو با یک من دیگر بمان ما شو خداحافظ



کاترین
ساعت15:15---31 ارديبهشت 1393
سلام وب خوشگل و بااحساسی داری من لذت بردم

مهدی
ساعت12:35---31 ارديبهشت 1393

ابجی خودتو ناراحت نکن
این جور اداما، ادم نیستن



مبی
ساعت12:12---31 ارديبهشت 1393

آنقدر مرا از رفتنت نترسان

قرار نیست همیشه بمانیم !

روزی همه رفتنی اند

ماندن به پای کسی معرفت می خواد نه بهانه !



مبی
ساعت12:11---31 ارديبهشت 1393

به او نگفتم آدم بی معرفتی است

چون بی معرفت ها که آدم نیستند !
اما ..........
آدم نبــــــــــــــــود



محمدامین
ساعت11:04---31 ارديبهشت 1393
are kheyli . yahoo nadari bechatim baham

محمدامین
ساعت11:01---31 ارديبهشت 1393
fada mc . make bdam raftam haji shudam

شیرین عسل
ساعت19:48---30 ارديبهشت 1393

گُفتــــــــ :مَـــرا فَــرامــوش کُـטּ اَمّـــا نَــدانستـــــ

ڪـﮧ

اَصــلـاً اَرزش ِ بـﮧ یــاد مـــانـدَטּ رآ نَــداشتـــــــ…



الی
ساعت14:26---30 ارديبهشت 1393
لیاقت ندارن کا بعضی از این آدما

Nazanin
ساعت13:37---30 ارديبهشت 1393

اونی که واقعا دوستت داشته بـاشه ..
شاید اذیتت کنه...لجتو دربیاره
ولی هیچ وقت عذابت نـمیده.....

شاید چند روزی هم حالتو نپرسه ...
نتونه باهات قدم بزنه،
نتونه بیاد بیرون باهات و ...
ولی همه حـواسش پـیشِ تـوئه...

شاید بـاهات قـهر کنه....
چند روز نخواد ببینتت...
جواب مسیج هاتو نده،
تماستو قطع کنه...
ولی هیچگاه به راحتی ازت دل نمیکنه!!

اونی که واقعا دوستت داشته بـاشه....
دوستت داره ... الکی نیست که !!



عشق2طرفه
ساعت9:39---30 ارديبهشت 1393

یه وقتایی ؛

یه حرفایی...،

چنان آتیشت میزنه... ،

که دوست داری فریاد بزنی ...

ولی نمیتونی !

دوست داری اشک بریزی،

ولی نمیتونی !

حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!

تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،

به این میگن :

"درد بی درمون"



عشق2طرفه
ساعت9:13---30 ارديبهشت 1393

وفاداری؟ خدا بیامرزدش …

صداقت؟ یادش گرامی…

غیرت؟ به احترامش یک لحظه سکوت …

معرفت؟ یابنده پاداش میگیرد…

عشق ؟ از دم قسط …

واقعا به کجا چنین شتابان؟



ترلان 
ساعت17:07---29 ارديبهشت 1393

دلم بهانه ات را می گیرد ...
چقدر امروز حس می کنم نبودنت را ...
صدایت در گوشم می پیچد و من می گویم :
" جانم؟ .... مرا صدا کردی؟! "



ترلان 
ساعت17:06---29 ارديبهشت 1393

من خوبم..


من آرامم...

من قول داده ام..!

فقط کمی بی حوصله ام..

آسمان روی سرم سنگینی میکند..

تمام خنده هایم را نذر کرده ام که گریه ام نگیرد...!



shima
ساعت17:04---29 ارديبهشت 1393

من را این گونه باور کن
کمی تنها . کمی بی کس . کمی از یاد ها رفته
خدا هم ترک ما گفته . نمی دونم من را ایا گناهی هست ؟



mar♥jan
ساعت12:50---29 ارديبهشت 1393


mar♥jan 
ساعت12:49---29 ارديبهشت 1393

یادش بخیر که گشتم با تو شبی هم آغوش
زنگ صدای قلبت قرنیست مانده در گوش
اکنون من و سراب و سیگار نیمه خاموش
حرفی دگر نمانده ، یادم تو را فراموش …



عشق2طرفه
ساعت12:49---29 ارديبهشت 1393

بی پناهی یعنی


زیر آوار کسی بمانی که


قرار بود تکیه گاهت باشد . .



عشق2طرفه
ساعت12:48---29 ارديبهشت 1393

آن روزها

صدایت در گوشی میپیچید و خوابم میــــکرد

این شـب ها

صــــــدایت در دلم میپیچد و بیدارم میــــکند



mar♥jan 
ساعت12:47---29 ارديبهشت 1393

به پایان رسیده ام اما نقطه نمی گذارم …
یک ویرگول میگذارم ،
این هم امیدیست ، شاید که برگردی …



hadi
ساعت21:30---28 ارديبهشت 1393
اره به خدا..بگو..

شیرین عسل
ساعت19:54---28 ارديبهشت 1393

یه وقتایی...آدم...

یهویی میفهمه....

چقدر تنهاست ....



behzad
ساعت19:20---28 ارديبهشت 1393
دل زخمی. یکی بود ، هنوزم هست . راهت را بگيــر و بـــــــرو حوالي ما توقف ممنــــوع است ... . . امروز که محتاج توام ...

EhsAn
ساعت19:09---28 ارديبهشت 1393

سلام
مرسی بابت کامنت های زیبات



hasti
ساعت19:04---28 ارديبهشت 1393

نگران نباش


نمی شود دوستت نداشت


لجم هم که بگیرد از دستت


دفترچه ی خاطراتم


پر از فحش های عاشقانه میشود !

عاااااااالی بود عزیزم



شیرین عسل
ساعت17:08---28 ارديبهشت 1393

من دارم سعى مى کنم

همرنگ جماعت شوم

اما...

مى شود کمکم کنید!؟

آی جماعت!
شما دقیقا چه رنگى هستید



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1388برچسب:, ساعت 11:30 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |