کــــــــآش ....

کــــــــآش ....

 

کــــــــآش زنـבگـــــــــیم مثــــــــل فوتبــــــــــال بــــــــــوב ...

وقتــــــــے ضربــــــــﮧ میـפֿــــــــورבم בاور میومــــــــב بالا ســــــــرم و

میپرســــــــیـב : مــــــــے تــــــــونے اבامــــــــﮧ بــــــــבے ؟!

منــــــــم میگفتــــــــم : نــــــــــــﮧ ! بریــــــــבم ؛ تعویضم

کنـــــیـב ... !!!

 



نظرات شما عزیزان:

kjodemon
ساعت16:37---26 مرداد 1393
چو با صدقه منّت گذارى به کَس
تو را این چنین بذل و انفاق بس‏
گناهش ز اجرش بود بیشتر
مزن بر دل بینوا نیشتر . . .


شیرین عسل
ساعت11:07---23 مرداد 1393
سرت را …

تکیه به دیوار نــده عشقه من …

به غیرت …

شانه هایم برمی خورد …


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:22---11 تير 1393
حــرفت که می شــود …

بـا خنــده می گــویم :

یـادش بخــیر ، فرامـوشــش کـردم …

امــا نمــی داننــد هنــوز هــم …

کســی اشتبــاه تمــاس می گیــرد سست میشـوم که نکنـد تـو باشـی !


arash
ساعت19:03---8 تير 1393
دل من کسی رو میخواد که فقط آرزوی خودم باشه نه عشق وعزیز خیلیا...

دل من کسی رو میخوادکه بادیدن یکی بهترازمن دلش نلرزه...

دلم ازاون رابطه هامیخوادکه مجبورنباشی باچنگ ودندون حفظش کنی وهمیشه

کلافه باشی...

بدونی حتی اگه یه ماه هم نباشی کسی جاتونمیگیره چه برسه به یه روز...


سارا
ساعت22:00---7 تير 1393
دلتنگم نه دلتنگ تو

دلتنگ اینکه یه روزی هوامو داشتی

دلتنگ اینکه هر لحظه به یادم بودی

دلتنگ هر دقیقه شنیدن صدات

دلتنگ تا صبح بیدار موندنت فقط به خاطر اینکه دل من گرفته

دلتنگ اینکه اسممو سوالی صدا کنی

دیدی ؟ من که دلتنگ تو نیستم !!!


محمدامین
ساعت9:42---28 خرداد 1393

امروز باورم شـב
ڪـﮧ تو פֿـستـﮧ تر از آלּ بوבے
ڪـﮧ بفهمے
בوست בاشتنم را
از مـטּ ڪـﮧ گذشت
اما …
هرجاڪه هستے
“פֿـستـﮧ نباشے”


شیرین عسل
ساعت18:03---25 خرداد 1393
چندیست که بیمار وفایت شده ام
در بستر غم چشم براهت شده ام
این را تو بدان اگر بمیرم روزی
مسئول تویی که من فدایت شده ام


بهزاد
ساعت20:27---21 خرداد 1393
کااااااااااااش که اینطوری بود


mar♥jan
ساعت17:12---21 خرداد 1393
دوستی شوخی سرد آدمهاست ...بازی شیرین گرگم به هواست... واسه كشتن غرور من و تو ...




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ساعت 11:4 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |