ﺑﻌﺪ ﻣـــــﺮﮔـــــﻢ . . .

ﺑﻌﺪ ﻣـــــﺮﮔـــــﻢ . . .

 

ﺑﻌﺪ ﻣـــــﺮﮔـــــﻢ . . .


* ﺭﻭﯼ ﺳﻨﮓ ﻗﺒـــــﺮﻡ ؛ ﻧﻪ ﻧـــــﺎﻡ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﻧﻪ ﻧﺸﻮﻧـــــﯽ ! ! !


* ﻓﻘﻂ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ؛ ﺍﯾﻨﺠـــــﺎ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻫــــــــــﺰﺍﺭﺏﺍﺭ ﻣـــــﺮﺩﻩ ﻭ


ﺯﻧـــــﺪﻩ ﺷﺪﻩ ! ! !


* ﺑﻨﻮﯾﺴﯿـــــﺪ ﺍﯾﻨﺠـــــﺎ ﻗﺒـــــﺮ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻧﯿﺴﺖ ؟ ! ؟


* ﺍﯾﻨﺠﺎ ﯾﻪ ﺗـــــﻦ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻫــــــــــﺰﺍﺭ ﺗـــــﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺯﻧـــــﺪﻩ ﺑﻪ ﮔـــــﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ! ! !


*ﺍﺻﻼ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮐﺴﯽ ﺩﻓـــــﻦ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺶ؛ ﻣـــــﺮﺩﻩ!!!


* ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ... ﺍﻭﻥ ؛ ﺯﻧـــــﺪﮔﯽ ﻧﮑﺮﺩ ؛ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﺩ ! ! !


* ﺍﻭﻥ . . . ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ "ﻣـــــﺮﺩﻡ " ﺟﻮﻥ ﺩﺍﺩ ! ! !


* ﺁﺭﻩ ﺑﺎ ﺧﻂ ﺩﺭﺷﺖ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ : ﺍﯾــﻨــﺠـﺎ ﯾـــــﻪ ﻧـــــﻔـــــﺮ ﺑـــــﺪﺟـــــﻮﺭﯼ ﻣــــــــــﺮﺩﻩ ! ! !

 

 



نظرات شما عزیزان:

Áäžáм
ساعت17:07---17 آبان 1393

________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
_________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿
__________✿✿
__________✿✿
_________✿✿
________✿✿
_______✿✿
______✿✿
______✿✿
_______✿✿
________✿✿
_________✿✿




آپـــــــــــــــــــم




✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿





شیرین عسل
ساعت11:40---13 مرداد 1393
ميداني رفيق . . .

سيگار بكش . . .

بغض كن . . .

گريه كن . . .

اصن دق كن . . .

ولي با آدم بي ارزش درد و دل نكن . . .


مجید
ساعت2:36---11 مرداد 1393
مرسی که به وبم سر زدی وبت خوبه

Nazanin
ساعت18:52---6 مرداد 1393
bas tu vasiat name nevesht ino

ترلان
ساعت20:54---25 تير 1393
چون نامه جرم ما به هم پیچیدند بردند به دیوان عمل سنجیدند بیش ازهمگان گناه مابود ولی ما را به محبت علی(ع)بخشیدند. با عرض تسلیت در لیالی قدر این حقیر را ازدعای خیرخویش فراموش نکنید.التماس دعا

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت11:41---23 تير 1393
شب تمام گذشته ام را ورق زدم …

پر از لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری ،

دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت ، اشک ، سوختن …. چیزی نیافتم .

نفرین به بودن وقتی با درد همراه است…


m
ساعت18:20---22 تير 1393
ساده ام اما سادگیم را خرج نمیکنم میخواهم روی گرگ را کم کنم چون ادم های اطرافم همشون لعنتی بار اومدن

چی میخوای
ساعت11:38---17 تير 1393
خیلی وبی نهایت قشنگ بود

چی میخوای
ساعت11:38---17 تير 1393
مرگ

MAHTAB
ساعت14:15---15 تير 1393
چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…


ترلان
ساعت16:12---13 تير 1393
به کدامین گناه از بهشت آغوشت رانده شدم؟
من که حتی وسوسه ی سیب نداشتم…


arash
ساعت14:08---12 تير 1393
قبل از اینكه به كسی که میدونی با احساس و سادس بگی دوست دارم
قبل از اینکه بهش محبت کنی
قبل از اینکه به خودت عادتش بدی
قبل از اینکه تنش رو به بغل بکشی
قبل از اینکه احساسش رو بیدار کنی
قبل از اینکه تنهاییش رو پر کنی
قبل از اینکه عاشقش کنی
خوب فكرا تو بكن
از حرفت مطمئن باش
نه اینکه تا دیدی طرف عاشقت شده و هیچ جور رفتنی نیست
شروع کنی به پیدا کردن یکی دیگه
و با بهونه گیری های الکیت و با لاس زدنات طرفت رو داغون کنی
تو داری از بازی دادن اون لذت میبری
ولی اون داره با فکرت زندگی میکنه


محمد
ساعت22:08---11 تير 1393
سلام خوبي شرمنده دير ج دادم اخه خودم تازه اپ كردم وبتم بالا نمي اومد نميدونم چرا خوب راستي من رفتم بلينكم خاستي بلينك....

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:07---11 تير 1393
افسانه هارو رها کن ….

دوری و دوستی کدام است؟؟

فاصله هایند که عشق را می بلعند !

من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند !!…

به همین سادگی …


nanaz
ساعت16:23---11 تير 1393
بكارت داشتن ارزش نيست , هرزه نبودن ارزشه... چه براي مرد چه زن.

علی دهقان
ساعت16:17---11 تير 1393
آمدنت را حیران بمانم،یا رفتنت را مات بنگرم...

بادآورده را باد میبرد، قبول...

دلم را که باد نیاورده بود..!!! √™


MELI021
ساعت19:39---10 تير 1393
هميشه يكي هست
كه
درد دلت رو بهش بگي،

واي از اون روزي
كه
خودش بشه "درد" دلت . . .
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم بیا عاطفه جون


nanaz
ساعت17:29---10 تير 1393
کـاش ما آدَما هَم مِثه گربه ها با بوکِشيدن ميفَهميديم هر آشغالــــي اَرزِشه وقــت گذاشتَن نَداره

HOSSEIN
ساعت13:32---10 تير 1393
" شاید که اندکی بنشیند کنار تو ؛

.

.

.

.
اما کسی که بار سفر بست می رود ... ! "


آرام
ساعت10:36---10 تير 1393
عجب دلنوشته ای..............احسنت به شما

سارا
ساعت2:15---10 تير 1393
به دلم افتاده بود که امشب حتماً
خوابت را می بینم ….. آنقدر خوشحال بودم که تا صبح خوابم نبرد


ترلان
ساعت2:07---10 تير 1393
آتش زدن به یک “سرنوشت”
کبریت نمی خواهد که !!
“پـــا” می خواهد …
که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر …
و …
بـــــــــروی .. !!


nanaz
ساعت19:37---9 تير 1393
رویاهایم را در کنار کسانی گذراندم ..

که بودند ولی نبودند ...!

همراه کسانی بودم ..

که همراهم نبودند ...!

وسیله کسانی بودم ..

که هرگز آنها را وسیله قرار ندادم ...!

دلم را کسانی شکستند ..

که هرگز قصد شکستن دل آنها را نداشتم …!

و تو چه دانی که عشق چیست ؟

عشق ...

سکوتی است ، در برابر همه این ها .....…


nanaz
ساعت17:36---9 تير 1393
درونم غوغاست ....

ساده می شکنم !!!

با یک تلنگر کوچک ..

اینگونه نبودم ...

شدم !


sontgirl
ساعت14:35---9 تير 1393
ه مرگ گرفتی مرا تا به تبی راضی شوم



کاش “میفهمیدی” به مرگ راضی بودم وقتی که تب می کردم از ندیدنت !


hasti
ساعت13:37---9 تير 1393
تو خیسِ بارانی اما من مثل اتاق زیر شیروانی پُر از خاطره بارانم …

درانتظار مرگ
ساعت12:12---9 تير 1393


✓❀امیــ ـــد جوووووووونیـ✓❀
ساعت0:14---9 تير 1393
هــر قلـبی "دردی" دارد ... فقــط نحوه ی ابراز آن متــفاوت است!

برخــی آن را در چشــمانــشان پنــ ـهــان می كنند و برخــی در لبــخنـدشان...


hasti
ساعت18:53---8 تير 1393
ضربدر هاى قرمز میزنم به خاطراتم این روزها


که یادم بماند که یادم نماند این روزها …


reyhane
ساعت12:44---8 تير 1393
هوا را هر چقدر که نفس بکشی، باز برای کشیدنش

بال بال می زنی!

عین تو که هر چقدر که باشی، باز باید باشی !

می فهمی چه می گویم؟

بودنت مهم است


mar♥jan
ساعت12:14---8 تير 1393
می گویند : دنیا بی وفاست ؛ اما . . .
قدرش را بدانید ! من دنیای بی وفاتری هم داشته ام . .


شیرین عسل
ساعت11:19---8 تير 1393

حــآلـَم گــرفتـِﮧ
ازاین شــﻬ ـر
کـﮧ آدمهـآیـشـ
هــَمچـُون هـَوآیــشـ نــآپـآیـבآرند
گـآهـ آنـقــَבر پآکـ کـﮧ بآورتـ نمـے شـَوב
گآهـ چـنـآלن بــے مــَعرفــَتـ
کـﮧ نــَفـَسـت میگیــرב


علی دهقان
ساعت19:24---7 تير 1393
خاطراتت را....جای مسکن میخورم...
شاید...درد نبودنت را جبران کنند...
در حالی که...تو آسوده آرمیده ای...
بی آنکه فکر...
بیخوابی های شبانه من باشی...!!!


سارا
ساعت13:50---7 تير 1393
ﺩﺭﺩ " ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﺩﯾﺪ

ﻧﻪ ﮐﻪ ﻧﺸﻪ، ﺷﺎﯾﺪ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ

ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻣﯿﺮﺳﻦ ﮐﻪ، ﺑﻪ ﯾﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﭘﻨﺎﻩ ﻣﯿﺒﺮﻥ

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ

ﺑﻌﻀﯽ ﺑﻪ ﺳﺎﺧﺘﻦ،

ﺑﻌﻀﯿﺎ ﮐﺸﯿﺪﻥ،

ﺑﻌﻀﯽ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ

ﻭ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺧﻮﻧﺪﻥ ...

ﻫﻤﯿﻨﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﺎﻟﺸﻮﻧﻮ ﻣﯿﭙﺮﺳﯽ،

ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰنن "ﺧﻮﺑﻢ " ، " ﺧﻮﺑﯿﻢ " ...

ﻣﻦ ﮐﻪ ﺧﻮﺑﻪ ﺧﻮﺑﻢ ...


سارا
ساعت13:32---7 تير 1393

نگران نباش نفرینت نمیکنم



همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایت کافی است....!


سَعيــــــــد
ساعت10:47---7 تير 1393
لايكــــــــــــــــــــــ<b r /> عالي بود آبجي دمت گرم

نازنین
ساعت10:22---7 تير 1393
بعداز مرگم روی کفنم بنویسید موریانه ها نوش جان..این تن ارزوها داشت...

علی دهقان
ساعت18:26---6 تير 1393
خواستم گلــــــــــــــــه کنم از نامهـــــــــــــــــربانـــــ ـی هایت . . .

امــــــــــــــــــــــــّـ ــــــــــــا . . .

خوب کـــــــــه فکـــــــــــــر میکنم . . .

مـــــــــــــــن بی مقدمه عاشق تـــــــــــو شدم . . .

تقصیـــــــــر تــــو نیست . . . اشتبـــــــاه مَـــــن است . . .!


sontgirl
ساعت13:17---6 تير 1393
چقدر خوبه که یکی باشه

که وقتی بهش فکر میکنی

اون قدر گرم میشی

که یادت میره اتاقت چقدر سرده...


سارا
ساعت16:06---5 تير 1393
به سلامتی همه خوبا که سخت مشغول شطرنج زندگین و نمیدونن که ما مات رفاقتشونیم.

سارا
ساعت16:06---5 تير 1393
همیشه در سختی ها به خودم می گفتم

❃” این نیز بگذرد ..”

❃هنوز هم می گویم ..

❃اما حال می دانم آنچه می گذرد عمرِ من است ، نه سختی ها.....


مهدی
ساعت12:35---5 تير 1393
عاغا من یه کشف بزرگی کردم :
حرف R همون حرف P هست فقط خسته بوده پاهاشو باز کرده !
حرف Z همون حرف N هست فقط خوابیده !
حرف @ هم همون a هست فقط مقنعه سرش کرده !
وااااااااااااای چقدر باهوشم ^_^


Nazanin
ساعت10:51---5 تير 1393
گـاهي اگـر تـوانـستی ...
اگر خواستـی ...
اگر هنـوز نـامی از مـن در سر داشتـی نـه در دل!
در كـوچه ی تـنهايـی ِ مـن قـدمی بـگذار
شلوغیه كوچه ظاهريست نترس بيا نگاهی پرت كن و برو !!


رها
ساعت21:36---4 تير 1393
لاااااااااااایک

ehsan
ساعت18:46---4 تير 1393
وبلاگت عالیه لینک شدی

love song
ساعت16:27---4 تير 1393
پرسیدم دوست بهتر است یا برادر؟

گفت دوست برادری است که انسان مطابق میل خود انتخاب می‌کند


love song
ساعت16:26---4 تير 1393
گاه جـــــمـلـه ای از تو
… حـــــمـلـه ای میشود به او !
واژگانت را سازگار کن !


love song
ساعت16:25---4 تير 1393
هر چه میخواهد دل تنگت ،
ســــــــــــــاکت
کسی درک نخواهد کـــرد…


love song
ساعت16:25---4 تير 1393
کـــســـی که ســلــول انــفـــرادی را ســاخــت
مـــی دانــســـت
ســـخــت تــــریــن کـــار انـــســـان
تحـــمـــل خــویــشتــن است . . .


parisa
ساعت12:45---4 تير 1393
این روزها هرکی منو می بینه میگه

وای خوش به حالت چقدر لاغر شدی !

رمز موفقیتت چی بوده ؟

من فقط لبخند میزنم و تو دلم میگم : بازیچه شدن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, ساعت 12:7 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |