ﺍُﻭﻥ ﻭُ ........

ﺍُﻭﻥ ﻭُ ........

 

ﺳَﻶﻣَﺘﮯ... ﺍُﻭﻥ ﻭُ ﯾﺂﺭِﺵ... ﻣَﻦ ﻭُ ﯾﺂﺩِﺵ... ﺍُﻭﻥ ﻭُ ﻓﺂﺑِﺶ... ﻣَﻦ ﻭُ ﻓﺂﺯِﺵ...


هه... تف به ذاتش....


┈┈┈┏┓┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
┈┈┈┣┫┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈
┈┈╭╯╰╮┈┏━┓┈┏━┓┈┈
┈┈┃╭╮┃┈┣━┫┈┣━┫┈┈
┈┈┃┣┫┃┈╰┳╯┈╰┳╯┈┈
╲╲┃┗┛┃╲╲┃╲╲╲┃╲╲╲ 
╲╲╰━━╯╲╲┻╲╲╲┻╲╲╲


سلامتی هر چی دوسته رفیق پرسته


نه دوستی که غریبه پرسته. سلامتی اونی که حرمت نون ونمک حالیشه.


سلامتی دوستی که حکمه دوستیشو با جوهر معرفت امضا میکنه, نه جوهر خیانت.


سلامتی رفیقی که شریک روزای تنگته, نه رفیقی که فقط تو روزای قشنگته..

 



نظرات شما عزیزان:

samane
ساعت15:27---22 مرداد 1393
eivalllllllll

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت11:42---23 تير 1393
شب تمام گذشته ام را ورق زدم …



پر از لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری ،



دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن …. چیزی نیافتم .



نفرین به بودن وقتی با درد همراه است…


MAHTAB
ساعت12:37---17 تير 1393

همیشه از فاصله ها گله مندیم…
شایدیادمان رفته..
که در مشق های کودکیمان گاه برای فهمیدن کلمات فاصله هم لازم بود…


mahtab
ساعت14:17---15 تير 1393
به چشم هایت بگو ...


آنقدر برای دلم ..... رجز نخوانند ...


من اهل جنگ نیستم ...


شـــاعـــرم !


فاطمه
ساعت19:38---11 تير 1393
گاهی با همین کلمات دوستت دارم
دنیا گلستان میشود .

و با کلمه ازت متنفرم دنیا از جهنم هم بد تر خواهد شد .

وبت عالی بود .


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:10---11 تير 1393
حرف های زیادی داری …

سکوت علامت چیست ..

نمی دانم علامت رضایت است ..

یا همان جواب ابلهان خاموشی است …

معنی جدیدی به سکوت داده ای …

سکوتت را می فهمم …

یعنی انتظار …


nanaz
ساعت17:30---10 تير 1393
متنفرم از خودم ...

که همیشه نگران کسانی میشوم

که اگر بمیرم هم ...

به چهلمم نخواهند رسید......


سارا
ساعت2:18---10 تير 1393
روزگــــــار ؛ نبودنت را برایم دیکتـــه می کند
و نمره ی من باز می شود صفـــــــــــر
هَنـــــــوز
نبودنت را یاد نگرفته ام


elsa
ساعت22:27---9 تير 1393
هههع ای ول

nanaz
ساعت19:38---9 تير 1393
زل می زنی به چشمانم...
و سیگارت را سروته
می گذاری بر لب
و من جانم را
به آتش می کشم
که نسوزد سیگارت
در هوای من
به آتش دیگری...


پگاه
ساعت18:39---9 تير 1393
سلام وبت خیلی قشنگه امید وارم موفق باشی

نازنین
ساعت14:17---9 تير 1393
رَگــ ــَمــو بـــ ــه خــاطــ ِـــرِش زدم
از کــ ــنارم رد شـــ ــُد و گـــ ــُفــت
«فـــَقـــر چـــه کـــارایــــی بــــا آدم میکـــند »


محمدامین
ساعت13:28---9 تير 1393
به حرمت نان و نمکی که با هم خورده ایم..

نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه..

نمک را بگذار برای من..

می خواهم این زخم

تا همیشه..

تازه بماند


سارا
ساعت19:08---8 تير 1393
روزهای با تو بودن گذشت و رفت ، هر چه بینمان بود تمام شد و رفت ، عشقت را به خاک سپردم و قلبت را فراموش ، اما هنوز آتش غم رفتنت در دلم نشده خاموش!

سارا
ساعت19:08---8 تير 1393
گفتی مرا دوست داری ، اما دوست داشتنت دو روز است ، دیروز گذشت و آخرش امروز است!

سارا
ساعت19:07---8 تير 1393
این من هستم که وفادار خواهم ماند ، این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند!
این من هستم که آخرش میسوزم ، این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم


سارا
ساعت19:06---8 تير 1393
تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی ، تا آمدم بگویم نرو ،رفته بودی ، تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم

سارا
ساعت19:04---8 تير 1393
میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و از ترس اینکه بهم نرسیم شب تا صبح را اشک میریختیم

سارا
ساعت18:42---8 تير 1393
كــم كــم
∙•● يــادَشـــ ●•∙
دارد
بــِخــيــر
ميــشود...


سارا
ساعت18:40---8 تير 1393
روزی که فکر کردی یکی رو از ته دل دوست داری ولش نکن...
ممکنه دوباره تکرار نشه...
آدم وقتی تو سن‌ و سال توئه فکر می‌کنه همیشه براش پیش می‌یاد...
باید ده پونزده‌ سال بگذره که بفهمی همون یه بار بوده...
که حالِت با چیز دیگه‌ای خوب نمی‌شه...
عشــــق یعنی حالِت خــــوب باشه...


سارا
ساعت18:39---8 تير 1393
عـــــــ ـــــــاشقانه هایم

تـــــمامی ندارد!

وقتی تـــــــــــــــو

بـــــهــــترین

\\\"اتــــفـاق\\\"

زندگــــــی ام هــستـــی...


mar♥jan
ساعت12:19---8 تير 1393
مشترکم بودی که در دسترس نبودی !
خاموشت کردم تا ابد . . .


شیرین عسل
ساعت11:24---8 تير 1393

قول داده اَم…
گاهـــی
هَر اَز گاهـــی
فانـــوس یادَت را
میان ایـن کوچه ها بـی چراغ و بـی چلچلـه، روشَـن کنَم
خیالـت راحـَــت! مَـن هَمان منـــَــم؛
هَنوز هَم دَر این شَبهای بـی خواب و بـی خاطـــِره
میان این کوچـه های تاریک پَرسـه میزَنـَم
اَما بـه هیچ سِتاره‌ی دیگـَری سَلام نَخواهــَـم کَرد…
خیالَت راحَت !


سارا
ساعت21:32---7 تير 1393
دود می شـــــــــود

خيـــــال تو

در پيـــــــشِ چشمــــانم

به وقتـــــــــــــ ناخوشِ آخريـن

پکـــــــــــــــــــــ ......

سيــگــــــــار!


رز سیاه
ساعت19:06---7 تير 1393
چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند



سارا
ساعت16:19---7 تير 1393
سلام اپم...

سارا
ساعت13:54---7 تير 1393
بــــوی مهربانـــی می آیـــد ...
کجا ایستاده ای؟!
در مسـیر بــــاد؟


سارا
ساعت13:37---7 تير 1393





خیلی چیز ها هستند که وقتی به دستشان می آوری



دیگر آنها از تو نیستند .



تویی که در دست آنهایی . . .


علی دهقان
ساعت18:29---6 تير 1393
به همین بغض لعنتی قسم
نوبت گریه تو هم میرسد…
شک نکن. . .


مهدی
ساعت12:37---5 تير 1393

اگه یه روز خواستی گلم کسی رو نفرینش کنی / بگو که مثل من بشه زجر جدایی بکشه

منم یه قول بهت میدم یه روز فراموشت کنم / قلبمو سنگینش کنم عشقتو خاکستر کنم


محمدامین
ساعت15:46---3 تير 1393
چون ناراحتی ؟

الی
ساعت15:36---3 تير 1393
به سلامتیش

محمدامین
ساعت11:29---3 تير 1393
fadat dushmanet sharmande

ترلان
ساعت15:46---2 تير 1393
دَمـ،دُنـیـا گَـرمـ دارهـ بدونـ گـارانتیـ هََـم مـا رو سـرویـسـ مـی کُـنهـ

شیرین عسل
ساعت17:49---1 تير 1393
عشقه من با این که رفته ای اما. . . خیالت راحت …
این آدمها ، این لبخند ها
هیچ کس و هیچ کدام…
وفاداری ام به “تو” را سست نمی کند..!


سارا
ساعت15:33---30 خرداد 1393
در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست

معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست

گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست


Nazanin
ساعت1:11---30 خرداد 1393
ایول
خوبی عاطفه؟
کجایی؟
سر نمیزنی؟


شیرین عسل
ساعت20:17---29 خرداد 1393
غمگینم
مثل عکسی در اعلامیه ترحیم
که لبخندش
دیگران را میگریاند


ترلان
ساعت21:41---28 خرداد 1393
اگــــــــر دیوانگی نباشد پس چیست؟؟



وقتی در این دنیایِ به این بزرگــــــــــی...



دلت فقط هــــــــــوایِ یک نفر را میکند!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 27 خرداد 1393برچسب:, ساعت 3:8 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |