ﻭﻟـــــــــــــــــــﯽ ....هـــه

ﻭﻟـــــــــــــــــــﯽ ....هـــه

یــــه وقــتایـــے


ﯾﻬـــﻮ ﺗﺼﻤﯿـــــــﻢ ﻣﯿﮕـــــﯿﺮﯼ ﻋــــــﻮﺽ ﺷــــے !!!


ﭘــﺴــﺖ ﻫﺎﯼ ﺧﻨــﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﻣﯿـــﺰﺍﺭﯼ!


ﻧﺸــــــــــﻮﻥ ﻣﯿــــــــﺪﯼ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺁﯾﻨـــــﺪﻩ


ﺍﻣﯿــﺪﻭﺍﺭﯼ!


ﺁﻫﻨـــﮓ ﺷــــﺎﺩ ﭘﻠــے ﻣﯿﮑﻨـــے!


میـــری آرایشگـــــاه ...


ﺑـــﻪ ﺭﻭﺯ ﻟﺒــــﺎﺱ ﻣﯿﭙــﻮﺷــــــﯽ !


ﺑــﺎ ﺩﻭﺳـــــــــﺘﺎﺕ ﺑﯿــﺮﻭﻥ ﻣﯿــــــﺮﯼ!


ﺷﯿﻄـــــﻨﺖ ﻣﯿﮑﻨـــــے!


ﯾــﻪ ﻣــﺪّﺕ ﺍﺩﺍﻣــــﻪ ﻣﯿـــــــﺪﯼ!!!


ﻭﻟـــــــــــــــــــﯽ ....هـــه


ﺧﯿﻠــے ﺯﻭﺩ ﮐــــــﻢ ﻣﯿــــــﺎﺭﯼ!


ﺩﻭﺑـــﺎﺭﻩ ﺁﻟﺒــﻮﻡُ ﺁﻫﻨــﮕﺎﯼ ﻫﻤﯿﺸﮕـــﯿﺘﻮ ﭘﻠـــے


ﻣﯿﮑﻨــے!


ﺩﯾﮕــﻪ ﺍﺯ ﺧـــــــــﻮﻧﻪ ﺑﯿـــﺮﻭﻥ ﻧﻤﯿــﺮﯼ!


ﺯﻭﺩ ﻋﺼﺒـﺎﻧــﯽ ﻣﯿﺸــے!


ﻫـــﺮ ﮐﺴــے ﻣﯿــﺎﺩ ﺳﻤﺘــﺖ ﭘَﺴـِــﺶ ﻣﯿﺰﻧـــے


ﺣﺘــــﯽ ﺁﺩﻣـــﺶ !


ﺍﺯ ﺟــﺎﻫـــﺎﯼ ﺷـــﻠﻮﻍ ﻓــﺮﺍﺭ ﻣﯿﮑـــنــے!


ﺑـــﺎ ﺧــﻮﺩﺕ ﻟـَـﺞ ﻣﯿﮑﻨــے!


ﻭ ﺑـﻪ ﺍﻧـــﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﺗﻤـــﻮﻡ ﺍﻭﻥ ﻣﺪﺗـــے ﮐﻪ


ﺧــﻮﺩﺗـــﻮ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘـــے ﻭ ﺗﻈﺎﻫــﺮ ﮐـــﺮﺩﯼ !!!


گـﺮﯾـﻪ ﻣﯿﮑﻨـــے ...



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت11:32---1 اسفند 1393
دلم بدجور درد ميکند!! يادش بخير،کوچک تر که بودم مادرم میگفت!......

("پرخوري "_ "دلدرد "مي آورد) !!

هوايم را نداشتي،مادر! خيلي "غصه خوردم" !!......

دلم بدجور درد مي کند!!.......... ↢❦↣


milad7
ساعت12:18---30 بهمن 1393
یا دَرکـــــم کن



یا شَـــــــــر کَـــم کن


farham
ساعت14:48---17 بهمن 1393
ای که بر لبهای ما طرح تبسم می شوی.دعوت ما بوده ای , مهمان مردم می شوی؟

farham
ساعت14:46---17 بهمن 1393
احساس سوختن به تماشا نمی ارزد آتش بگیر تا بدانی چه می کشم

farham
ساعت14:44---17 بهمن 1393
عشق مانند عابری است که گاه خود را به کوری میزند تا تو از خیابان عبورش دهی بی انکه بدانی عبورت داد

farham
ساعت14:42---17 بهمن 1393
آن شب که دلی بود به میخانه نشستیم... آن عهد که بستیم به پیمانه شکستیم... ای فاتح هر قلب همان طور که گفتی... ما عهد شکستیم ولی دل نشکستیم

farham
ساعت14:40---17 بهمن 1393
درسته که یه روزی فراموش می کنی و یه روز دیگه فراموش می شی ولی اینو بدون فراموش شدگان هرگز فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند

...
ساعت15:42---8 بهمن 1393


aloone-boy
ساعت11:38---16 مهر 1393
دستت را به من بده ، با من برقص دستت را به من بده ، دوستم داشته باش چون گلي تنها خواهيم بود ما چون گلي تنها ، و ديگر هيچ يک ترانه را با هم مي خوانيم با يک آهنگ با هم مي رقصيم چون سبزه ها باد مي لرزاند ما را چون سبزه ها و ديگر هيچ

دختر شیشه ای
ساعت20:10---8 مهر 1393
همیشه \"سکوت\" علامت رضایتـــ نیستــــ...



شایــد کســی دارد خفــــــــه میـشـود...



پشتــــ یک \"بــــــــــــغـض...


missnarges
ساعت1:18---12 شهريور 1393
linki ggoollaamm

mahla
ساعت20:39---11 شهريور 1393
مهرت به هزار چهره آراسته است



زيباييت از رونق گل كاسته است



هرگز نشدم آنچه تو مي خواسته اي



امــــــــا تو هماني كه دلم خواسته است


mahla
ساعت22:36---10 شهريور 1393
♥صدایت را دوست دارم♥

بگو… فقط بگو

چــه فـــرق دارد

از مـــن ، از تـــو

از بــــاران

در آغــوشــم بــگــیــر و در گــوشــم

از مـــانـــدن بــگـــو

از♥ دوستت دارم♥ هایی بگو که از شنیدنش دلم بریزد !

گـــونـــه هــای خــجــالــتــی یــم رنــگ بــگــیــرد

از دلبری چشمهایت بگو که چگونه دلم را هوایی کرده

از هــرچــه خــودت مــیــخــواهـی

♥ از خـــودت بـــگـــو♥

چـــه فــرق دارد از چـــه

فـــقــــط بـــگــــو

حـــرف بـــزن

عاشقانه صدایت را ♥دوست دارم . . .♥


......
ساعت12:56---31 مرداد 1393


....
ساعت12:55---31 مرداد 1393
کـــــــآش ...

بــــــا هــــــــــم در کـــــوچـــه هـــای ایـــن شهـــــــــر راه بـــــرویم

میخـــــــواهم

جــــآهـــایی را که مـــــرده ام نشـــــانت بدهــــــم...


.....
ساعت12:54---31 مرداد 1393
بــُـزرگتـــــریــטּ " اشــــتبـــآهــــم" در زنـــــدگــــے

ایــــטּ بــــــــود::

هـــــرجــــآ رنـــجـــیــدم "لـــبخــند" زدم!!!

فکــــر کــــردنــد " درد" نـــدارم...

ضــــربـــہ را "محــــکمــــتر" زدنـــــد!!!!!


علی دهقان
ساعت12:46---31 مرداد 1393
اشتباه اصلی ما در زندگی.

هزاران کار غلطی نیست که انجام میدهیم

بلکه هزاران کار درستی است که برای اشخاص غلط انجام میدهیم


yas
ساعت15:22---29 مرداد 1393
وقتی میمیرید ،
نمیفهمید که مرده اید
تحملش فقط برای دیگران سخت است
این مشابه زمانیست که بیشعور هستید !


شیرین عسل
ساعت11:15---29 مرداد 1393
هر بدی می‌توانی به دشمن نرسان که ممکن است روزی دوستت گردد و هر سری داری با دوستت در میان نگذار که ممکن است روزی دشمنت گردد. سعدی.

نازنین
ساعت20:20---28 مرداد 1393
چه حسرتیست عبور از کنار عابرانی که عطر تو را میزنند ولی هیچکدام تو نیستی....

DUYĞU
ساعت18:51---27 مرداد 1393
حســــــرت!
يعني شانه هايت دوش به دوشـــــــم باشد
اما نتوانــــم از دلتنگي به آن پناه ببـــــــرم


DUYĞU
ساعت18:50---27 مرداد 1393
آنکه می رود فقط می رود
ولی آنکه می ماند درد می کشد ،
غصه می خورد ، بغض می کند ،
اشک می ریزد و تمام اینها روحش را
به آتش می کشد و در انتظار بازگشت
کسی که هرگز باز نخواهد گشت
آرام آرام خاکستر می شود …
آری ، این است
خاصیت عشق یک طرفه …


DUYĞU
ساعت18:50---27 مرداد 1393
خــوب ِ مــن ،
همین جا درون شعرهایم بمان
تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد
به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛
من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها
شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان
تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت16:46---27 مرداد 1393
با افتخار لینک شدی احساس برفاک رخته!عوضش کردم میگم عزیزم

khatere
ساعت16:53---26 مرداد 1393
با کسی رابطه ی احساسی برقرار کن که



نه تنها افتخار میکنه که تو رو داره



بلکه حاضره هر ریسکی رو بکنه



که فقط کنار تو باشه!!!...


khatere
ساعت16:51---26 مرداد 1393
هی لاشی الان کجاهاشی؟ باهاشی . . . رو پاشی . . . تو جاشی . . .

هی لاشی نمی خواد بگی من به عشقم رسیدم تو خوش باشی . . .

ولی این رو بدون لیاقتش رو نداشتی با من باشی . . .

هی لاشی به اونم میگی دوست داری همیشه باهاش باشی . . .

برو . . . ولی هنوز آرزو می کنم خوشبخت باشی . . .

فراموش کردنت با ما لاشی . . .

تو قاطی بهترینام که باشی بزرگترین حسرتت اینه که با ما باشی . . .

اصلا ما لاشی تو چرا حرص می خوری با ما باشی . . .

اصلا میدونی ما لاشی برو فدات زنده باشی . . .


khatere98
ساعت12:27---26 مرداد 1393
عـکـسِ تــو هـمـیـشـه ایـنـجـاسـت ، کـه نـده دوریـت عـذابـم




بـشـمــرم چـنـد تـا ســتـاره ، کـه بـبـیـنـمـت تــو خــوابــم




بـیا بـا مــن قــدم بــزن تــو کـوچـه درد دلام




بـشـکنـه تـنـهـایـی مـن ، بـا یـه تـبـسـم ، یـه ســلام




پـائـیـز مـیـاد از اشـک تـو واســه خــودش غــم مـیـاره




بـهـار پـیـش رنگ نـگات قـشـنـگـیـشـو کــم مــیـاره




کـی از تــو مـهـربــونـتـره وقـتی غــریـب و بی کـسـم ؟




بـا شــوق حــسِ عـطــرِ تــو تــازه مـیـشـه هــر نـفـسـم




عـشـق مـنـو پـیـدا بـکن از نـامــه هــای گــم شــده




شــایـد بـفـهـمی ایــن دلــم از خــود چــرا بـیـخـود شــده


.......
ساعت16:35---23 مرداد 1393
شده تا حالا یکیو اونقدر دوست داشته باشی

که از زور خیالش خوابت نبره ؟

شده یهو براش دلتنگ بشی و بزنی زیر گریه ؟

شده اونقدر گریه کنی که خوابت ببره ؟

آره شده ....؟!!

خدایا تا کی جدایی این دوری بسه

کمکمون کن


.........
ساعت16:35---23 مرداد 1393
یه آدمهایــــی تو دنیــــــا هستن که وقتـــــی باهاشون هستی


احســــــاس می کنی خودتــــــــی!

آغوششون امن ترین جای دنیاست!

بودن باهاشون بهترین لحظاتـــــــــ دنیاستــــــــــ ...

این آدمها کـــــــــــم هستن ..

ولــــــــی هستـــــــن


..........
ساعت16:34---23 مرداد 1393
معذرت خواهی‌ ، حرمت داره.....

یه نفر غرورش و میشکنه...... بخاطر تو.....

از کنار معذرت خواهی‌ ساده رد نشو...

شکستن غرور به این راحتی ها نیست که فکر میکنی ...


✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت11:22---23 مرداد 1393
همیـشــہ بایـב یـڪـیـو בاشـتــہ باشــﮯ ڪـہ هر وقت
پـــڪـر و عـصبـﮯ بوב ـﮯ
ازت نـپـرســہ چــرا ؟
فقطـ בسـتت رو بگیـره و بگــہ :
بلنـב شو بـریــم بیـــروטּ
בوست نـבارم ایـטּ شـڪـلـﮯ ببیـنمــت ...


شیرین عسل
ساعت11:00---23 مرداد 1393
اقا ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ ﺩﺍﺭم ؟؟
.
.
.
ﭼﺮﺍ ﻭﻗﺘﯽ ﭘﺎﯼ ﻣﺎ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﮑﺎﻥ ﭼﺎﯾﯽ ﻭ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ
ﺑﺎﺑﺎ ﻣﯿﮕﻪ ﻣﮕﻪ ﮐﻮﺭﯼ
ﻭﻟﯽ ﺍﮔﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﺳﺘﮑﺎﻥ ﭘﺎﯼ ﺑﺎﺑﺎ ﺑﻬﺶ ﺑﺨﻮﺭﻩ
ﻣﯿﮕﻪ ﮐﺪﻭﻡ ﺍﺣﻤﻘﯽ ﺍﯾﻨﻮ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ


شیرین عسل
ساعت10:05---23 مرداد 1393
امروز با تمام دنیا قهرم . . .

اما اگر تو صدایم کنی برمیگردم و با همان حماقت همیشگی میگویم جانم . . .

من اینم . . .

زود دل میبندم . . . دیر فراموش میکنم . . .زود میشکنم . . .دیر جوش می آورم . . .

ساده ام . . . میسوزم به بای سادگیم . ..

صبورم اما اگر بروم برای همیشه رفته ام . .


شیرین عسل
ساعت16:16---22 مرداد 1393
اگر تو نبـــودی

مــن

بی دلـــیل ترین اتفـــاق زمیـــن بــودم

تو هـــستی


و مـــن

محکـــمترین بهـــانه ی خلقت شـــدم ...


samane
ساعت15:19---22 مرداد 1393
bah bah che veb gashangy hamash harfe delame kheiiiiiiiiiiiiiiiiiily damet jezzzzzzzzzzzzzzz

:·•●’✿ᗩᔕᗩﬡᗩ✿‘●•·
ساعت14:02---22 مرداد 1393


هی رفیق باتوام
ساعت1:33---22 مرداد 1393
زير ِ بارآن می ايستَم

ميگويَند مــد است ايـن روزهـــا

عشـــــق بازی زير ِ بارآن

با اشک های ابـــــر ....

دل نِمی سوزانَم بَرای ابری که اَز شِدت گِريـه

بــہ هِق هـِـق افتاده است

دِلَم بَرای خُـــــودَم می سوزَد

كه از فِشار دِلتَنگـی

خيلي وَقت است نَفَسَـم بُريده بُريده و بَند است


ترلان
ساعت21:57---21 مرداد 1393
لَبخَنـנهآيمـآכּ هَم نَقـآشے اَست

حَوآسَتـــــ بـآشَـנ

گـِريـہ ڪَُنے ؛خَنــנه هآيَت پـآڪ مےشَوَنـנ !!


فرناز
ساعت21:27---20 مرداد 1393
بچه که بودیم

بستنی مان را گاز می زدند

قیامت به پا می کردیم

چه بیهوده بزرگ شدیم

روحمان را گاز می زنند میخندیم .....


reyhane
ساعت18:56---18 مرداد 1393
درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند

معنی کور شدن را گره ها میفهمند

سخت است بالا بروی ساده بیای پایین

قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند

یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند


reyhane
ساعت18:50---18 مرداد 1393
درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند

معنی کور شدن را گره ها میفهمند

سخت است بالا بروی ساده بیای پایین

قصه ی تلخ مرا سرسره ها میفهمند

یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن

چشم ها بیشتر از حنجره ها میفهمند


♫NADIA♫
ساعت23:50---17 مرداد 1393
دختر:قول بده که هیچ وقت دختری رو بیشتر از من دوست نداشته باشی...
پسر:من دوستت دارم اما نمیتونم همچین قولی بدم...
دختر(در حال گریه):...یعنی یکی رو بعد از من دوست خواهی داشت؟؟؟...
پسر(با خنده):دختری که من بعد از تو دوست خواهم داشت...تورو مامان صدا میزنه...
به سلامتی همه پسرا که مرامشون تکه


MAHTAB
ساعت12:08---17 مرداد 1393
زبان مشترکی داریم

با این همه یکدیگر را نمی فهمیم

ما باید مثل غارنشین ها

تنها به علامت دست های مان اکتفا می کردیم

آن وقت شاید هیچ سوء تفاهمی

میانمان جدایی نمی انداخت


reyhane
ساعت22:11---15 مرداد 1393
دوری از این دیده ، اما باز یادت میکنم / حرمت این آشنایی فرش راهت میکنم

در فراقت ، غم حصار خنده هایم را شکست / باز هم از انتهای دل صدایت میکنم


ترلان
ساعت21:09---14 مرداد 1393
آهای کافه چی ! از ما که گذشت ... .

اما اگر بازهم کسی تنها به اینجا آمد از او نپرس : چه میل داری؟

تلخ ترین قهوه دنیا را برایش بریز !

آدم های تنها ؛ مزاجشان به تلخی عادت دارد ...


SAHAR
ساعت19:34---14 مرداد 1393
گاهے فقط בلتـ میخواهـב

زانو هایتــ را تنگــ בر آغــوش بگیرے ...

گوشـﮧ تریـن گوشـﮧ اے کـﮧ مے شناسے بنشینے

و فقـط نگاه کنے...

چقـבر בلت براے یکــ خیال راحت تنگـــ مے شوב...


DUYĞU
ساعت15:00---14 مرداد 1393
باز همبستری با غم اما این بار آرام و صبور
گلویم مملو از بغضی گره خورده
نمی دانم کدامین درد را مهمان کنم امشب
گناهم چیست؟
آرزوهایم امشب گریه می خواهند
دریغ از اشک
حتی قطره ای بهر تسلایشان
دلم روی زمین مانده
دلم زخمی ترین دلهاست،از دست عزیزان
نه دشمن،بلکه جانانم
انتظاری بیهوده را طی میکنم امشب
کو، کجاست؟
تا به امیدش ،این هم آغوشی بدیمن عقیم بماند...


DUYĞU
ساعت14:59---14 مرداد 1393
مي شود رفت و زودتر به مقصد رسيد…
حيف است اما!
رهگذر کمي آهسته تر…
اينجا زندگيست...!!


SoRoUsH
ساعت2:04---14 مرداد 1393
NiCe webet KheYli khUb shOde

mar♥jan
ساعت0:40---14 مرداد 1393
ﻣﺤـــﮑﻢ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻧﻢ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻨــﻬﺎ ﻧــﺒﻮﺩﻧﻢ ،
ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﺍﺳـــﻤﺶ ﺭﺍ ﻏــﺮﻭﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ ،
ﺑﺮﺍﯾﺖ ﺑــﻪ ﺯﻣﯿـــﻦ ﺑﮑﻮﺑــﻢ ...
ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ ،
ﺗﮑـــﺮﺍﺭ ﻧﺎﻣﻨﻈﻢ ﻣﻦ ﺑﯽ ﺗﻮ ،
ﺑﯽ ﺁﻧﮑﻪ ﺑﺪﺍﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮ ﻧﻔﺲ ﻣﯽ ﮐﺸﻢ .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 9 مرداد 1393برچسب:, ساعت 11:38 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |