هَمــیــنُ بَـــــــس ...

هَمــیــنُ بَـــــــس ...

 

مَـــــــــــــــن...


تو زندگــے یه وَقتایــے باختم•••

 

یه وَقتایــے با کســے ساختم•••


یه وَقتایــے گریه کردم•••


یه وَقتایــے بخشیدم•••


یه وَقتایــے فریب خوردم•••


یه وَقتایــے افتادم•••


یه وَقتایــے رودست خوردم•••


یه وَقتایــے ضربه خوردم•••


یه وَقتایــے تو تنهایــے مُـردَم


حالا باید بگــــــــم


من از تــمــوم اینا درس گرفتم


حالا خوشحالم که خودمم


شاید کمبودهایــے داشته باشم


أما صادقَم و به دٌنبال خوشبختــے


و نیازی ندارم که بَقیه رو


برای اثبات ، تحت تاثیر بذارم


●●●•••مَـــــــــن خودَمَــــم•••●●●


و هَمــیــنُ بَـــــــس

 

 



نظرات شما عزیزان:

دختر شیشه ای
ساعت10:51---10 اسفند 1393
کـــور شــود هــر آنــکــﮧ

چــشــم دیـدن

عـشــقـمـــآن

و خـوآنـدלּ عـآشـقـآنــﮧ هــآیــمان

را نـــدآرد.......


bahar
ساعت11:30---1 اسفند 1393
چرا میگویند"هـــ ــــا"نشانه جمع است،،،

اما وقتی با"تــ ـن"جمع ببندی...

تنــ ــها خودت میـــ ــــمانی و خــ ـــودت؟؟....


milad7
ساعت12:19---30 بهمن 1393
هَر کـی بـﮧ مآ رسید مآل "یِکـی" دیگـﮧ بود . . .



اَز مآلِکیـטּمُحتَرَم |خواهِشمَندَم| . . .





مَعشوقـﮧ هآیتآטּ} رآ جَمع کُنید اَز این وَسَط !!!


mahla
ساعت18:54---17 بهمن 1393
تنهايي را دوست دارم ...
چون دروغي در ان نيست...


mahla
ساعت18:51---17 بهمن 1393
مـــــن

نبودنت را ، تــــــاب می آورم

رفتنت را ، تحمـــــّل میکنم ...

فراموش شدنم را ، بــــاور میکنم...

امــــــا......

فــــــراموش کردنــــــت...دیگر...کـــــارِ مــــــن

نــــــیست ....!!!


mahla
ساعت18:50---17 بهمن 1393
میلـیون مـیلیون تُـن صدا وجـــــود داره…!

ولــــــی فقـــــط و فقــــط ..

یـــــکی شه که وقتـــــی مــــی شنوی ..

دیــــــوونه مـــی شــی …


mahla
ساعت18:49---17 بهمن 1393
لَعنَت بِه اِس اِم اِس





بِه موبایــل





بِه اینترنت





بِه مَسیج





مَن





خودت را اَز نَزدیک میخواهـــــــــــــَـــــــــم !


mahla
ساعت18:47---17 بهمن 1393
دلمان خوش است که مینویسیم ...

و دیگــران می خـواننــد ...

و عــده ای می گـوینــد ؛

آه چـه زیبــا و بعضــی اشـک می ریــزند ...

و بعضــی مـی خنــدنـد ...

دلمــان خـوش اســت ... !

به لــذت هــای کــوتـاه ...

به دروغ هــایی که از راســت ...

بـودن قشنــگ تـرند ...

به اینکــه کســی برایمــان دل بســوزاند ...

یـا کســی عاشقمــان شــود ...

با شــاخه گلی دل می بنــدیـم ...

دلمــان خـوش می شــود ...

به بـرآوردن خـواهشــی و چشــیدن لـذتـی ...

و وقــتی چیـــزی مـطابـق مــیل مــا نبــود ...

چقـــدر راحـت لگـــد می زنیـــم ...

و چــه ســــاده می شـکــنیم ...


همــــه چیـــز را ...


mahla
ساعت18:43---17 بهمن 1393
چقدر سخته ....
دلتو بشکونن....
غرورتو بشکونن....
قولاشونو بشکونن...
و تو بخوای حداقل بغضتو سالم نگه داری....اما....نتونی...


mahla
ساعت18:40---17 بهمن 1393
خیلی ﻭﻗﺖ ﺍﺳﺖ ﮐـــــــﻪ “ﺑﯽ ﺗــــــﺎﺑﻢ”



ﺩﻟـــــــﻢ ﺗــــــــﺎﺏ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ !



ﻭ ﯾﮏ ﻫــــُــﻞِ ﻣﺤــــﮑﻢ . . .



ﮐـــــﻪ ﺩﻟﻢ ﻫــُـــﺮّﯼ ﺑﺮﯾﺰﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ . .



ﻫﺮ ﭼـــــﻪ ﺩﺭ ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻠﻨﺒﺎﺭ ﮐﺮﺩﻩ ﺭﺍ. . .


mahla
ساعت18:33---17 بهمن 1393
بہ نوشتَن كہ عادَت كُنـى [ حَرفــ ] زَدَن از یـ ـادِت میـره ,! زندگی ما مجازیا . . .

mahla
ساعت18:31---17 بهمن 1393
وقتي دلم به درد مياد و کسي نيست به حرفهايم گوش کند،



وقتي تمام غمهاي عالم در دلم نشسته است،



وقتي احساس مي کنم دردمند ترين انسان عالمم...



وقتي تمام عزيزانم با من غريبه مي شوند...



و کسي نيست که حرمت اشکهاي نيمه شبم را حفظ کند...



وقتي تمام عالم را قفس مي بينم...



بي اختيار از کنار آنهايي که دوسشان دارم..



بي تفاوت مي گذرم...


mahla
ساعت18:28---17 بهمن 1393
گفتند:عشق چیست؟


گفتم:آتش.


گفتند:آن را دیده ای؟


گفتم:نه...در آن سوخته ام...


farham
ساعت1:32---17 بهمن 1393
نه بسته ام به کـس دل
نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج
رهــا رهــا رهــا من

ز من هــر آن که او دور
چو دل به سينه نزديک
به من هر آنــکه نزديک
از او جـــدا جـــدا مــن

نه چشم دل به سويي
نه باده در سبويي
که تر کنـم گلويي
به ياد آشــنا مـن

ســــتاره ها نهفته
در آســــمان ابري
دلم گرفته اي دوست
هواي گريه با من
هواي گريه با من


علی
ساعت22:27---7 آبان 1393
آن نازنین کجاست که یادم نمی کند

صد غم به سینه دارم و شادم نمی کند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

امشب به یاد کیست که یادم نمی کند....


missnarges
ساعت12:51---23 مهر 1393


کـُـــل ِ دُنیا را هَم کـِﮧ داشتِـﮧ باشــے .. باز هَم دِلَت میخواهَد…

بَعضــے وَقتها ..

فَقَط بَعضــے وَقتها …

بَراے یـِک لَحظِـﮧ هَم کِـﮧ شُده … هَمِـﮧے ِ دُنیاے یــِک نَفَر باشــے…


aloone-boy
ساعت11:38---16 مهر 1393
تـرســانـــده مـــرا نـبـــودنـــت
دلــــم مـی تـپـد ،تـنــد!!!
عـیـــن دل گنـجـــشـکــی که
سـنـــگ پـســـر بـچـــه ای هــمـیـن حـــالا
از بیـــخ گـوشـــش رد شـــده بـاشـد...!!
بی انصاف ! مردانــــه مــرا در دسـتـــانت بـگـــیـر
تــا آرام شـــوم...


minaf
ساعت21:38---10 مهر 1393
همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی

وقــــتی دلــِت شکــــستـه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :


“بیخـــیآل“


دختر شیشه ای
ساعت20:11---8 مهر 1393
من بودم و شب بود و شمع بود و پروانه بودو غم
شب رفت و پروانه سوخت و شمع آب شد من ماندم وغم...


missnarges
ساعت11:53---5 مهر 1393
چـرا آدمـا نميـدونن بعضـی وقتهــــا خــداحافـظ يعنـی :

يعنـی نــــذار برم


يعنـــــــی بــرم گــــردون

اگه یه روزی بهت گفتم خداحافظ ، یادت باشه منظورم ...


missnarges
ساعت21:43---2 مهر 1393
هر گاه خبر مرگم را شنیدی در پی مزاری باش که


بر سنگش نوشته:



ساده بودم...... باختم.....!


iman
ساعت23:26---11 شهريور 1393
وبلاگ قشنگی داری
بی نظیر


mahla
ساعت20:42---11 شهريور 1393
این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم


mahla
ساعت20:40---11 شهريور 1393
دلم خوش نیست غمگینم . . .

کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند . . .

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :

عجب احساس زیبایی … ! تو هم شاید نمیدانی … !


mahla
ساعت22:37---10 شهريور 1393
اینجا که من رسیده ام …
ته دنیای بدون تو بودن است!!
همانجایی که شاید فکرش را هم نمی کردی دوام بیاورم!
ولی من ایستاده به اینجا رسیده ام!
خوب تماشا کن…
دلم هم تنگ نشده!
یعنی دلم را همانجا پیش خودت گذاشتم …
تو باش و دل من و همه فریادهایی که …


خودمون
ساعت9:45---9 شهريور 1393
مـــن لای کتــابـــــ زنـــدگـی گــیـــر کــرده ام

لای فــصلــی بــدخــط و تــلــخ بـــه نـــام انــتــظار ...


......
ساعت12:54---31 مرداد 1393
دلـــــــــم ميخو اهد ... .

آنقـــــدر بـــرايـــــش کَســـــي باشم ... .

کـــــه دنبـــــال کـَــــسِ ديگـــــري نباشد


.....
ساعت12:54---31 مرداد 1393
میشـــــــنوی ؟

گــــــــوش کن

صـــــدایی مـــی آید

خــــــوب گـــــوش کــــن . . .

صدای نالــــــــــه های زمیـــن است

کـــه مــــــردی با گلنـــــــــــگی

گـــــــــودالـــی در حـــــال کنــــدن است

گـــــــــــودالی به شکـــل مستـــــطیل

بـــــــــــــــــــــــــــ رای مـــــــــــــــــــن . . .


....
ساعت12:53---31 مرداد 1393
دلتنگـے من تمامــ نمـے‌شود ...

همین کــ ِ فکر کنمــ ..

من و تو ..

دو نفریمــ ..

دلتنگ‌تر مـے‌شومــ براے تو ...


....
ساعت12:53---31 مرداد 1393
دلتنـــگــی هـــای زیــاد . . .

خطـــرناکـــ اســتــــــ

آدم را به کمــتــر از حقش قانــع مــی کنــد . . .


......
ساعت12:52---31 مرداد 1393
فرقـے نمـے کند !!

بگویم و بدانـے …!

یا …

نگویم و بدانـے..!

فاصله دورت نمی کند …!!!

در خوب ترین جاﮮ جهان جا دارﮮ …!

جایـے که دست هیچ کسـے به تو نمـے رسد.:

دلــــــــــــــم…..!!!


......
ساعت12:52---31 مرداد 1393


علی دهقان
ساعت12:47---31 مرداد 1393
” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”
گاهی پشت پلکهای تو
روی شانه من بخواب میرود . . .


شیرین عسل
ساعت11:22---29 مرداد 1393
اغا یه روز باید بشینیم در مورد این ضرب المثل ها بحث کنیما
مثلا همین یه دست صدا نداره
اغا ما یه دوس داریم یه جوری بشکن میزنه یه جوری بشکن میزنه که دو تا دست هیچ طبل و تنبک در مقابلش کم میاره
اینو چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت16:48---27 مرداد 1393
غصه که مال قصه هاس،
ما خوشیم همه جوره رو زمین با چشم باز،
همین، دلیلی شد، تیمار و بی دل،
که ساده ترش میشه یه گرگ بارون دیده!
ابجی پست جدید بزار این تا لود میشه منو میشکه همه رومیگم توخدار


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت16:27---27 مرداد 1393

" عـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــشق "


فقط همون اولے


" بقیـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــه "


همه رهگذرن و رفتنے !
نمای وبم
راستی با تبادل لینک چطوری


khatere98
ساعت11:40---26 مرداد 1393
هیچکس رو تو زندگیت ملامت نکن؛


آدمهای خوب برات شادی می آورند،


آدمهای بد، تـــجربه،


بدترین هـــــــــا؛درس عبــــــــرت میشوند،


بهترینهـــــــا خـــــــــــــــاطره...



فرناز
ساعت17:53---24 مرداد 1393
گاهی آدم دلش تنگ می شود



دل آدم هم که تنگ شود , نفسش میگیرد



هوای گذشته ها را می خواهد



حتی شده به یک نفس عمیق


omid
ساعت13:31---24 مرداد 1393
تو را در باد گم کرد
و به انتظار نشست
و نمی دانست
مسافران باد را
بازگشتی نیست


omid
ساعت13:30---24 مرداد 1393
سکوت دردناک است اما در سکوت است که همه چیز شکل می گیرد و در زندگی ما لحظه هایی هست که تنها کار ما باید انتظار کشیدن باشد . . .

omid
ساعت13:29---24 مرداد 1393
تا کی در انتظار میگذاری به زاریم ؟ از آن بعد از اینهمه چشم انتظاریم . . .

..........
ساعت16:33---23 مرداد 1393
تاثـیـرگُـذارتـریـטּ قـانـوטּ زنـدگـے مـטּ ،

قـانـوטּ { ڪہ نـبـایـכ } بـوכ !

عـاشـقِـ ڪسـے شـכمـ ؛ ڪـہ نبـایـכ !

כستـاטּ یـخ زכه امـ ، دستـاטּ تـبـכار اویـے را طـلبـ ڪـرכ ؛ ڪـہ نـبـایـכ !

כلـمـ بـودטּ آنـے را خـواستـ ؛ ڪـہ نـبـایـכ !

اشڪـ هـایـمـ بـہ یـاכ ِ ڪسـے سـرازیـر شـכنـכ ؛ ڪـہ نـبـایـכ !

میـدانـمـ . . . ایـراכ از مـטּ بـوכ ....

ڪـاش میـشـכ ایـטּ روزهـا ، ڪـمـے مــُرכ


شیرین عسل
ساعت11:00---23 مرداد 1393
یارو تو اتوبوس اشتباهی پاشو میزاره رو پای یه زنه ، زنه میگه : هی بیشعور مواظب باش یه دفه همه به یارو نگاه میکنن یارو میگه : چیه ؟؟! بیشعور ندیدین

شیرین عسل
ساعت10:06---23 مرداد 1393
تنهایی تاوان تمام نه هایی ایست که نگفتم تا دل کسی نشکند

همه ی محبت هایی که زیادی هدر دادم تا دلی را بدست بیاورم

همه ی دوستت دارم های ابکی که جدی گرفتم

همه ی سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی تاوان همه ی خوشبینی هاییست که به دنیا و ادم های این روزها داشتم . . .


شیرین عسل
ساعت16:33---22 مرداد 1393
وقتی دلم بهونه بودنتو میگیره.....
با شنــیدن هر صدایی اشکم درمیاد....

چه بـرسه تـــو صدام کنی....

دلم بهونه میگیره تو آغوشـــت گم بشم.....

و من با چشمایه خیس خودخواهانه آرزو میکنم....

همیشـــه داشـــتنه تـــــــــو رو .....


هی رفیق باتوام
ساعت1:36---22 مرداد 1393
بایـــב از یکـــ جــآ"شروع" کنـــــم...

به "تمام" کرבنت...

اول از همهـ

پایـــت را از شـــعر هایـــم قطـــع میکنــــم

بعــב، בستت را از ســـرم بـــر می בآرمـــــ

بعــב از آלּ هـــم، چشمـــ از تـــو مـــی پوشـم

بعـــב هـــــم ...

بگو مــלּ با خیــآلت چه کنــــم؟ لعنتـــــی !

تمام میشوند؟؟؟؟؟؟؟؟

یا تمام میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ترلان
ساعت21:58---21 مرداد 1393
مــَنطقے حرف زدלּ با بــَعضے ﮩـا،


حــَتے از پوشیدלּ دمپایے انگشتے


با جوراب ﮩـــَم ســَخت تــَره !


MAHTAB
ساعت20:15---21 مرداد 1393
میـنویسم
برای تو
دیگران میآیند و میخوانند و میگویند : خوب بود...
اما آنها هرگز نمیدانند چه قدر سخت است
مخاطب نوشته هایت نداند که مخاطب خاص نوشـته های توست


reza
ساعت22:59---14 مرداد 1393
دوست داشتن کسی که دوستتان ندارد

مانند این است که در فرودگاه منتظر کشتی باشید!


EhsAn
ساعت22:12---14 مرداد 1393
هـــمــیــشـــﮧ نـــــﮧ

ولــــﮯ گـــاهـــﮯ

مــیــاטּ بـــوבטּ و خـــواســتـטּ

فـ ـاصـلـــﮧ مـــﮯ اُفــتــد

وقـ ـتــهــایـــﮯ هـــســت کــــﮧ

کــســﮯ را بـــا تــمـــاҐ وجــــوב میخواهــــﮯ

ولــــــﮯ نــــبـــــــایــــב کــنـــارش بــــاشـــﮯ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, ساعت 1:22 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |