ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ....

ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ....

 
ﺁﺏ ﺩﺍﻍ !

ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺩﺍﻍ !

ﻏﻢ ﭘﺸﺖ ﻏﻢ ! ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﭘﺸﺖ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ !

ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﭘﺸﺖ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ !

ﺳﮑﻮﺗﯽ ﻣﺮﮔﺒﺎﺭ !

ﺁﺭﺍﻣﺸﯽ ﻣﺮﮒ ﮔﻮﻧﻪ !

ﻭ ﻣﻦ ﻫﻢ ﭼﻪ ﺩﺭﺩﻧﺎﮎ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺩﻭﺩ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ !!!
 
 


نظرات شما عزیزان:

simin
ساعت20:56---15 آذر 1394
هر چه مغرورتر باشی,

تشنه ترند برای باتو بودن…
و هرچه دست نیافتنی باشی,

بیشتر به دنبالت می ایند…
امان از روزی که غروری نداشته باشی…
و بی ریا به انها محبت کنی,

انوقت تورا هیچ نمی بینند…
ساده از کنارت عبور می کنند…!!!


arash
ساعت14:33---12 تير 1393
دنیای ما آدم معمولیا...

دنیای اتفاقای اتفاقیه!!

کم پیش میاد بدونیم چی پیش میاد!!

نه آویزون کسی هستیم نه کسی اویزونمونه!!

دل نمی شکنیم حتی اگه بشکنن دلمونو!!

ما آدم معمولیا، دنیامون خاصه.

باید خاص باشی تا بفهمیمون!!


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:31---11 تير 1393
شاید برای تو فراوان باشند …

کسانی که اندازه ی من دوستت دارند …

اما برای من …

کم که نه هیچ!

وجود ندارد کسی که اندازه ی (تو) …

دوستش داشته باشم.


سارا
ساعت12:22---11 تير 1393
دلگیرم از تمام الفبای بی کسی
به خصوص این پنج حرف : ف ا ص ل ه...


سارا
ساعت12:27---10 تير 1393
عــــاشقانه هایم

تـــــمامی ندارد!

وقتی تـــــــــــــــو

بـــــهــــترین

اتــــفـاق

زندگـــی ام هــستـــی...


علی دهقان
ساعت13:44---3 تير 1393
سیگار بکش ؛ بغض کن ؛ گریه کن ؛ دق کن ! ولی با آدم بی ارزش درد و دل نکن

سارا
ساعت13:35---2 تير 1393
بچـــه کـــه بـــاشی …

از “نقـــاشی”هـــایتـــ هـــم …

مــی‌ تــواننــد بـــه روحیـــاتــ و درونیـــاتتــ پی ببــرنـــد ،

بـــزرگ کـــه مــی‌ شـــوی …

از حــرفهـــایتـــ هـــم نمــی‌ فهمنـــد تـــوی دلتــ چـــه خبـــر استــ !


سارا
ساعت16:27---31 خرداد 1393
راست یا دروغ مهم نیست !
تو فقط با من حرف بزن !
چشمانت
زیرنویس می کنند !


سارا
ساعت13:01---31 خرداد 1393
احساس غربت میکنم وقتی کنارم نیستی

با اشک خلوت میکنم وقتی کنارم نیستی

تصویر زیبای تو را کنج دلم چسبانده ام

او را زیارت می کنم وقتی کنارم نیستی


شیرین عسل
ساعت12:23---28 خرداد 1393
گيسوانت را بیاور شانه پیدا میشود
بغض دارى شانه مردانه پیدا میشود
امتحان کن ساده و معصوم لبخندی بزن
تا ببینى باز هم دىوانه پیدا میشود
من اسیر عابر این کوچه پاييزيم
ورنه هر جایى که اب و دانه پیدا میشود
عصر پایىزى زيباييست لبخندی بزن
يک دو فنجان چای در این خانه پیدا میشودگيسوانت را بیاور شانه پیدا میشود
بغض دارى شانه مردانه پیدا میشود
امتحان کن ساده و معصوم لبخندی بزن
تا ببینى باز هم دىوانه پیدا میشود
من اسیر عابر این کوچه پاييزيم
ورنه هر جایى که اب و دانه پیدا میشود
عصر پایىزى زيباييست لبخندی بزن
يک دو فنجان چای در این خانه پیدا میشود


بهزاد
ساعت12:28---14 خرداد 1393

تو میروی بی خداحافظی
ومن همچنان درانتظارپاسخ این سوال
به کدامین گناه مرا تنها گذاشت و رفت



یاقوت
ساعت20:43---8 خرداد 1393

سیگار میسوزد، کم میشود ، ولی تکرار میشود
من میسوزم…
کم میشوم…
ولی دیگر تکرار نمیشوم…



محمد زارع
ساعت3:07---7 خرداد 1393

درد اگر سینه شکافد ، نفسی بانگ مزن ! درد خود را به دل چاه مگو !
استخوان تو اگر آب کند آتش غم ، آب شو ، آه مگو !



بهزاد
ساعت20:28---6 خرداد 1393

خدایــــــــــا.....

این روز هاحرفهایم بوی نا شکری می دهند

امـــــا تــــــو

به حساب تنهـــــایی و دردی که می دانی بگذار....



بهزاد
ساعت19:58---5 خرداد 1393


از بعضی ادمها خاطره میماند

از بعضی های دیگر هیچ

خاطره ساختن لیاقت میخواهد.



محمد زارع
ساعت15:13---3 خرداد 1393

گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست
زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود



بهزاد
ساعت12:25---3 خرداد 1393
دلم خیلی بیشتر از حجمش پر است......... پر از جای خالی تو!

شیرین عسل
ساعت17:09---28 ارديبهشت 1393

برای آن همه احساس عاشقانه ی من...



سکوت



حرف قشنگی نبود...



مبی
ساعت11:53---28 ارديبهشت 1393

سلااااااااااااااااام
خووووووووووووبی؟
عاطفه جون من لینکیدمت
با عنوان black rose
بدو بلینکم
بدووووووووووووووووووووووو
مرسی از نظرت گلم



گلناز
ساعت9:37---28 ارديبهشت 1393
خیلی عالی واقعا ترشی نخوری یه چیزی می شی خخخخخخخخخخخخخشوخی کردم

SIINA
ساعت22:45---27 ارديبهشت 1393

سهمیه هوای من هم برای تو
برای نفسس نفس زدن در اغوشش نیاز داری
عالیه وبت



شیرین عسل
ساعت19:55---27 ارديبهشت 1393

هیـــچ چیز به اندازه‌ی یک کوه،


شبیه پــدر نیست!



هادی
ساعت15:05---27 ارديبهشت 1393
ایول خیلی باحال بود.چندوقته نیستی؟به من سر بزن نظر یادت نرود دخترک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:, ساعت 12:30 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |