ســیگار ....

ســیگار ....

 
سـیگـاریـ کـ دسـتمـه ...

تصویــر دردمـه ..

فـــندک کــ جیـبَـمه ...

دیگـه هـمه چـیزمه ..

دودشــ حرفـَمه ..

سرفـه هاش اشـکمهـ ..

این مـنم کـ میـسوزمـ ..

... هـــه ...

ســیگار دیگــه بســـمه ...
 


نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت1:17---20 خرداد 1393
این روزها هرکی منو میبینه میگه :
وااای خوش به حالت چقدر
لاغر شدی !!! رمز موفقیتت چی بوده ؟
من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه
شدن …


ترلان
ساعت1:16---20 خرداد 1393
وقتی بنا را بر رفتن گذاشتی …
تو با هر سیب کرم
خورده ای وسوسه میشوی …
پس همان بهتر که نباشی …
برو …


عشق2طرفه
ساعت19:11---19 خرداد 1393
آدما باید یکیو داشته باشن که هر وقت...

پکر و داغون ،عصبی و مریض بودی

ازت نپرسه چرا؟

فقط دستت رو بگیره و بگه:

بلندشو بریم بیرون دوست ندارم این شکلی ببینمت!!!


♂ᗩ๕☤ʁℯɀα♥๓αʁƴᴀღ♀
ساعت21:21---17 خرداد 1393
زندگي مثل پيانو است ...
دکمه هاي سياه براي غم ها و دکمه هاي سفيد براي شادي ها
اما زماني ميتوان آهنگ زيبايي نواخت که دکمه هاي سفيد و سياه را با هم فشار دهي .
▌│▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌ │▌▌│▌▌▌│▌▌│▌▌▌│ ▌▌│▌▌▌│▌▌│
└└└└└└└└└└└└└└└ └└└└└└└└└└└└└└└ └└└└└└└└└└


کیان
ساعت20:17---17 خرداد 1393
لااااااایک لاااایک لاااااایک

کیان
ساعت19:58---17 خرداد 1393
سلامی دوباره . خیلی خیلی خوب بود استفاده کردم

شیرین عسل
ساعت19:15---17 خرداد 1393
چی میشه واسه ی حالم..چشم به راه من بشینی
از شبا وقتی که خوابی..خوابای منو ببینی
چی میشه وقتی که تنهام..توی اوج بی قراری
تو بیای اروم کتارم..دستای منو بگیری
چی میشه وقتی که نیستم..بری گوشه ی اتاقت
از رو دلتنگی مثل من..گریه ها بیاد سراغت
خیلی دوست دارم تو این عشق حس کنم پای تو گیره..
تا بهت میگم خدافظ دوست دارم گریت بگیره..

بیشتر: جملات زیبای دوستت دارم


سَعيــــد
ساعت16:05---17 خرداد 1393
شک کرده بـودم کسی بین ماست !

حالا یقین دارم “مـن” بین دو نفر بودم !

چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!


شیرین عسل
ساعت10:44---17 خرداد 1393

غمگین ترین روز زندگی ما انسانها
روزیست که احساس می کنیم با ارزشترین موجود زندگیمون
میخواد به نبودنمون عادت کنه...



عشق2طرفه
ساعت8:56---17 خرداد 1393

گاهی از خیال من گذر می کنی …
بعد اشک می شوی …
رد پاهایت خط می شود روی گونه ی من …..



هادی
ساعت22:51---15 خرداد 1393

من عاشق اینجور متنام.مخصوصا سیگار...
بدو بیا اپم



تینا
ساعت21:03---14 خرداد 1393

با این که دنیا پر است از لبخندهایی که

پشتشان غرض و مرض است

اما لبخندهایی هم وجود دارند که

یخت را اب می کنند...

کشفشان کن!


مرسی سر زدی به وبلاگم لینکت کردم



بهزاد
ساعت17:59---12 خرداد 1393

ـَﻌﻀـﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﻣـﯽ ﻣـﻮﻧﻦ

ﺍﻭﻟﺶ ﮐـﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻬﺖ ﻃﺮﺍﻭﺕ ﻣﯿﺪﻥ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﺪﻥ

ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮﺵ …

ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺑﺎ ﮔِﻞ ﻭ ﺷﻞ ﯾﮑﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ

ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺻﻔﺖ ﺑﺎﺵ

ﺗﻮ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﮔِﻞ ﺑﺸﯽ



♂ᗩ๕☤ʁℯɀα♥๓αʁƴᴀღ♀
ساعت22:44---11 خرداد 1393

جای دوری نرفته ام
جای دوری نمی روم
می روم کمی باران را با دلم
یا دلم را با باران یکی کنم !



شیرین عسل
ساعت18:20---11 خرداد 1393

عشق یعنی روح را آراستن ،
بیشمار افتادن و برخاستن !

هر که با عشق آشنا شد مست شد،
وارد یک راه بی بن بست شد!!!



محمدامین
ساعت11:42---11 خرداد 1393
like dariya

عشق2طرفه
ساعت11:11---11 خرداد 1393

سلامتی اون کسی که داشت میرفت

گفتم نـرو نمیتونی فراموشم کنی

برگشــت نـگــام کرد

گفتم دیدی نمیتونی …

گفـت:ببخشید شمـــا ؟



عشق2طرفه
ساعت10:51---11 خرداد 1393

ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ



.ﺑﺰﺭﮒ ﻣﯿﺸﻮﯼ.



ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﺸﻮﯼ.ﺩﻝ ﻣﯿﺒﻨﺪﯼ.



ﺗﻨﺖ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯾﺶ ﻋﺮﯾﺎﻥ



ﻣﯿﮑﻨﯽ.ﻧﻪ ﺍﺯﺭﻭﯼ ﻫﻮﺱ ﺑﻠﮑﻪ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ.



ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺶ ﺭﺍ ﺯﺩﯼ ﻣﯿﺮﻭدﻭ ﺗﻮ ﻣﯿﻤﺎﻧﯽ ﻭﺧﻮﺩﺕ



ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﻮ ﯾﮏ " ﻫﺮﺯﻩ " ﺍﯼ ﻭ



ﺍﻭ ﮐﻤﯽ "ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺯﯼ " ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ



گیتی
ساعت20:22---10 خرداد 1393
خیلی وبتودوس دارم موفق باشی لینکتم کردم به منم سربزن

mar♥jan
ساعت18:57---9 خرداد 1393

چـه تـجـارت نـاشـیـانه ای بـود
آن هـمـه نـازی کـه مـن از تـو خـریـدم . . .
.



mar♥jan
ساعت18:56---9 خرداد 1393

خوب که فکر می کنم
می بینم گاهی یک شکلات ِ مغزدار
بیشتر میچسبد
تـــــا
عاشقانه های این عاشق های تو خالی !



ترلان 
ساعت6:08---9 خرداد 1393

به بعضیا بایدگفت:

دهنتو به اندازه کلماتت بازکن،گنده تر از خودت بخوای حرف بزنی

بخیه لازم میشی ها…



بهزاد
ساعت23:01---8 خرداد 1393

تمام نیمکت های پارک ۲ نفره هستند..
خیالی نیست، روی چمن می نشینم..



ترلان
ساعت20:20---8 خرداد 1393

وقتی درآ غوشم بود چشمانش را بست نمیدانم از





احساس زیاد بود یا خودش را در آغوش دیگری





تصورمیکرد...!



اوا
ساعت18:57---8 خرداد 1393

دستت
توی دستم بود
و دل
توی دلم نبود....



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت18:56---8 خرداد 1393

حال که آمده ای
کمی بیش از نوشیدن یک فنجای چای
کمی بیشتر از یک ، دو بوسه بمان
کمی بیشتر از یک آغوش ، یک گفتگوی عاشقانه
من سالها بوسه به تو بدهکارم
می بینی برای بیشتر ماندنت چقدر بهانه های زیبا دارم



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت18:56---8 خرداد 1393

بی رحمی ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ !
ﺍﻣﺎ ﺣﻮﺍست ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻦ ،
ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ !….



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت18:55---8 خرداد 1393

گاهی آنقدر دلتنگی ..
که میخوای با یکی حرف بزنی که سبک شی ..
ولی با صد نفر که حرف میزنی
بازم بغض گلوت خفت میکنه
میدونی که فقط یک نفر میتونه با حرفاش آرومت کنه ..
ولی به جای آروم کردنت ..
میگه : دست از سرم بردار ……..



✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت18:55---8 خرداد 1393

عجب دنیایی شده..

کوچه ها را بلد شدم.. مغازه ها را..

و رنگ چراغ قرمزها.. حتی جدول ضرب را..

و دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمیشوم..!!

اما گاهی میان آدم ها گم میشوم..

آدم ها را بلد نیستم هنوز



key1 :(
ساعت18:47---8 خرداد 1393

هعـــــی . . .
خیلــــی قشنـــگ بوددد



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1388برچسب:, ساعت 6:36 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |