اعتراف کنم ...

اعتراف کنم ...

 

میخوام اعتراف کنم …

کم آوردم …

توئی که اسمت تقدیره،سرنوشته،قسمته …

هر چی که هست …

دست بردار از سرم …

 



نظرات شما عزیزان:

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:38---11 تير 1393
بالاخره خنده های یک نفر باید چیزی را آب کند …
یا خنده های تو قند را
یا خنده های من غم را


سارا
ساعت16:33---31 خرداد 1393
حالا که رفته ای خودم را لای لحاف تشک می گریانم
تو هم کاری نکن تا خدا بفهمد…
نمیخواهم چشمهایش دوباره بغض بترکانند...


نازنین
ساعت23:38---27 ارديبهشت 1393
خدایا این قسمت رو کجا فرستادی که هرموقع نوبت من میشه میگی نیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 11:36 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |