بـِــﮧ سَـلـامـَتـﮯِ

بـِــﮧ سَـلـامـَتـﮯِ

 

بـِــﮧ سَـلـامـَتـﮯِ اونـایـﮯ ڪـﮧ مُـخـاطـَبِ خـاصـِشـون خـُداسـت

بـِــﮧ سـَلـامـَتـﮯِِ اونـایﮯِ ڪـﮧ شـَبـا بـِــﮧ خـُـدا شـَب بـِخـیـر مـیـگـَن

 بـِــﮧ سَـلـامـَتـﮯِ اونـایـﮯ ڪـﮧ مُـخـاطـَبِ خـاصـِشـون خـُداسـت

بـِــﮧ سـَلـامـَتـﮯِِ اونـایﮯِ ڪـﮧ شـَبـا بـِــﮧ خـُـدا شـَب بـِخـیـر مـیـگـَن

آره ... بـﮧ سـَلـامـَتـﮯِِ مَـن ، سـَلـامـَتـﮯِِِ تـــو ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت21:08---15 مهر 1394
✘چقد لذتی داره

وقتی از همه جا بریــــدی و

کـــم آوردی یکی بیاد زیر پُــستت بنویسه :

"من هنوزمــــــــــ میخوامتا✘


عشق2طرفه
ساعت21:32---2 تير 1393
اغــــوش گرمم بـاش بگـذار فراموش کنم لــحــظـه هــایی
کــه در سـرمــای بـــیــکـسـی لرزیـــدم


عشق2طرفه
ساعت21:14---2 تير 1393
رفـــیــــق "

باور کن راست میگویم

در این دنیای پر از دروغ

تنها بودن خیلی بهتر از

بودن با کسی است که

بخواهی دائم

خودت را به او یادآوری کنی

تا فراموشت نکند . . .


hadi
ساعت0:49---2 تير 1393
פֿـدآیــآ یــہ نـگــآهـ بـہ פֿـطِ
تــولیـــد[آدمـ] ســآزیتـــ بــטּـدآز
ایـن آدمـآیـے ڪــﮧ ســآפֿـتــی
פֿـِیلـیــآشــون[دلــ]نـَـدآر טּ


شیرین عسل
ساعت17:45---1 تير 1393
سیگارم چه خوب درک می کند مرا…
وای که چه زیبا کام میدهد…

این نو عروس هر شب تنهایی هایم…

لباس سپیدش را تا صبح برایم می سوزاند…

و من تا صبح بر لبانش بوسه می زنم…


Ali --- پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
ساعت16:27---1 تير 1393
سخته از درد گفتن ........
سخته از دوری عشق مٌردن .....
سخته غصه ی کسی رو خوردن ......

بعضی وقتا دلم میخواد قید همه چیزو بزنم برم خواننده شم ..... ولی بعدش به فکر آیندش میفتم .... دوست ندارم برم تو غربت ....

جونم فدای وطنم .........
با اینکه از همه خسته تر منم ....


رز سیاه
ساعت14:53---1 تير 1393
دوســـت داری ،

همـــدرد نداری ...

خانـــواده داری ،

حمــــایت نداری ...

عشــق داری ،

تکـــیه گاه نداری ...

مثل همیشه ؛

هــمه چی داری و هــیچی نداری!!


علی دهقان
ساعت12:16---1 تير 1393
امشب دلم از آمدنت سرشار است / فانوس به دست کوچه دیدار است آنگونه تو را در انتظارم که اگر / این چشم بخوابد ، آن یکی بیدار است

love song
ساعت19:53---31 خرداد 1393
اي واي ببخشيد دوستم.شرمنده
با چه عنواني لينكت كنم عزيزم


nanaz
ساعت14:39---31 خرداد 1393
ﺍﯼ ﺧﺪﺍ
ﮐِﯽ ﻣﯿﺸﯿﻢ ﺩﻭﺗﺎ
ﺑﻌﺪ ﺑﺸﯿﻢ ۳ﺗﺎﺍ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻌﺪ ﺑﺸﯿﻢ ۴ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺭﺍﻩ ﺑﯿﻔﺘﻪ ؟؟؟ ﻣﺮﺩﯾﻢ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ !


مبی
ساعت10:51---31 خرداد 1393
سلوم
خوبی؟
عاطفه میخوام ی قالب توپ گیر بیارم
جایی رو میشناسی
مردم از بس گشتمو هیچی پیدا نکردم
خودت قالبتو از کجا ورداشتی؟
بگی ممنون میشم
مرسی
فعلا
پاسخ: برو اینجا http://www.bia2skin.ir/


شیرین عسل
ساعت20:02---29 خرداد 1393
گول دنیا را مخور......!!

ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشی ترند

بره های این حوالی گرگ ها را میدرند

سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها

زنده ها هم آبروی مردگان را میبرند...


nanaz
ساعت17:24---29 خرداد 1393
salamatishun

مبی
ساعت13:11---29 خرداد 1393

شهـــامــت مــی خواهــد …

ســـــرد بــاشــی …

و گــرم لبخنــد بزنـــی ..!


ترلان
ساعت21:39---28 خرداد 1393
به سلامتی من... که الان دلم واسه یه بی معرفت تنگه... بغضمو قورت میدم که جلو همه گریه نکنم... منی که باهر آهنگی فقط یاد یه نفرمیفتم... منی که این شبای سرد و بی رویا روهدفون توگوش وبابغض میخوابم... منی که شکستنم ولی نمیتونم نبخشمشون

عشق2طرفه
ساعت18:06---28 خرداد 1393
براش بنویس دوستت دارم آخه می دونی آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد



می برن ولی یه نوشته , به این سادگیا پاک شدنی نیست . گرچه پاره کردن یک کاغذ از



شکستن یک قلب هم ساده تره ولی تو بنویس .. تو ... بنویس


عشق2طرفه
ساعت18:04---28 خرداد 1393
زندگي تفسير سه كلمه است:

خنديدن...بخشيدن..و فراموش كردن

پس بخند...ببخش...و فراموش كن


عشق2طرفه
ساعت18:03---28 خرداد 1393
گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت

كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد

كه وقتی تو اوج تنهایی هستی با چشماش بهت بگه

هستم تا ته تهش....


عشق2طرفه
ساعت18:01---28 خرداد 1393
بعضی آدمها بوی خوب دارند

حتی وقتی دورند


دلت که براشون تنگ میشه

بوی خوبشون تو ذهنت میپیچه


و اونقدر دلت هواشونو میکنه

که دوست داری محکم بغلشون کنی



شیرین عسل
ساعت12:21---28 خرداد 1393
دنیا جای عجیبىه بعضی وقتا صبح با لب خندون از خواب بیدار میشى ولی میبىنى
در اوج ناجوانمردى همه باهات لج کردن و به طريقى می خوان داغونت کنن ولی بعضی وقتا که به قول معروف از دنده چپ پا
شدى میبينى که همه می خوان بهت نزدیک شن ولی چون تو از صبح رو موود نبودى همشون و رد میکنى و اینطورى میشه که مت
و تنها بمونى


هادی
ساعت13:44---27 خرداد 1393
روزمره گی، عین مردن است

حتی اگه شب رو دیر خوابیدی، صبح زود بیدار شو !

زیر بارون راه برو، نترس از خیس شدن !

هر چند وقت یه بار یه نقاشی بکش !

توی حموم آواز بخون، آب بازی کن، چه اشکالی داره ؟!

بی مناسبت کادو بخر! بگو این توی ویترین برای تو بود

در لحظه دست دادن به یه دوست، دستش رو فشار بده !

لباس های رنگی بپوش !

آب نبات چوبی لیس بزن !
نوزاد فامیل رو بغل کن !

عکسات رو با لبخند بگیر !

بستنی قیفی لیس بزن !

زیر جمله های قشنگ یه کتاب خط بکش !

به کوچیکتر ها سلام کن !

تلفن رو بردار و به دوست های قدیمیت زنگ بزن !

برو دریا، شنا کن !

هفت تا سنگ بنداز تو دریا و هفت تا آرزو کن !

به آسمون و ستاره ها نگاه کن !

چای بخور، برای دیگران هم چای دم کن !


parisa
ساعت13:27---27 خرداد 1393
دروغ بگو تا باورت کنند

آب زیرکاه باش تا بهت اعتماد کنند

بی غیرت باش تا آزادی حس کنند

خیانت هایشان را نادیده بگیر تا آرام باشند

کذب بگو تا عاشقت شوند

هر چه نداری بگو دارم

هر چه داری بگو بهترینش را دارم

اگه ساده ای . . . اگه راستگویی . . .

اگه باوفایی . . اگه با غیرتی. . . اگه یکرنگی

همیشه تنهایی رفیق . . .


parisa
ساعت13:26---27 خرداد 1393
هرگز تمامت را برای کسی رو نکن

بگذار کمی دست نیافتنی باشی

آدم ها تمامت که کنند رهـــــایت می کنند


شیرین عسل
ساعت10:57---27 خرداد 1393


اهای مفرد،مذکر،غایب من

ضمیر لحظه هایم که باشی،

قید همه چیز را میزنم...


شیرین عسل
ساعت9:25---27 خرداد 1393
دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است،
لطفا دیگر تنهایش بگذار …


♥●•٠·˙ OMID ˙·٠•●♥
ساعت20:05---26 خرداد 1393
سکوت امشب عجیب است…

قلم رام ترازهمیشه

تنم سردتر ازنگاه آخرت

سقف خاموش ترازبغض

لحظه هایم



آرامترازسکوت

شب یلداترازیلدا…!

تبانی ناجوانمردانه ایست…

دلم تنگ نیست،

فقط این دم وبازدم



لعنتی

بی ثمرترازهرشب

می آیدومیرود…

چیزی نیست،

فقط سکوت امشب عجیب است…


omid
ساعت18:26---26 خرداد 1393
ماهیان شهر ما از کوسه هم وحشے ترند

بره هاے این حوالے گرگ را هم مے درند

خنجرے بر قلب بیمارم زدند

بی گناه بود ولے دارم زدنـــــ ـ ـ ـ ـ ـ ــد


nanaz
ساعت15:36---26 خرداد 1393
mc golam u am linki
fqt bhm sar bzanaaaaaa


الی
ساعت13:20---26 خرداد 1393
بعضیا مخاطبای خاصشون دوست پسراشونه.ولی من ترجیح میدم پرنسس بابام باشم

خودمون
ساعت13:20---26 خرداد 1393
اگر احساسم را هم خواستی بخری ، به روی بسته اش دقت کن …
نه قیمت دارد ، نه تاریخ انقضاء
برعکس احساسات تو که بارکد دارد !
حساب شده ی حساب شده !


خودمون
ساعت13:19---26 خرداد 1393
ﺁﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺩارم
ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ ﺑﺪﻫﺪ
ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ


خودمون
ساعت13:18---26 خرداد 1393
هم چنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست
گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان من است
روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست


مبی
ساعت12:24---26 خرداد 1393
تو را مثل قانون…
کسی رعایت نمی کند؛
چرا غمگینی دلم؟
تو را برای شکستن سرشته اند…!


شیرین عسل
ساعت12:15---26 خرداد 1393
دوست دارم همیشه و تا ابد عاشقت میمونم
نه میخوام و نه میتونم فراموشت کنم عشقم...
همیشه و همه جا و در همه حال واسه موفقیت و خوشبختیت دعا میکنم.


✔☂∯✔∑
ساعت10:07---26 خرداد 1393
خدا نمی گوید تو به سراغ من بیا...
او هر روز از رگ گردن هم به مانزدیک تر می شود
اما....
کو گوشی که صدایش را بشنود؟؟؟
و کو چشمی که او را ببیند؟
ما فقط مسلمانیم...
همین...


عشق2طرفه
ساعت8:27---26 خرداد 1393
مادربزرگ می گفت:
قلبت که بینظم زد
از همه عاشق تری
اشکت که بی اختیار ریخت
از همه دلتنگ تری
شبت که با درد گذشت
فکرت از همه درگیرترست…


عشق2طرفه
ساعت8:23---26 خرداد 1393
بـزرگ که میشــــوی ؛
غصـه هایت زودتـر از خـودت قـد می کشــند ،
درد هـایت نــیز !
غــافل از آنکه لبخــندهـایت را ،
در آلبــوم کـودکــی ات جــا گــذاشتــی … !!


عشق2طرفه
ساعت8:22---26 خرداد 1393
سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند….
که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت …..
به رقص درآیی…..
قصه عشق ، انسان بودن ماست…


عشق2طرفه
ساعت8:21---26 خرداد 1393
سلام عاطفه جان قالب جدید مبارک

❤آشیانه ای برای پرواز❤
ساعت1:38---26 خرداد 1393
اشکي که بي صداست
پشتي که بي پناست
دستي که بسته است
پايي که خسته است
حرفي که صادق است
شعري که بي بهاست
دارايي من است


ارزاني تو باد...


jigily
ساعت0:43---26 خرداد 1393


✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت22:57---25 خرداد 1393
یادش بخیر…
کوچک که بودیم میخواندیم
“بشکن بشکنه،بشکن
من نمیشکنم، بشکن
جونِ…”قسم خوردن ها بیهوده بود
نمیشکستیم…حتی اگر
جهانی پیش رویمان می ایستاد
این روزها بزرگ شده ایم اما
ترد و شکننده…بی آنکه بگویند بشکن،
میشکنیم بی صدای بی صدا…


✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت22:57---25 خرداد 1393
تخت برای اتفاق های عاشقانه کوچک است


من بوسه ای را می شناسم


که باید به خیابان رفت


و آن را از دنج ترین کنج کوچه ها دزدید


شهر برای اتفاق های عاشقانه کوچک است


من دریایی را می شناسم


که عمقش به اندازه ی جیب های ماست


من فکر می کنم دنیا برای اتفاق های عاشقانه کوچک است...!


هادی
ساعت21:53---25 خرداد 1393
قشنگ بود عجیجم!اینم یه لایییییییییییییییییییییییییییک گنده

بهزاد
ساعت20:49---25 خرداد 1393


فراموشت میکنم این که کار سختی نیست!!
تنها کمی طول میکشد.....




فقط به اندازه یک عم


♥پسرک♥
ساعت20:42---25 خرداد 1393
بیشبار

saeedsingle
ساعت19:11---25 خرداد 1393

صبرت که تمام شد
.
.
.
نرو
..
..
..
تازه از آن لحظه معرفت آغاز می شود


شیرین عسل
ساعت19:11---25 خرداد 1393
خخخخخخخخخخخخ اینم گذاشتم که ازت تشکر کنم

شیرین عسل
ساعت18:57---25 خرداد 1393
یک عالمه اتفاق دوره ام کرده اند

نه می افتند

نه می روند

فقط می رقصند


شیرین عسل
ساعت17:58---25 خرداد 1393
مهم نیست چقدر طول بکشد...
عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد
منتظرتم...

"بيا و مخاطب خاص نوشته هايم باش"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1388برچسب:, ساعت 10:58 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |