قدر منو ...

قدر منو ...

 

* یه روزی میرسه بی اختیار عکسامو نگاه میکنی اشک توی چشمات

حلقه میزنه


بعد زیر لب با خودت میگی دلم واسه همه دیوونه بازیات


لوس بودنت قهر کردنات شیطونیاتتنگ شده..


بعد لباستو عوض میکنی


میری یه شاخه گل میخری میای پیشم


.وقتی اومدی پیشم زانو میزنی دستاتو مشت میکنی


میگی لعنتی پاشو .. برگرد.. دیگه نمیتونم بی تو بمونم..


اما فقط با سکوت من مواجه میشی..


از جات پا میشی گل رو میذاری سر خاکم بعد میری..


و باز هم فردا تکرار میشه...!! ..


""ای کاش زود تر از اینها قدر منو میدونستی..""

 



نظرات شما عزیزان:

missnarges
ساعت17:37---2 مهر 1393
این روزها من
خدای سکوت شده ام
خفقان گرفته ام تا
آرامش اهالی دنیا
خط خطی نشود ...
اینجا زمین است
اینجا زمین است رسم آدمهایش عجیب است
اینجا گم که میشوی
بجای اینکه دنبالت بگردن
فراموشت میکنند........


....
ساعت12:57---31 مرداد 1393


....
ساعت12:57---31 مرداد 1393
کـــــــآش ...

بــــــا هــــــــــم در کـــــوچـــه هـــای ایـــن شهـــــــــر راه بـــــرویم

میخـــــــواهم

جــــآهـــایی را که مـــــرده ام نشـــــانت بدهــــــم...


♫NADIA♫
ساعت16:29---29 مرداد 1393
مــــــــــن تکــــــــــــــــرار نمیشوم ولــــــــــــی ... یـــــــــک روزمیـــــــــرسد کـــــــــه ... یک ملافـــــــــــــه ی سفیــــــــــــــــــــد پایان میـــــــــدهد .به مــــــــــــــــــــــن ... به شیطنـــــــــــــــــت هایم... به بازیگـــــــــوشی هایـــــــــم... به خنـــــــــــــده های بلنـــــــــدم... روزی که همـــــــــــــه با دیـــــــــــــدن عکسم بغــــــــــــــض میکنند و میـــــــــــــگویند: دیوانــــ ــــــــــــــــه دلمان برای شوخــــــــــــــــی هایت تنــــــــــــــــگ شده...


omid
ساعت19:22---28 مرداد 1393
نمیدانم بگویم بمان یا برو ؟؟؟ چرا که باور کرده ام به هیچ فعلی پایبند نیستی !!!

ترلان
ساعت21:58---21 مرداد 1393
کوچه ها را بلد شدم


رنگهای چراغ راهنما


جدول ضرب


دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمیشوم


اما گاهی میان آدمها گم میشوم


آدم ها را بلد نیستم


شیرین عسل
ساعت11:40---13 مرداد 1393
تنهایی تاوان تمام نه هایی ایست که نگفتم تا دل کسی نشکند

همه ی محبت هایی که زیادی هدر دادم تا دلی را بدست بیاورم

همه ی دوستت دارم های ابکی که جدی گرفتم

همه ی سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی تاوان همه ی خوشبینی هاییست که به دنیا و ادم های این روزها داشتم . . .


شیرین عسل
ساعت18:26---6 مرداد 1393
از خودم دور میشوم

تا به تو نزدیکتر باشم

این روزها . . .

" خیال "

تنها راه با تو بودن است !


حــســــیــــنـــــ
ساعت18:40---30 تير 1393
سلام دوست عزیز وبت خیلی عالیه[چشمک]
با تبادل لینگ موافقی؟
اگه موافقی توو وبم تووو نظرات برام اطلاع بدین مییییسیی[چشمک]


ترلان
ساعت20:53---25 تير 1393
از عرش صدای ربنا می آید آوای خوش خدا خدا می آید فریاد که درهای بهشت باز کنید مهمان خدا سوی خدا می آید

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت11:41---23 تير 1393
کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند …

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم …

و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم …

و خلاص …


sonygirl
ساعت18:11---18 تير 1393
خاطـــــــــــرات بی هــــــــوا می آیند

گاهی وســـــــــط یک فــــــــــکر…
گاهی وسط خــــــــــیابان!!!
ســـــــــــردت میکنند؛ داغـــــــــت میکنند خاطـــــــــرات تمـــــــــام نمیشوند…
تمامـــــــــت میکنند...


چی میخوای
ساعت11:37---17 تير 1393
بیخیال عطر های گران قیمت ادم باید بوی انسانیت بدهد

sonygirl
ساعت2:21---17 تير 1393
دوست دارم



زندگی



را



اما



با



تو



بی تو



چه کنم



تو



این



دنیای



داغون


bazam behem sar bezan


MAHTAB
ساعت14:14---15 تير 1393

دختر، از دوستت دارم گفتنهاي هر شب پسره خسته شده بود ...

يک شب وقتي اس ام اس آمد بدون آن که آنرا بازکند موبايل را گذاشت زير بالشش و خوابيد !

صبح مادرِ پسره به دختره زنگ زد گفت : پــــســــــرم مـــــــــرده ...

دختره شوکه شد و چشم پر از اشک بلافاصله سراغ اس ام اس شب گذشته رفت ...

پـــســــــره نــوشــتـــه بـــــــود:

تصادف کردم با مشکل خودم را رساندم دم درخانه تان لطفا بياپائين ميخوام براي آخرين بار ببينمت ...

« خـــــيــــلـــــي خــــيـــــلــــــــي دوســــتـــتـــــدارم »


maryam
ساعت21:47---13 تير 1393
آجی چت پایین مدیریت وب تو هم بسته شده یا فقد واسه من اینجوریه؟

ترلان
ساعت16:11---13 تير 1393
گفت: حالت را نمی پرسم
می دانم خوبی, عکس هایت همه با لبخندند!!
و نمی دانست عکاس که می گوید سیب…
من یاد حماقت حوا می افتم
و پوزخند می زنم…


arash
ساعت14:12---12 تير 1393
مـَــن حســٌــود نیستـَــــم •••

اَمــا •••

الـاهــی بمیـــره كَسـی كه میخـــاد

جــای مـــن

دسـتــآتـــو بــگیـــــره !!

همیــــن •••


nanaz
ساعت13:13---12 تير 1393
ﻣـﺎ ﮐـﻪ ﻧﺪﯾﺪﯾــﻢ , ﻭﻟـﯽ ﻣﯿﮕـﻦ
ﺧﯿـﻠﯽ ﺣـﺎﻝ ﻣﯿـﺪﻩ ﯾﮑـﯽ ﻭﺍﻗﻌـﺎ از تهِ دلش ...
همینجوری که هستی ﺩﻭﺳﺘـﺖ ﺩﺍﺷﺘـﻪ ﺑـﺎﺷﻪ...


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:07---11 تير 1393
سبد قلبم را پر خواهم کرد از عطر تنــت ،

تا که یادم باشد روزی اینجا بودی…

نزدیک تر از من به خودم…!


علی دهقان
ساعت16:16---11 تير 1393
دســت بـــہ دلـــــم نذاریـــــــد !!!
مــــے سوزیــــــد !!!
داغ خیلـــــے چیــز هـــا به دلــــ م مـانده ...


MELI021
ساعت11:51---11 تير 1393
وبت خیلی خوبه...........فقط..........زوودبه زود آپ کن مطالبات خیلی خوجله...

شیما
ساعت15:08---10 تير 1393
اره ای کاش

♫NADIA♫
ساعت15:02---10 تير 1393
اهـل پـنـهـان کـاری نـیـسـتـــم ..! اعـتـرافــ مـی کـنـــم : .. زمـــــــانــــــی دل یـــکــی راســوزانـــده ام !! حــالا .. یـــــکـــــی.. یـــــکــــــی .. یـــــــ کــــــــ ی !! دلــــم رامــی ســوزانـــنـــــد…


HOSSEIN
ساعت13:28---10 تير 1393
هيچ وقت به هيچ كس نگو ضعيفي ،

قوي باش حتي اگر بغضش جلويت شكست ....

چه ميداني از حالش شايد مدتي طولاني قوي بوده....


:·•●’✿ᗩᔕᗩﬡᗩ✿‘●•·
ساعت13:02---10 تير 1393
بٌــــعُضٌی وُقٌتٌــــا وُاقٌـــــــــــــــــــــــعُ ﺂ نُمُیـכوُنُی

چٌـــــــــرٌُا ـכارٌُی گٌرٌُیهُ مُیکُنُـــــــی . . .

نُمُــــــــیـכوُنُی چٌرٌُا ـכلٌـتٌ گٌـــرٌُفٌتٌهُ . . .

نُمُیـכوُنُــــــی چٌــــــیکُارٌُ کُنُی . . .

ازٌ هُمُــــــهُ بٌـכتٌ مُیاـכ . . .

ـכوُسٌ ـכارٌُی ـכاـכ بٌزٌنُــــــی . . .

کُمُکُ بٌخٌــــــــوُای . . .

تٌوُ اوُنُ لٌـــحٌظٌاتٌ فٌقٌطٌ مُیتٌوُنُی بٌگٌی . . .

خٌـכایـــــا خٌوُـכتٌ ـכرٌُسٌتٌـشُ کُنُ...


سارا
ساعت2:15---10 تير 1393

دلتنگی نه با قلم نوشته می شود
نه با دکمه های سرد کیبورد
دلتنگی را با اشک می نویسند


ترلان
ساعت2:05---10 تير 1393
دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که،
نه کسی گفت چرا و نه کسی فهمید چرا !


HOSSEIN
ساعت1:21---10 تير 1393
فردامیام نظرمیدم
اومدم نگی بی معرفتی


مریم
ساعت20:56---9 تير 1393
اعه عاطفه این چه حرفیه عزیزم خدانکنه

صبارونالدو
ساعت18:01---9 تير 1393


nanaz
ساعت17:33---9 تير 1393
heeey kheili qajang bud

evil76
ساعت15:12---9 تير 1393
گریمونو در اوردی تو دختر

نازنین
ساعت14:03---9 تير 1393
دلتنگی عین اتش زیر خاکستر است...فکر میکنی تمام شده اما یک دفعه همه وجودت را اتش میزند..

hasti
ساعت13:36---9 تير 1393
وقتی نخواستنت…

آروم بکش کنار …

غم انگیز است اگر تو را نخواهد

مسخره است اگر نفهمی

احمقانه است اگر اصرار کنی . . .

ﭘﺸﺖ ﻫﺮ ﺗﻮﭖ ، ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ

ﭘﺸﺖ ﻫﺮ ﺧﺎﻃﺮﻩ ، ﺍﺷﮑﯽ …


elsa
ساعت11:56---9 تير 1393
وای ، باران
باران ؛
شیشه ی پنجره را باران شست
از دل من اما
چه کسی نقش تو را خواهد شست ؟
آسمان سربی رنگ
من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ
می پرد مرغ نگاهم تا دور
وای ، باران
باران ؛

پر مرغان نگاهم را شست
www.hamnafasman.LXB.ir


hadi
ساعت21:23---8 تير 1393
خــیـلـی بـایـد بــی مــعــرفــت بــاشــی کـه نـفـهـمـی پـشـت جـمـلـه ی
"تــنــهــام نــذار مــن بــی تــو نــمـیـتـونـم"
چــه غــروری شــکــســتــه شــده ؛بــه خــاطــر دوســـت داشــتــنــت
و تــو خــیـــلی ســاده ازش بـــگــذری و بــری..


سارا
ساعت19:44---8 تير 1393
سلام اپم...

love.song
ساعت19:05---8 تير 1393


خدایا.......

دستانم خالی اند ودلم غرق در آرزوها............

یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان.............

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن................





درانتظار مرگ
ساعت15:29---8 تير 1393
لایک

mar♥jan
ساعت12:20---8 تير 1393
اجی اهنگ وبتو خیلی دوست دارم.
چقد دلم الان میخوادش.....


mar♥jan
ساعت12:13---8 تير 1393
جدیداً با دیوار حرف می زنم !
میدونی از شخصیتش خوشم اومده یه جورایی محکمه ! ثابته ! آرومه . . .



شیرین عسل
ساعت11:47---8 تير 1393
پدرم!
در این تاریکی شب که سوسوی چراغی همدم و مونسم گشته است از تو مینویسم....

از تو که حدیث سکوت را در دلم به ترانه ای مبدل ساختی.

ای جلوه گاه خوبی ها....

تمام دفترهایم به خاطر تو ورق خورده اند.

لحظه ای در کنار آوارخانه آمالم به نظاره دردهایم بایست تا برایت از روح طوفانی خویش بگویم.

کاش لبخندهای تلخ مرا در قاب کهنه ای بر دیوار قلبت می آویختی تا همیشه از لبخندهایم تلاطم امواج یک شوق را بخوانی.

بدان که دیگر واژه تازه ای برای سرودن ندارم.

دوستت دارم پدر......تا آخر دنیا.


Nazanin
ساعت11:44---8 تير 1393
دلتنـــــ♥ـــگی
فــــقط از ندیـــــدن نیســــت
لــــــــحظــــــه هـــــای "بــــی خبــــری"
همیــــــــشه پــــــــر از دلتــــــــنگیـــــست...


Nazanin
ساعت11:38---8 تير 1393
نـــﮕﺎﻫــﺖ و دلت ﺑـــﻪ ﺁﻥ ﺑـــﺎﻻ ﺑـــﺎﺷـﺪ
ﺗـــﺎ ﺩﻟـــﺖ ﺍﺯ ﺁﺩﻡ ﻫـــﺎی ﺍﯾـــﻦ ﭘــــﺎﯾــﻴــﻦ ﻧــــﮕـــﻴـﺮﺩ ...


شیرین عسل
ساعت11:17---8 تير 1393
سر درد…دردسر..

سر درگم..

سر گیجه..

سر به هوا..

چقدر “سر” به سرم می گذارند..

دقیقه های سرد بی تو.


Nazanin
ساعت2:15---8 تير 1393
گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .
دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .
اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!
وَ حآل هــَم کِه . . .
گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .
زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .
وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .
گریـــه کنی . . .


علی دهقان
ساعت19:23---7 تير 1393
هر بار که تورا یاد میکنم

گم می شود تکه ای از من ، در من !

همین روزهاست که تمام شوم...


erfan
ساعت19:05---7 تير 1393
خیلی وبلاگ خوبی داری مرسی عاطفه

omidvar
ساعت14:23---7 تير 1393
سلام عاطفه جون خوبی؟؟
بیا بازم برات چیز دارم !! این لینکو دانلود کن
http://omidvar.a.loxblog.com/upload/omidvar.a/media/d.tx t
بعد توش لینک 5 یا 6 تا کیلپ گذاشتم خیلی باحاله حتما ببین !!
اگه میشه این پیامو ویرایش کن نمایش بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, ساعت 4:50 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |