مَن هَمینَم ...

مَن هَمینَم ...

 

مَن هَمینَم

نَه {چشمآטּ آبــﮯ} دارَم

نه {کفشهآﮮ پآشنِه بُلنَد{هَمیشِه}کتآنـــ ــﮯ} مـﮯ پوشَم

روی {چَمَن هآ} غَلت میزَنَم

{عِشوه ریختَن} رآ خوب یادَم نَداده اَند

وَقتـﮯ اَز کِنارَم رَد میشوﮮ

بوﮮ {اُدکُلنَم} مَستت نمیکُند

نگرآטּ پآک شدטּ {رُژ لَب} و {ریملَم} نیستَم

{لآک نآخن} هآیم اَز {هزآر مترﮮ} داد نمیزَند

گآهـﮯ اَز فَرط غُصّه {بلنَد} دآد میزَنم

{خدآیَم} رآ بآ {تَمآم دُنیآ} عَوض نمیکُنم

و {بَعضـﮯ} آدم هآﮮ اَطرافَم

رآ هَم بآ {تَمآم دُنیآ} عَوض نمیکُنم

شَبهآ پآیه پَرسه زَدن دَر {خیآبآטּ} و {مهمآنـﮯ} نیستَم

بَلد نیستَم تآ صُبح پآﮮ {گوشـﮯ} پِچ پِچ کُنم

وَ بگویَم {دوستَت دآرَم} وقتـﮯ حتـﮯ

به تِعدآد حروف دوستَت دآرَم هَم ، {دوستَت نـدآرَم{وَلـﮯ اَگر بگویَم {دوستَت دآرَم} ،

دوست دآشتَنم {حَد ومَرزﮮ} ندآرَد

مَن {خآلِصآنه} هَمینَم

 



نظرات شما عزیزان:

missnarges
ساعت12:46---23 مهر 1393


برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم ...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم ...

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

دوس دارم بدانی

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ، نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم....

همیشه با منی


aloone-boy
ساعت11:40---16 مهر 1393




این خط این نشان

دلت برای هیچکس به اندازه من تنگ نخواهد شد . . .

برای نگاه کردنم . . .

بوسیدنم . . .

خندیدنم . . .

قهرهای الکی و بیخودیم...

ناز کردنایی ک عمدا داشتم تا تو بخری ...

و برای تمام لحظه هایی که در کنارم داشتی. . .

بگذریم عزیزم سلام مرا به روزهای تعلل ات برسان . . .

راستی: به غرورت بگو:بهای قامت بلندش تنهاییست . . .

لجبازی های من هم بلند بلند سلامت میرساند . . .

وعده دیدار ما باشید راس ساعت پشیمانی . . .!


minaf
ساعت21:39---10 مهر 1393
هیچ گاه به خاطر هیچکس از ارزش هایت دست نکش



چون اگر روزی آن فرد از تو دست بکشد



تو می مانی و یک من بی ارزش


دختر شیشه ای
ساعت20:11---8 مهر 1393
هنوز هم عشق میتازد و هنوز هم چشمها
حرف اول و آخر را میزنند خوب نگاه کن
گاهی باید برای فهمیدن حرفهای کسی فقط نگاه کرد


missnarges
ساعت17:37---2 مهر 1393
دلم می خواهد نامت را صدا کنم
یک طور دیگر
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم
دلم می خواهد نامت را صدا کنم
یک طور که دلت قرص شود که من هستم
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من ، تو هم هستی


omid
ساعت22:59---23 مرداد 1393
میگن قسمت نیست ، حکمته …!
من معنی قسمت و حکمت رو نمی دونم !
اما تو معنی طاقت رو می دونی !
مگه نه … ؟!


omid
ساعت22:58---23 مرداد 1393
امــروز هـم گـذشـت وُ نیامــدی
نا شکـر نیستـم
فــردا هم روزِ خـداست!


omid
ساعت22:58---23 مرداد 1393
زندگی ام بسته به تار مویت
آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز …


omid
ساعت22:57---23 مرداد 1393
دیـگـــر نه اشـکـــهایم را خــواهـی دیــد
نه التـــمـاس هـــایم را
و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…
به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی
درخـتـی از غــــرور کـاشـتم…


شیرین عسل
ساعت10:07---23 مرداد 1393
من از اين انتخاباتي كه ميگويند سر در نمي آورم . . .



انتخاب من تو بودي كه نيستي لعنتي . . .


MAHTAB
ساعت20:16---21 مرداد 1393
خیالَ ت تختـــــ

با این خوابــــﮯ ڪ , من دارم وُ

چشمانی ڪ

تو ,

دنیا براﮯ فراموش کردنَ تـــــ

کوتاه استــــــ...


sonygirl
ساعت20:39---19 مرداد 1393
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ میـنویسم برای تو دیگران میآیند و میخوانند و میگویند : خوب بود... اما آنها هرگز نمیدانند چه قدر سخت است مخاطب نوشته هایت نداند که مخاطب خاص نوشـته های توست ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ خدایـا خیلی هـا دلمو شکسـتن دیگـه تحـمل نـدارم شب بـیا باهـم بریم سراغشون، مـن نشونت میدم تــو ببخـشـشون‬... ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ترلان
ساعت21:18---14 مرداد 1393
تا تو رفتی همه گفتند



که از دل برود هر آنکه از دیده رود



و به نا باوری و غصه ی من خندیدند..



کاش می دانستی



که در این عرصه ی دنیای بزرگ ،



چه غم آلوده جدایی هاییست



کاش می دانستی که.....



از دل نرود هر آنکه از دیده رود !


شیرین عسل
ساعت10:58---13 مرداد 1393
تمـــام صفحـه هــای کاغــذ را از پـیـش رویــم بــردار

حـالــم بـه هـم مـی خــورد از ایــن همــه دروغ

کــه بـا ایــن واژه هـــا مــی ســازم

مــن از تمـــام دار دنیــا

تنهــا دلــم مـی خـواهـد بـا تــو در شبــی مهتــابــی

بـــه قــرص مــاه نگـاه کنـــم و

بــا چشــم هـای خیــس بــه تـــو بفـهـمــانــم

چقــدر تصـویــر تــوی زنــدگیــم دیــده ام

کــه بـــی تـــو

هیــــچ کـــدام

لـذتـــی بـرایـــم نـداشتـنـد. . .


شیرین عسل
ساعت10:42---13 مرداد 1393
این روزها ...

همه چیز مرا پــــرت میکند

به تمام لحظاتی که در کنار تـــــو گذشت .


صبارونالدو
ساعت13:04---10 مرداد 1393
لایــــــــــــــــــــــــک

امیررضا
ساعت15:12---9 مرداد 1393
ممنون ، وب شما هم خوبه.... لینک شدید.لطفا شما هم منو لینک کنید.

شیرین عسل
ساعت18:24---6 مرداد 1393
آن روزها که با تو بودن برایم آرزو بود

تمام شد !

امروز با تو بودن

یا نبودن فرقی ندارد...

سیگار باشد یک خیابان و برگهای زرد پاییزی...

من میروم تا دود کنم هستی ام را ....!!!


شیرین عسل
ساعت18:24---6 مرداد 1393
آن روزها که با تو بودن برایم آرزو بود

تمام شد !

امروز با تو بودن

یا نبودن فرقی ندارد...

سیگار باشد یک خیابان و برگهای زرد پاییزی...

من میروم تا دود کنم هستی ام را ....!!!


علی دهقان
ساعت10:33---6 مرداد 1393
تا حالا شده

خیلی دلتنگ صداﮮ یہ نفر باشی...

اما ...چوטּ...

نمیتونی بهش زنگ بزنی ...

با یہ شمارهٔ ناشناس

باهاش تماس بگیرﮮ ڪہ ......

فقط " الو" گفتنش رو

بشنوﮮ ؟؟؟


شیرین عسل
ساعت18:30---4 مرداد 1393
پر از اشڪم
ولیـ میخندم
بـہ قول فروغ ڪـــــہ میگفت :
شهامت میخواهد ڪـــــہ سرد باشیـ و گرم بخندیـ


maryam
ساعت12:07---29 تير 1393

خنده های تـــو
آرزوهـــای مـن انـد
بخــند
تا برآورده شوند . . .


ترلان
ساعت20:52---25 تير 1393
یا رب ز تو امروز عطا می طلبم هشیاری و بخشش خطا می طلبم مقبولی روزه و نماز و طاعات از درگه لطفت به دعا می طلبم.

محمد و مونا
ساعت4:22---21 تير 1393


گاهی دلم می خواهد وقتی بغض می کنم

خدا از آسمان به زمین بیاید

اشک هایم را پاک کند

دستم را بگیرد و بگوید :

اینجا آدمها اذیتت میکنند ؟؟؟

بیا بــــرویــــــــم ...


Arezoo
ساعت13:19---19 تير 1393
چه کلمه ی مظلومی است قسمت تمام تقصیرات مارا به عهده می گیرد.

omidvar
ساعت21:15---18 تير 1393
ﺩﻟﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺩﯼ . . .

ﻧﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﺯﺩﯾﺪﯼ . . .

ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﭘﮋﻣﺮﺩﯼ . . .

ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﮔﺮﻓﺘﯽ . . .

ﺻﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺷﺒﻬﺎ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﯽ . . .

ﻧﺎﻥ ﻭ ﻧﻤﮑﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩﯼ . . .

ﺣﺘﯽ ﻧﻤﮑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﯽ . ..

ﻫﻤﻪ . . .ﺣﻼﻟﺖ ﺑﺎﺷﺪ !

ﺟﺰ " ﻟﺮﺯ ﺩﻟﻢ ﺩﺭﺍﻭﻟﯿﻦ نگاه!"


omidvar
ساعت21:07---18 تير 1393
تاب تاب عباسی
یادش بخیر اوووون بازی
هر بار قسم میدادم
خدا منو نندازی
.
.
.
تاب تاب عباسی
خدا خستم از بازی
دنیا چقدر تابم داد
کاشکی... منو بندازی


aida
ساعت15:19---18 تير 1393
زندگی زیباست، تماشاییست!

چرا زیبا نمی بینیم؟

چرا گاهی به پای این همه خوبی نمی شینیم؟

چرا با هم نمی خندیم؟

مگر دنیا چه کم دارد؟

ببین این آسمان آبی ست

ببین دنیای ما آکنده از پاکی ست

و خوبی تا ابد پاینده می ماند...

تو باور کن

همین کافیست...!

اپم


mahdie
ساعت12:46---18 تير 1393
kheili ghashang bod ajiiiiiiiiii

شیرین عسل
ساعت9:52---18 تير 1393
افسانه هارو رها کن ….

دوری و دوستی کدام است؟؟

فاصله هایند که عشق را می بلعند !

من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند !!…

به همین سادگی …


hadi
ساعت23:40---17 تير 1393
likeeee

سارا
ساعت19:54---17 تير 1393
سلام شرمنده یمدتی نبودم الانم کافینتم.بعدجبران میکنم ممنون که سرزدین..جبران میکنم...

MAHTAB
ساعت12:33---17 تير 1393

خدایـــــــــــــا؛
بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛
بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛
بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛
بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم؛
بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛

مرا ببخش ...


چی میخوای
ساعت11:35---17 تير 1393
حالم خراب است مانند همان قاضی ک متهم اعدامیش رفیقش بود

key1 :(
ساعت0:14---17 تير 1393
امروز... از بـــــیـــداری لذت می‌بــرم ..
از ســـــــــــردرد لذت می‌بـــــرم ...
از خــــــــــــوردن قرص‌های رنـگـــــــــــــــــــارنگ لذت می‌بــــرم ..
از مـشــکـــــــی پـــوشــیـــدن لذت می بــــــــرم ..
از تـــنـــهـایـــی ِ بــــی انـتـهـــایــم لذت می‌بـــــــرم ...
از پــــرواز توی خیالم با تــــــــــــــــو لذت می بـــــــرم ...
از تک تک کــام‌هایی که از ســیــگـــــــار می‌گــیـرم لذت مــی‌بــرم ..
و همین برای انــتـقــــام گرفتن از زنــــــــدگـــی کافیست !


key1 = end way
ساعت11:05---16 تير 1393
نامردها!!! چند بغض به یک گلو؟
خدایا بریدم کمـــــــــــــــــــــــــک


mahtab
ساعت14:13---15 تير 1393
تنهایی را دوست دارم چون بی وفا نیست
تنهایی را دوست دارم چون عشق دروغی در ان نیست
تنهایی را دوست دارم چون تجربه کرده ام
تنهایی را دوست دارم چون خدا هم تنهاست
تنهایی را دوست دارم چون در کلبه ای تنها ی ام
در انتظار خواهم گریست وانتظار کشیدنم را پنهان خواهم کرد


parya
ساعت19:22---14 تير 1393
آپم

مائده
ساعت18:25---14 تير 1393
آرزو میکنم:زندگی بی گره ببافد طرح آرزوهایت را......

مائده
ساعت18:24---14 تير 1393
درود بر تو

انوشا
ساعت6:54---14 تير 1393
مردمانے هستند ڪه میخواهند بدانند تو چه مرگــــت است؛



و وقتےبفهمند چه مرگــــتـــــــــــــــــ ــ است؛



بهت میگویند: بس ڪטּ !



انرژے منفے نفرست !



دلیل مسخره اے دارے...



اینجاست ڪه سڪوتـــــــــــــــــــــ معنا پیدا مےڪند ...



و تنهــــــــــــــــــــــ ـایے مے شود تنها چــآره...


maryam
ساعت21:46---13 تير 1393


شیرین عسل
ساعت20:26---13 تير 1393
غمگین ترین جای خاطرات اونجاس که. . .

کم کم احساس میکنی. . .

چهره اش داره از یادت میره. . .(!)


sonygirl
ساعت18:45---13 تير 1393
همیشه وقتی تو زنــدگی به بـن بــست میخورم

یا ناامــید میشم یا احســاس میکنم کسی دوستــم نداره

و یا آدم مفــیدی نیستم،

یه حـس خــوب بهم میگه ناامـــید نشو و ادامـه بده... من حواسـم هست....

مطمئنم این حــس همون خــداســت!

لحــظه هاتـون پر از خـــدا باشه... خیلی حــس خـوبــیه....


ترلان
ساعت16:10---13 تير 1393
.
بی وفایی کن وفایت می کنند
با وفا باشی خیانت می کنند
مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست
مهربان باشی رهایت می کنند


ılılllϻг.Ѧʟᓮгεzλ
ساعت12:03---13 تير 1393
از کسـﮯ کـﮧ

בلش گرفتـﮧ نپرسیـב

چرا؟!

آבما وقتـﮯ نمیتونن בلیل ناراحتـﮯ شونو بیاטּ کنن

בلشوטּ مـﮯ گیره ...


نازنین
ساعت22:40---12 تير 1393
عالللللللللللللی بود خوشملم

pj
ساعت18:00---12 تير 1393
قشنگ بود .

reza
ساعت17:15---12 تير 1393
جالبه

یسنا
ساعت16:53---12 تير 1393
سلااااااام اجی نازم من خیلی این پستتو دوس دارم
اجی تولد یکی از اجیامه
اپم با عنوان:تولدت مبارک اجی جونم
بیا و بهش تبریک بگو گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ساعت 12:59 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |