دیــگـر ...

دیــگـر ...

 
دیــگـر تـنــها نـیــسـتـم!

در تَــک تَــکِ پُــک هایی کـه بـه سیــگـارم مـیــزنــم بـا مـنـی!

حتــی آنـگــاه کــه نـیـســتـی

بـاز هـم بـا مـنــی ...!
 


نظرات شما عزیزان:

شیرین عسل
ساعت11:06---23 مرداد 1393
عشق من . . .

حالـــــــا حرفـــــــهایمان بمـــــــاند برای بعد …

دلخوری هـــــــایمـــــــان …

دلـــــــتنگی هـــــــایمـــــــان …

و تمـــــــام اشکـــــــهای مـن …

تنها به من بگو …

با او چـــــــگونـــــــه میگـــــــذرد …

کــــــه با مـن نمی گذشت . . . ؟


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:25---11 تير 1393
قصه ی من و تو …

قصه ی آسمان و زمین اســـــت …

هیچ وقـــــت به هم نمـــی رسیم …

مگر قیامــــتی به پا شود …


علی دهقان
ساعت16:23---11 تير 1393
نیمی از دلم را عشق فراگرفته و نیم دیگرش را شعر اما تو نه عشق را می شناسی و نه شعر را از پشت تمام پنجره های باز و بسته جستجویت می کنم اما همیشه در دلم هستی! ...

سارا
ساعت22:02---7 تير 1393
در جـوابِ ابــلـهــــــــان اونقدر خامـوش موندیــــم که گفتن:




حرف حساب جواب نداره...


شیرین عسل
ساعت18:04---25 خرداد 1393

هوای پُشت ِ اذان
هوای بلند شده از پُشت ِ خاک ِ چادرها
دست های نَشُسته ام را بُرد
به این صدا که از بس به مهربانی ِ درها فشار داد
زیر ِ پنجره افتاده ایم


...Baran...
ساعت2:15---23 خرداد 1393
سیگار با مشروب با طعمه هم آغوشی .. یعنی فرآموشی فرآموشی فرآموشی

key1 :'(
ساعت22:36---22 خرداد 1393
خیلــــــی قشنــــگ بود آبجــــــــی
لـــــــااااایـــــک


هادی
ساعت23:26---20 خرداد 1393
سیگار خیلی خوبه.جای همه کسو پر میکنه

♂ᗩ๕☤ʁℯɀα♥๓αʁƴᴀღ♀
ساعت21:26---17 خرداد 1393
فـلـسـفـــه نـباف شاعــر!!
چـه ممکـن...
چـه محـال...
چـه جبــر...
چـه اختیــار...
چــه هــر کـوفــت دیگــری....!!!
او رفتــه اســتـــــ دیگــــر..........


کیان
ساعت20:10---17 خرداد 1393
دوستت دارم به همین سادگی البته اگه ناراحت میشید به خودتون نگیرید

بهزاد
ساعت12:25---14 خرداد 1393

جای خالیت درد می کند
فقط کمی مُسکنِ بودنت را می خواهد
بیا اگر نمی خواهی از پای درآورد
این درد لعنتی مرا . . .



بهزاد
ساعت18:00---12 خرداد 1393

شاید به هم باز رسیم…

روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیدم…

و تو چون قایقی فرسوده بر خاک ماندی…. شاید …



بهزاد
ساعت23:02---8 خرداد 1393

مرا بدرقه نکن…
کاسه ی آبت هم ارزانی خودت…
رفتن با چمدانی
پر از زخم
که بدرقه ندارد… (



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:, ساعت 7:1 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |