فــقــــط ....

فــقــــط ....

 

فــقــــط چــنـد لـحظــهـ بــهـ مــن فـــکـــر کــــن ،

نـــگــــو لـحـظــهـ چـــی رو عـــوض مـیــکـنـــهـ ؟

نـــگــــو لـحـظــهـ چـــی رو عـــوض مـیــکـنـــهـ ؟

هــمــهـ زنــدگــیــمـــو رو عـــوض مــیـکنـــهـ ...



نظرات شما عزیزان:

khodemon
ساعت16:39---26 مرداد 1393
زندگي گرمي دل هاي به هم پيوسته ست
تا در آن دوست نباشد همه درها بسته ست
بيايد دوست هاي خوبي براي هم باشيم..


khodemon
ساعت16:36---26 مرداد 1393
فرار از مشکلات مسابقه ای است که

هرگز در آن برنده نخواهید شد . . .


parimah
ساعت9:12---19 مرداد 1393
من از نهایت شب حرف میزنم من از نهایت تاریکی من از نهایت شب حرف میزنم اگر به خانه من امدی برای من ای مهربان چراغ بیار و یک دریچه که از ان که به ازدحام کوچه خوشبختی بنگرم

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:22---11 تير 1393
خیلــی از خـودش خـوش قــول تــر اســت …

خیــالـــش را مــی گـــویــــم …

کـه یک عمـر اسـت زودتـر ازخـودش آمـده …

سـر قـرارمـان !


سارا
ساعت22:00---7 تير 1393
زماني مي رسد كه مي فهميد
كساني كه حتي حاضر نيستند براي شما از گودالي رد شوند…
لياقت ان را ندارند كه كه بخاطرشان از اقيانوس ها عبور كنيد


سارا
ساعت21:59---7 تير 1393
مـن…!
مـرا که میـشنـــــــــاسـی؟!
خـودمــــــــــم…
کسـی شبیــــــــــه هیچــــــــکس!
کمـی کـه لابـه لای نـوشتـه هـایـم بـگـردی پیـدایـم میکنـی…
مهـــــــــــربـان، صبــــــــــــور
کمــــــــــی هــــــــــم بهـانـــــــــــه گیـر …
اگـر نوشتـه هـایـم را بیـابـی ،
منــــــــــــم همـان حـــــــــــــوالـی ام…..@


رز سیاه
ساعت19:12---7 تير 1393
فراموش کردن تو هنر میخواهد و من بی هنرترین انسانم


علی دهقان
ساعت1:23---6 تير 1393
ایـن شـعرهـا را همـــین حــــــالا بـخوان وگـرنـه بعـــــدهـــــا ... بـاورت نمی شود ! هـنگـام سرودن ِ آن چـگونـه ... دیــوانه وار عـاشقـت بـوده ام !!! ...

شیرین عسل
ساعت18:03---25 خرداد 1393
تمامِ آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،
ده‌ها کتاب می‌شود،
اما تمام چیزی که در دلم هست،
فقط دو کلمه است،
دوستت دارم


mar♥jan
ساعت17:11---21 خرداد 1393
نبودن هایت آنقدر زیاد شده اندکه هر رهگذری را شبیه تو می بینم !!نمی دانم غریبه ها ” تــــــــــــــــــــو ” شده اندیا تو ” غریبــــــــــــــــــــــــــ ـه ” ؟؟!!...




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ساعت 11:26 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |