براے دل خـــودم ...

براے دل خـــودم ...

 

براے دل خـــودم مے نویسم ...

براے دلتنگــے هایــم

براے دغدغــہ هاے خـــودم

براے شانہ اے کہ تکیہ گاهــم نیستــــ !

برای دلے کہ دلتنگم نیست ...

براے دستے کہ نوازشگــ ـــر زخـم هایم نیست ...

براے خودم مے نویســـم !

بمیـ ــرم براے خـ ـودم کہ اینقـــدر تنهاستـــ !.!.!.!

 



نظرات شما عزیزان:

aloone-boy
ساعت11:40---16 مهر 1393


مهم اینست رفتن بلد باشد و بماند
اما اگر رفت "به سلامت"


missnarges
ساعت21:42---2 مهر 1393
آدما دوجورزندگی میکنن

یاغرورشونو

زیرپاشون میذارن

وباانسانهازندگی میکنن

یاانسانهاروزیرپاشون میذارن

وباغرورشون زندگی میکنن


HEMEN.TAK
ساعت22:08---28 مرداد 1393
سلام ای بی وفا کم پیدایی نیستی /حالت خوبه ارزو میکنم همیشه تو خوشی باشی

nanaz
ساعت14:25---26 مرداد 1393
دقت کردین وقتی موبایلت زنگ میخوره همه گوش هاشون تیز میشه. وقتی تلفن خونه زنگ بخوره همه خودشون رو میزنن به کر بودن. زنگ خونه که دیگه همه فلج مادرزاد میشن!

شیرین عسل
ساعت11:39---13 مرداد 1393
امروز با تمام دنیا قهرم . . .

اما اگر تو صدایم کنی برمیگردم و با همان حماقت همیشگی میگویم جانم . . .

من اینم . . .

زود دل میبندم . . . دیر فراموش میکنم . . .زود میشکنم . . .دیر جوش می آورم . . .

ساده ام . . . میسوزم به بای سادگیم . ..

صبورم اما اگر بروم برای همیشه رفته ام . . .


شیرین عسل
ساعت10:43---13 مرداد 1393
عــــــاقبت یک جـــایـــی ...
یک وقتــــــی ...
به قـــول شازده کوچــــولو:
دلـت اهلــی یک نفــر می شـــود ...!!!


arash
ساعت22:20---9 مرداد 1393
وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد…
هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ …
هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ…
و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند
آن دو را از هم دور کند !


شیرین عسل
ساعت18:24---6 مرداد 1393
چگونه بگویم ؟

اصلا از چی بگم ؟

از این همه تنهایی ؟

یا از این مرحم تنهاییم که فقط سیگار شده ؟

ولی بدون این مرحم الان جای خالیه تورو واسم پر میکنه .

منو درک میکنه . . . . . !

همون کارایی که تو هیچوقت نکردی . . . !!!!


علی دهقان
ساعت10:34---6 مرداد 1393
عادت ندارم درد دلم را



به همـه کس بگویم ..! ! !



پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم... ،



تا همه فکـــــــــر کنند...



نه دردی دارم و نه قلبــــ ! ! !


هی رفیق باتوام
ساعت17:16---5 مرداد 1393
آخرین قراری که با هم گذاشتیم

این بود :

دیگر سر راه هم

"سبز" نشویم

دیروز زیر باران

اتفاقی به هم برخوردیم

سبزتر از همیشه دیدمت

اما من همچنان

پای قولم هستم

چرا که بعد از رفتنت

خشکیدم ...


{ احسان نصری }


♫NADIA♫
ساعت14:43---28 تير 1393
پـسـَـر : خستهـ شدمــ
دخـتـر : از چــی ؟
پـسـَـر : اَز دوستــی بـ ـا تــو !
دختــر : یعنـــی الـان بهمــ بزنیمــ ؟ (
پســر : نهـ عشقمــ بیا عـَــروسی کنیمـ ـ
^__^


ترلان
ساعت20:52---25 تير 1393
گویند کریم است و گنه می بخشد گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم.

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت11:40---23 تير 1393
کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند …

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم …

و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم …

و خلاص …


Arezoo
ساعت13:23---19 تير 1393
گاهی چقدر ساده عروسک میشویم نه لبخند میزنیم نه شکایت میکنیم فقط سکوت میکنیم.

شیرین عسل
ساعت9:53---18 تير 1393
ﻧﻤﯿﺩﺍﻧم ﭼﺸﻤﺎﻧت ﺑﺎ ﻣﻦ ﭼه ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻓﻘﻂ ﻭقتی ﮐه ﻧﮕﺎﻫم …

ﻣﯿﮑﻨی ﭼﻨﺎن ﺩﻟم ﺍﺯ ﺷﯿﻄﻨت ﻧﮕﺎﻫت …

ﻣﯿﻠﺮﺯﺩ ﮐه ﺣس ﻣﯿﮑﻨم ﭼﻘﺪﺭ ﺯﯾﺒﺎست …

ﻓﺪﺍ ﺷﺪن ﺑﺮﺍی ﭼﺸﻤﻬﺎیی که …

تمام دنیاست …


mahtab
ساعت12:36---17 تير 1393

بــہ نام عشق جسمتـــ را لگـבمال بوسه هاـے هوس آلوבشاטּ مـ ـے ڪننـב...
و بــہ نام عشق فراموشتـــ مـ ـے ڪننـב...
تقصیر هیچـڪس نیستـــ...
بــہ نام نجابتـــ بایـב سـڪوتـــ ڪنـ ـے...
و بــہ نام صبر ڪرבטּ از בروטּ ویراטּ شوـے...


چی میخوای
ساعت11:36---17 تير 1393
در روز هایی ک دلم گرفت باد حرف پدر زپتو افتادم چوبی باش برای همیشه
چرا ک نهتو قلبی برای شکسته شدن داری ونه روحی برای ازردن


key1 :(
ساعت0:09---17 تير 1393
ﺩﺭﻭﻥ ﻣﻦ.. ﻣﻨﯽ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﺑﺮ ﻟﺐ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ...
ﺩﻭﺩ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻦ ﻫﺎ...
ﺩﺭﻭﻥ ﻣﻦ ﺑﺎﻭﺭﯾﺴﺖ
ﮐﻪ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺁﺗﺶ ﻣﯽ ﮐﺸﺪ ....
ﺟﻬﻨﻢ ﺑﺎ ﺭﻭﯾﺎﯾﻢ ﺳﺮﺩ ﻣﯿﺸﻮﺩ!...
ﺩﺭﻭﻥ ﻣﻦ ﺍﻓﮑﺎﺭﯼ ﻣﻮﺝ ﻣﯽ ﺯﻧﺪ
ﮐﻪ ﻣﺪﺍﻡ
ﻃﻨﺎﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﺮ ﮔﺮﺩﻧﻢ....
ﭼﻬﺎﺭ ﭘﺎﯾﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ...
ﻣﻦ ﺍﺯ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯾﻢ ﺳﻘﻮﻁ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻡ !!!!...


sonygirl
ساعت15:10---15 تير 1393
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺧﻮﺷﮕﻠﯿﺶ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺑﻠﮑﻪ ﻫﻮﺳﻪ
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺮ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﺑﻮﺩﻧﺶ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺲ ﺗﺤﺴﯿﻨﻪ
ﺍﮔﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮐﻤﮑﺖ ﻣﯽﮐﻨﻪ
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻠﮑﻪ ﺣﺲ ﺗﺸﮑﺮﻩ …
ﻭﻟﯽ …
ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺎﺷﻖ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﯼ ﻭ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﭼﯽ !؟
ﻋﺎﺷﻘﺸﯽ …
ﺍﯾﻦ ﻋﺸﻖ ﻭﺍﻗﻌیه



MAHTAB
ساعت14:13---15 تير 1393
دلم میخواست یکی و داشتم...بعضی وقتا که مردم خستم میکردن...
میومد کنارم...دستشو میذاشت دو طرف صورتمو...زل میزد تو چشمام...
بهم میگفت:ببین...تو منو داری!


maryam
ساعت21:47---13 تير 1393
APAM
MONTAZERETAM


شیرین عسل
ساعت20:27---13 تير 1393


بد ترین درد. . .

مردن نیست. . .

دل بستن به کسیست. . .

که سهم تو نیست. . .(!)


ترلان
ساعت16:10---13 تير 1393
ای نارفیق.. به کدامین گناه ناکرده.. تازیانه می زنی بر اعتمادم ؟
زیر پایم را زود خالی کردی…
سلام پر مهرت را باور کنم ، یا پاشیدن زهر خیانتت را ؟


arash
ساعت14:06---12 تير 1393
دلتنگ که باشی ، آدم دیگری می‌شوی
خشن‌تر.. عصبی‌تر.. کلافه‌ تر و تلخ‌ تر
و جالبتر اینکه ، با اطرافیان هم کاری نداری
همه اش را نگه میداری
و دقیقا سر کسی خالی میکنی ، که دلـتنگ اش هستی . . .


nanaz
ساعت13:09---12 تير 1393
زنگ زدم به دوست دخترم که فردا باهم بریم خرید...
یهویادم اومد که...
عه!!!!
من که دوست دختر ندارم....
هیچی دیگه زنگ زدم کنسلش کردم


Nazanin
ساعت5:34---12 تير 1393
یکرنگ که باشی، زود چشمشان را میزنی …

artin
ساعت19:56---11 تير 1393
√√√

مــــــــــــــترسکـــــ

حرف دلت راخوب

میدانم

درد دارد باشی، ولی

وجـــــ ـــــــــــــ ـــــــــــــودت

را هیچ بدانند . . .√√√


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:06---11 تير 1393
شـــاید برایت عجیب ســت این همه آرامشـــم !

خــودمـــانی بگویــم ؛ …

به آخر که برسی ، دیگر فقط نـــگاه میکنــی . .


nanaz
ساعت16:21---11 تير 1393
بزن به سلامتی حرفهای دلت که به کسی نگفتی....
بزن به سلامتی اینکه کوه درد بودی ولی دم نزدی.....
بزن به سلامتی تنهایی هات ولی تنهایی رو دوست نداشتی...
بزن به سلامتی ارزوهایی که نتونستی لمسشون کنی.....
بزن به سلامتی عشقی که طالعش به اسمت نبود ولی هنوز هم دوسش داری.... سلامتی هممممممممممممممتون


علی دهقان
ساعت16:13---11 تير 1393
میرود و من
پشتش آب
نمیریزم
وقتی هوای رفتن دارد
دریا را هم
به پایش بریزی
بر نمی گردد ....!


Nazanin
ساعت16:00---11 تير 1393
vaqan

reyhane
ساعت12:24---11 تير 1393
دعامیکنم که هیچگاه چشمهای زیبای تورا

درانحصارقطره های اشک نبینم

دعامی کنم که لبانت رافقط درغنچه های لبخند ببینم

دعامیکنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه ازحرارت عشق گرم باشد

برای شاپرک های باغچه خانه ات دعامیکنم

که بالهایشان هرگز محتاج مرهم نباشند

من برای خورشیدآسمان زندگیت دعامیکنم که هیچگاه غروب نکند ….


reyhane
ساعت11:30---11 تير 1393


زندگی آرام است،مثل آرامش یک خواب بلند

زندگی شیرین است،مثل شیرینی یک روز قشنگ

زندگی رویایست،مثل رویای یک کودک ناز

زندگی زیباست،مثل زیبایی یک غنچه ی ناز

زندگی تک تک این ساعتهاست،زندگی چرخش این عقربه هاست

زندگی راز دل مادر من،زندگی پینه ی دست پدر است

زندگی مثل زمان در گذر است

زندگی آب روانی است روان می‌گذرد..

آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد.


رها
ساعت22:09---10 تير 1393
میخواستم بنویسم که عشق زیباست

اما نوشتم جدایی چه سخت است



میخواستم بنوسم دوستت دارم

اما نوشتم دوستم بدار



خواستم بنویسم زندگی با تو خاطره است



اما نوشتم بدون تو از زندگی بیزارم…


nanaz
ساعت17:28---10 تير 1393
دوسداشتن ب این نیس ک عشقت جاهای قشنگ ببرتی وواست شعرای عاشقونه بخونه.همینکه کنارت ساکت بشینه وتوفک کنی بهترین لحظه های عمرتوداری وآرومی اوج دوسداشتنه.

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت17:23---10 تير 1393
شهـــامــت مــی خواهــد …

ســـــرد بــاشــی …

و گــرم لبخنــد بزنـــی ..!


اهریمن
ساعت15:55---10 تير 1393
من لینکت کردم ابجی توام منو لینک کن دمت جیز
بوووووووس
بای


parisa
ساعت14:23---10 تير 1393
اولین بار که گفتی دوستم داری گریه ام گرفت
حالا اگر کسی بگوید دوستم دارد ؛ خنده ام می گیرد !
upam


parisa
ساعت14:22---10 تير 1393
یکی رو خواسـ ـ ـ ـ ـتیم ...
طرف آبجی همه شـ ـ ـد ...


parisa
ساعت14:20---10 تير 1393
تنهایی را باید با " خط بریل " می نوشتند. شنیدنش کافی نیست ، باید "لمسش" کرد

HOSSEIN
ساعت13:24---10 تير 1393
اره تنهاست اما به هرکسی دل نمی بندد
وبه هرکسی نمیگوید عشقم


:·•●’✿ᗩᔕᗩﬡᗩ✿‘●•·
ساعت13:00---10 تير 1393
لَبخـنــבْ که می زنـمــْ
בَر בُنیـآی کـوבکـآنـه خوבتآن فکـر می کـنیـב؛
בَرבی نیسـﭞْ ...
زَجـری نیسـﭞ ...
غَــمی نیسـﭞ ...
اَمــــآ ...
بـآ هَـر لَبخـنــבْ روحَـمــْ زَخـمــْ بـَر می בآرבْ ...-
قـَهـقَـهه که می زَنـمــْ בْلمــْ ضَجـه می زنـבْ ...
ایـن آَسـﭞْ حکآیـﭞ ِ کسی کـه
بـآ خَنـבه هآیشْ בُنیـآیی رآ می خنـבانـב


DUYĞU
ساعت12:25---10 تير 1393
برای کشف اقیانوس های جدید
باید جرات ترک ساحل را داشت
این دنیا دنیای تغییر است، نه تقدیر !


mar♥jan
ساعت10:18---10 تير 1393
زخمی عمیق در دلم است………… روزگار بی رحم نمک میپاشد………. و من پیچ و تاب میخورمو همگان گمان میکنند که من مستم و میر قصم…

mar♥jan
ساعت10:16---10 تير 1393
ﺁﺩﻡ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺩﺍﺭ …
ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …
ﺍﻭﻥ ﺁﺩﻡ ﺳﺎﺑﻖ ﻧﻤﯿﺸﻪ …
ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ …


mar♥jan
ساعت10:15---10 تير 1393
یاد گرفتـــه ام
انسان مدرنـــی باشــــم
و هــر بار که دلتنـــــــگ میشــــوم
بـه جای بغـــــض و اشــــک
تنهـــا به این جملـــه اکتفــا کنـــم کــه
هوای بـــد ایــن روزهــا
آدم را افســــــــرده میکنـد . . . !


ehsan
ساعت2:27---10 تير 1393
عالی بود مرسی راسنی اپم بیا

ترلان
ساعت2:03---10 تير 1393
ست سرنوشت را …
بـایـــــــد قطــــــــع ڪـــــــرد …
او دزد ” آرزوهـــــــای ” مـن اســــــت


محمد
ساعت0:26---10 تير 1393
سلام .. مرسی سر زدی وب توهم قشنگه ... لینکیدمت ... دوباره بسر خوشحال میشم .

مریم
ساعت20:55---9 تير 1393
LIKE

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 9 تير 1393برچسب:, ساعت 12:14 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |