بچــــه که بودم ....

بچــــه که بودم ....

 
بچــــه که بودم

فکـــر میکردم فقـــط زنبــــورها نیش میزننـــد

بـــــــزرگ شدم

دیـــدم
شنیـــدم
رفتــــم
آمـــدم
و یــــاد گرفتــــم

نــــه

آدمها هم نیــــش میزننـــد

هر چقـدر صمیــــــمی تر و عزیزتر

نیششـــان ســـــمی تــــر
 


نظرات شما عزیزان:

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:33---11 تير 1393
پر از تــــــوام …

به تهیدستی ام نگاه نکن …

مگو هیچ نداری …

ببین….

“تـــــو را دارم


علی دهقان
ساعت13:41---3 تير 1393
ﺩﻧﺪﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻟﻘﻪ ﺭﻭ ﺑﺎﻳﺪ ﮐﺸﻴﺪ |: ﺍﻭﻟﺶ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭﻩ … ﺑﻌﺪﺵ ﺣﺲ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﺟﺎﺵ ﭼﻨﺪﺭﻭﺯ ﺭﻭﻭ ﺍﻋﺼﺎﺑﺘﻪ … ﺑﻌﺪﺵ ﻫﻢ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﮐﻪﺭﻭﺯﯼ ﺩﻧﺪﻭﻧﯽ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺑﻮﺩﻩ . . . ! ﻭ ﺍﯾﻦ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﮑﺎﯾﺖ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻤﻮﻧﻪ

سارا
ساعت12:56---31 خرداد 1393
شيرينه وقتی بدونی کسی هست که با

ياد اون تمام لحظه های زندگيتو سپری می کنی.......

خيلی شيرينه وقتی بدونی تو این دنيا کسی

هست که برای تو هست و تو هم برای اونی............

خيلی شيرينه که بدونی يکی هست تو اين دنيا

که دوستت داره و ميگه تا آخرش با هات هستم........خيلی شيرينه که



عاشق باشی.........


رضا
ساعت12:09---29 خرداد 1393
سلام وبلاگ توهم زیبا هستش مطالبش هم قشنگه اگه می خوای تبادل لینک داشته باشی لینکم کن بعد به منم بگو لینکت کنم

شیرین عسل
ساعت12:22---28 خرداد 1393
وقتی ازم دوری شب نقطه چين
می شه ديوار این خونه ديوار چين می شه


کیان
ساعت20:01---17 خرداد 1393
= DD

بهزاد
ساعت20:29---6 خرداد 1393

قلب من به تیغ کسانی زخم برداشت

که از آنها انتظار محبت داشتم

" نه فراموشی"



دختری با چشم های سبز آبی
ساعت12:20---30 ارديبهشت 1393

واقعا نیش میزنن !
بیاین وبم مینیون ها رو ببینین
منم تو شوک کارشم
ولی ...
لیاقت نداشت !



Nazanin
ساعت18:37---29 ارديبهشت 1393
linket kardam

Nazanin
ساعت18:36---29 ارديبهشت 1393

تمــام ِ غصـه هـاے دنیـآ را
مے تـوان با یک جمله تحـمل کرد
خدایــا ! مے دانــم کـه مے بینـے...



مهدی
ساعت18:31---29 ارديبهشت 1393

لــــــــحظـه هآی ســــکوتم
پـــــر هیآهــــــــــو ترین دقــــایق زنـدگی ام هســتن
مــــــملو از آنــــــچـــه مــــیخوآهم بـــــــــــــــگویم
و نــــــــــــمـی گـــــویم



behzad
ساعت19:24---28 ارديبهشت 1393
کف پایم زخمی است. ودلم زخمی تر. لحظه ای صبر نما. تادلم را که به پایت افتاد. از زمین بردارم.

شیرین عسل
ساعت17:10---28 ارديبهشت 1393


ﻣﯽ ﺗﺮﺳـــــﻢ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ ﮐـــــﻪ ,

ﺑﭽّـــــﻢ ﺍﺯﻡ ﺑﭙﺮﺳـــــﻪ :

ﻣﺎﻣـــــﺎﻥ ﺟـــــﻮﻭﻥ ﻋﺎﺷـــــﻖ ﮐـــــﯽ ﺑـــــﻮﺩﯼ ؟!!

ﻭ ﻣـــــﻦ ﺍﺳـــــﻢ ﮐﺴـــــﯽ ﺭﻭ ﺑﮕـــــﻢ ...

ﮐـــــﻪ ﭘـــــﺪﺭﺵ ﻧﯿﺴـــــﺖ ...........!



☺mamad☺
ساعت20:29---27 ارديبهشت 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 12:22 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |