آرزوی من ....

آرزوی من ....

 

آرزوی من ماندن اوست …

خدایا اگرآرزوی او رفتن من است …

آرزوی او را براورده کن …

من جز آرزوی او آرزویی ندارم … !!!



نظرات شما عزیزان:

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:37---11 تير 1393
دلم برای کسی تنگ است که گمان میکردم …

می آید و می ماند …

و به تنهاییم پایان می دهد …

امد …

رفت …

و به زندگیم پایان داد …


سارا
ساعت16:32---31 خرداد 1393
حـــ ــالا کــــه قــرار اســتــ ازتـــو عــ ــبور کـــ ـــنم
بــگـ ــذار کــفــ ــش هـــ ـــایم را دربــیـــ ــاورم
تـــ ــوهــنوزهــ ـم بـــرایــ ـم مقــ ـــدســ ــی....


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت19:53---29 خرداد 1393
یه مرد باید همیشه تو جیبش سیگار داشته باشه
شاید یه روزی عشقه قدیمی شو با بچه اش ببینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 11:39 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |