امشب تکرار دیشب ...!

امشب تکرار دیشب ...!

پــست ویــژه امشـــب


بِخون خیلـے قشَنگــھ


آخرای ﺷﺐ ﻣﯿﺸﻪ ...


خسته ...


ﻣﯿﺮﯼ ﺑﯽ ﺳﺮ ﻭ ﺻﺪﺍ ﺭﻭﯼ ﺗﺨﺘﺖ ﺩﺭﺍﺯ ﻣﯿﮑﺸﯽ ...


ﺩﻟﺖ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﮐﺎﺭﺍﯼ ﺧﻮﺩﺕ ..


ﺩﻟﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﯾﮑﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﻨﮕﻪ ... ﺷﺎﯾﺪﻡ ﻭﺍﺳﻪ


ﺧﻮﺩﺕ ...


ﺩﻟﺖ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﯾﮑﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﺎﺕ ﮔﻮﺵ


ﮐﻨﻪ ... ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﭼﯿﺰﯼ ﻫﻢ ﺑﮕﻪ ... ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻦ ..


ﮔﻮﺵ ﺑﺪﻩ ﮐﺎﻓﯿﻪ ...


ﮔﻮﺷﯿﺖ ﺭﻭ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﯼ ، ﭼﮏ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﮐﻪ ﺑﺒﯿﻨﯽ


ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻬﺶ پیام ﺑﺪﯼ ﯾﺎ ﻧﻪ .. ؟؟!!


ﻣﯿﺮﺳﯽ ﺑﻪ ﺍﺳﻤﺶ ...


هه (Online)


يه خنده ی تلخ ...


ﯾﻪ ﺁﻩ ﺁﺭﻭﻡ ...


ﺑﻐﻀﺖ ﺭﻭ ﺗﻮﯼ ﮔﻠﻮﺕ ﺣﺒﺲ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﻭ ﻣﯿﮕﯽ


ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ...


اون اینطوری شادتره ...


عکسشو میبینی ...


با خودت میگی ...


"خوشبحالش چه خوشگل شدی ..."


بعد بغضت ...


.... بیخیال ....


هیچ کس ﻫﻢ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﺷﺐ ﺑﺎ ﺧﺒﺮ ﻧﻤﯿﺸﻪ .... ﮐﻪ ﭼﯽ ﺑﻬﺖ ﮔﺬﺷﺘﻪ ...


صبح ﻣﯿﺸﻪ ...


ﻭ باز میخندی ...


همه هم میگن خوشبحالش ...


چه زندگی شادی داره ...


هه


امروزم تموم شد ...


شب شد ...


امشب تکرار دیشب ...!



نظرات شما عزیزان:

░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:39---30 فروردين 1394
مرد سيگار ميکشد

تو دود ميبينے

ولی اون خاطرہ


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت11:10---12 اسفند 1393
خیلــے اَم گـُنـــ ـבه شـے آخــرِش میشــــے

بــــآבیـــگـــــ ـارבِ" مــ ـآ


bahar
ساعت11:42---1 اسفند 1393
میگن تا ابـــد باهاتـن

↭ ولى ↭


☜ ابدشون


✘ چه زود عفــــو میخوره ... ✘


milad7
ساعت12:17---30 بهمن 1393
⇜مَشْتے ⇝ ☜گُنده تَر از زَمیــــــــن کِه نیســــتے...

∅ ☜هستے؟؟؟

زَمین با هَمِــــــه اوبهـَــــتِشّ...↺↻ ⇩زیر پاے مَنه


farham
ساعت14:37---17 بهمن 1393
خوشبختی داشتن دوست داشتنیها نیست! دوست داشتن داشتنیهاست

دختر شیشه ای
ساعت17:41---8 دی 1393


دردمن تنهاییم نیس

دردمن اینه که حتی عزیزترین دوستامم نمیتونن درکم کنن


aloone-boy
ساعت11:37---16 مهر 1393
تو را دارم ای گل جهان با من است

تو تا با منی جان جان با من است

چو می تابد از دور پیشانی ات

کران تا کران آسمان با من است


minaf
ساعت21:36---10 مهر 1393

نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !
نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . .
دست ِ قاضـــــــــی داد !
نباید بی تفاوت !
چتر ماتـــــــــــــــــم را . . .
به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد !
کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !
نباید در حصار میـــــــــــــله ها
با دانه ی گنــــــدم . . . به او تعلیم مانـــــــــــدن داد


yas
ساعت11:10---10 مهر 1393
ﻫـﺮ ﻭﻗــﺖ ﺧــﻮﺍﺳــﺘــﮯ ﺍﺯ ﺩﺳــﺖ ﮐـﺴـﮯ ﻧــﺎﺭﺍﺣـﺖ ﺑـﺸﮯ . . ﺍﻭﻝ ﯾﮧ ﻧﮕﺎ ﺑﮧ ﺳـﺮ ﺗـﺎ ﭘـﺎﺵ ﺑﻨـﺪﺍﺯ

ﺑـﺒﯿﻦ ﺍﺭﺯﺷـﺸـﻮ ﺩﺍﺭﻩ ﯾـﺎ ﻧـﮧ !



minaf
ساعت13:50---8 مهر 1393
. آدمای راست گو خیلی زود و خیلی راحت عاشق میشن .... خیلی راحت احساسشون رو بروز میدن..... خیلی راحت بهت میگن که دوستت دارن..... خیلی دیر دل می کنن..... اما وقتی زخمی بشن ، ساکت میشن ، چیزی نمیگن ، خیلی راحت میرن و دیگه هیچوقت بر نمیگردن!!!!!

دخترشیشه ای
ساعت0:52---8 مهر 1393
بی حس شده ام از درد !

از بغض !

فقط گاهی

خط اشکی ....

میسوزاند صورتم را.....


amorous
ساعت20:33---31 شهريور 1393
عالـــــــــــــــــــــی بود وصف حال منه...

erfan
ساعت12:11---22 شهريور 1393
گاهے بایـב متنـ؋ـر بوב;

بـہ ؋ـڪرِ انتقام بوב;

نگذشت ... نبـפֿـشیـב !!

همیشـہ בوωـتت בارم ڪار ωـاز نیـωـت...

گاهے بایـב ؋ـریاـב زב;

ناـωـزا گـ؋ـت ... قهر ڪرב!!

گاهے بایـב هماךּ باشے

ڪـہ هیچ ڪـω تابِ تحملت را نـבارב...

ڪـہ بتوانے ؋ـقط בر פֿـلوتِ פֿـوב بمانے !!

شایـב اینگونـہ בرב ڪمترے بڪشے ....!!!!


reyhane
ساعت13:41---18 شهريور 1393
عشق ویرانــــگر او در دلــم اردو زده است

هرچه من قلب هدف را نزدم، او زده است

بیستون بود دلم… عشق چه آورده سرش

که به ارگ بــم ویران شده پهلو زده است؟

مــو پریشان به شکار آمــــد و بعد از آن روز

مــن پریشانم و او گیره به گیسو زده است


pirooz
ساعت16:39---13 شهريور 1393
به هرکس که می نگرم در شکایت است ، درحیرتم که لذت دنیا به کام کیست؟!

علی
ساعت21:59---12 شهريور 1393
چه توقعی میتوان داشت؟! از شهری که قلب هایش مثل قبـرهایش چند طبقه است

mahla
ساعت20:36---11 شهريور 1393
وقتي دلم برايِ تو بي تـــــــاب ميشود

چشمم برايِ ديدنت مشتاق ميشود

يادِ مه سيمايِ تو اي نازنين

هر لحظه اي در خاطرم تكرار ميشود

آنقدر شرم دارم كه عشقم به تو

پشتِ رديف و قافيه پنهان ميشود

زيباي ِ من تو نيمه اي از وجودمي

با توست كه غزلِ من ناب ميشود

تو قلب و روحِ مرا آباد ميكني

بي تو شعرهايِ من خراب ميشود

با تو ستاره ميچكد از شعر هايِ من

بي تو رديف و قافيه كمياب ميشود


missnarges
ساعت20:06---11 شهريور 1393
up am golam hayman biya
age axe khasi ham khasti mitoni begi barat bezaram

می خواهم شاد باشم!



نه یک روز



بلکه هزاران سال..



می خواهم آواز شاد بودنم چنان در شهر بپیچد که رو سیاه شوند



آنان که سر غمگین کردنم شرط بسته اند!


mahla
ساعت22:34---10 شهريور 1393
برايــــم مهم نيســــت چه ميشـــود!!!

به همــــه ي باورهــــايم سوگنــــد!!!

هيچ چيــــزي برايــــم مهــــم نيســـت!!!

يک کــــلام!!!

من......

دســــــت از.....

دوســـــــــــت داشــــــتنـــــت نميکشــــم!!!

و اين يعنــــي...

نهايــــت خوشـــبختي!!!

گـيـــرم تـمـام دنـيـا بـگـويـنــد مـا مـال هــم نـيـسـتـيــم!!!

مــا بـه درد هـم نـمــيـخـوريـم!!!

گـيـــرم بـراي زيـر يـک سـقـف رفـتـن....

عـشـق ... آخـريـن مـعـيـار ايـن جـمـاعـت بــاشـد!!!


گـيـرم دوسـت داشـتـن بـدون سـنـد حـرام بـاشـد!!!

عـجـيـب بـاشـد!!!

بـاور نـکـردنـي بـاشـد!!!

مـــــن امـا...

گـيـــر ايـن گـيـــــرها نــيـسـتــم!!!

من تــا أبـد....

گـيـر چــشـمـان تــوام!!!

گير دوســت داشـتـنـت!!!
ميـخـــــواهــــم هــــمــه بــــدانــنـــــد کـــــه...

من برای دوست داشتنت
برای لمس دستانت

برای غرق شدن در آغوشت

از هیچکس اجازه نمیگیرم....

حتی خودت...


nanaz
ساعت13:57---10 شهريور 1393
شما به دانشجوی برق شریف می گی مهندس، به نصاب ماهوارتونم می گی مهندس، اما قسمت تلخ ماجرا اونجاست که درآمد دومی از اولی بیشتره.

omid
ساعت11:57---10 شهريور 1393
بیراهه هم برای خودش راهیست
وقتی من را به تو برساند
و حوصله چه زود بی طاقت می شود
در ادامه ی راهی که به تو ختم نمی شود


omid
ساعت11:56---10 شهريور 1393
من به تو نگاه میکردم
و تو به ساعت…
تو قرار داشتی و من بی قراری…


omid
ساعت11:55---10 شهريور 1393
زندگی ام بسته به تار مویت
آنقدر زندگی ام را پشت گوش نیانداز …


♫NADIA♫
ساعت16:11---6 شهريور 1393
◄ مــــــن همـــــینم ک هـــستم...

شـــآخ نیـــسم...

چــــــون گـآو نیســـم...

خــآص نیســـم...

چـــــون عقـــده ندارمــ...

فقـــــط یـــهــ آدمـــم چیـــزی کهـ

بعضیــــــآ نیســن...►


دلبند
ساعت11:56---4 شهريور 1393
.:: سعـ ـی نـکـ ـن متـفـ ـاوتـــ بـاشـ ـی ::.

.:: فقط خوبــ ـ بـ ـاش ::.

.:: ایـ ـن روزهـ ـا "خوبــ ـ بــ ــودن" ::.

.:: بهـ انـدازه کـ ـافـی "متفـ ـاوتـــ" اسـت ::.


sonygirl
ساعت20:59---2 شهريور 1393

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم

که چه می کنی ؟

کجایی ؟

در چه حالی ؟

فقط یه سوال؟
تو هم دلتنگم میشی


pirooz
ساعت12:19---2 شهريور 1393
بنـבے ڪـہ پاره شـב رو میشـہ گره زב ولے .. همیشـہ یـہ گره باقے مے مونـہ !!!

saeedsingle
ساعت0:04---2 شهريور 1393
خوشبختی :

داشتنــ کسیـــ استــــ کهـ بیشتر از خودشـــ

تــــــو را بخواهد و بیشــتر از تـــو هیـــچــــ نخواهد ...
و تـــو برایشـــــ تـــــــمامــ زندگیـــ باشیـــ


parisa
ساعت9:59---1 شهريور 1393
برو دعا به جان مادرم کن...
میپرسی چرا....!!!
چون نفرین کردن یادم نداده است.....
فقط دعا کردن یادم داد....!!!!
اما...!!!!!
خدایا!!!...دعایم این است....
در اوج خوشبختی...در قه قه مستانه اش که از شدت خوشبختی در آغوش او میزند...
یادش بیاور که این خوشبختی را مدیون بدبخت کردن من است!!!!!....


parisa
ساعت9:58---1 شهريور 1393
وقتــــــــــــی کــــه بــــره دیگــــــــــــ بایــــــد بیـــخیــــالـش بشــــی..
چــــــــون اگــــــــــه بــــــه زور بـــــــرش گــــردونی
نــــه اون حســـــی که قبلـــــن داشتــــــــــ و داره....
نـــــــه دیگــــــــــ مثلـــــه قبلنــــــــــآس ....
اینجــــــــوری فقــــــــط جسمـــــــش برمیگــــــــــرده پیشتــــــــــــــ...
قلبـــــ و روحـــــــش یــــــــــه جـــــا دیگـــــــــــس....!!
یـــــه اتفــــــــــــاقه کوچیکـــــــــــو ســــــــاده میشــــــــــه یــــــه بهـــــونه واســـــــــــه دوبــــــــاره رفتنــــــــــش....
اونوقتــــــــه کــــــــــه دیگــــــ بـــود و نبــــــودش واستـــــــــ فرقــــی پیـــــدا نمیکنــــــــــــــه... ((


sonygirl
ساعت13:51---31 مرداد 1393

یکی بود یکی نبود، اونکه بود تو بودی،

اونکه تو قلب تونبود من بودم.

یکی داشت یکی نداشت،اونکه داشت تو بودی،

اونکه جزتو کسی رو نداشت من بودم.

یکی خواست یکی نخواست،اونکه خواست تو بودی،

اونکه نخواست از تو جدا شه من بودم.

یکی گفت یکی نگفت،اونکه گفت تو بودی،

اونکه دوستت دارم رو به هیچکسی جز تو نگفت من بودم.


علی دهقان
ساعت12:44---31 مرداد 1393
عاقلانه انتخاب کن تا عاشقانه زندگـی کنی

چون اگر عاشقانه انتخاب کنی عاجزانه زندگـی می کنی . . .


ERFAN
ساعت7:12---31 مرداد 1393
نمیدونم پسر دختر داره یا نه ولی از این شبا خیلی تجربه کردم حال بدیه

♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت23:35---30 مرداد 1393
ماهی هرگز با دهان بسته صيد نميشود
رازهایت را فاش نکن,
بعضی ها در آرزوی صید یک اشتباه در انتظارتو نشسته اند


SHAHAB
ساعت22:23---30 مرداد 1393
همـــ❤ـیشـه دقــیقآ وقــ❤ـــتی پـُر از حـــرفی
وقتـــی بغـــ❤ـض میکـــُنی
وقتـــی دآغونــــی
وقــ❤ــتی دلــِ❤ت شکــ❤ــستـه
دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ
انقــــدر حـ❤ـرف دآری کـ❤ــه فقــط میتون❤ــی بگـ ـی :
"بیخـ❤ــیآل!!


yas
ساعت16:32---30 مرداد 1393
وقتــی دلـم تـنـگ مـی شـود

روی ِ تـکـه کـاغـذی مـی نـویـسـم

" شـانـ ـه هـایـت " . .

و بـعـد یـک دل ِ سـیـر

روی ِ هـمـیـن تـکـه کـاغـذ

اشـک مـی ریـزم . . .


DUYĞU
ساعت13:30---30 مرداد 1393
مــَن عـاشقت هــَستـَم …
و تـا انتــَهاے ایـن دنیـاے پـُـر از تـُهـے
هـیچ کـارے بـه جـُـز دوسـت داشـتـَنـَت نـَـدارم
هـیچ دلـیلے بــَرای تـَنـها گـُذاشـتـَنت نــَدارم
هـیچ بــَهانه اے بــَراے از یـاد بـُردنــَت حـَتـے بــَراے لـَحـظه اے نــَدارم…


nanaz
ساعت21:08---29 مرداد 1393
اصولا آدم غایب جوابی هستم! دو سه هفته بعد از اینکه یکی بهم یه چیزی می گه تازه جوابش رو به خودم می دم

erfan
ساعت16:03---29 مرداد 1393
به بَضیــــــآҐ بآـس گُفــ: بـــِـذآر تـϧ פـآلـ ِפُــــϧבَҐ بـــآشَـҐ [!]





بـــِہ گــــآتـ میــــבَҐ اَزפِـــــــآҐ پــــــآشَـҐ


yas
ساعت15:21---29 مرداد 1393
می دونی تلخ ترین درد چیه ...؟

تو بخوای؛

اونم بخواد؛

اما . . . خـــــدا نخــــواد


شیرین عسل
ساعت11:10---29 مرداد 1393
همیشه دعا کنید :

چشمانی داشته باشید

که بهترین ها را در آدم ها ببیند

قلبی ، که خطاکار ترین ها را ببخشد

ذهنی ، که بدیها را فراموش کند

و روحی که هیچگاه ، ایمانش به خدا را از دست ندهد .


khatere98
ساعت11:08---29 مرداد 1393
بهتراست غرورمان رابخاطركسي ك دوسش داريم ازدست بديم تااينكه اونوبخاطرغرورمان ازدست بديم

khatere98
ساعت11:04---29 مرداد 1393
هميشه تصوركن توي دنياي شيشه اي زندگي ميكني پس مراقب باش ب طرف كسي سنگ نندازي چون اول دنياي خودت راميشكني

khatere98
ساعت11:00---29 مرداد 1393
سخت است ب تاول پاهايت بگويي تمام راه رااشتباه آمده ايم

AmirrezA
ساعت22:41---27 مرداد 1393
گاهى با يه قطره،ليوانى لبريزميشه.
گاهى با يه كلام، قلبى آروم ميشه.
گاهى با يه بى مهرى، دلى ميشكنه.


•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت21:13---27 مرداد 1393
ღتــــכּهــآღ

✘Ґכּ כּــﮧ مــړנ عِݜــقَــم✘


✘כּــﮧ هـــلآڪــــ ړفاقــت✘


✘فقــط یــه נڵ ҐےخــــوآҐ تــۅ נכּیــآ✘


✘ڪــﮧ ړۅقــۅڵݜ بمــۅכּــﮧ تــا اخــر قــےآمــت✘


رها
ساعت18:52---27 مرداد 1393


خَستــــه ام….!

. . امــــا تَحمـُـــل مـی کُنــم… خُــــدایـــا روزِگـــارت با من و احساسم بـَــد

تـــا

کـــرد…!


رها
ساعت18:50---27 مرداد 1393


کسی که نشسته است همیشه خسته نیست …

شاید جایی برای رفتن نداشته باشد …!


رها
ساعت18:49---27 مرداد 1393


مثل کبریت حالتی غریب دارم

انگار که میدانم ساخته شده ام تا بسوزم


رها
ساعت18:47---27 مرداد 1393


عطرها وآهنگها بی رحمترین عناصر زمینند!!!!!

بی آنکه بخواهی می برندت تا قعر خاطراتی که

برای فراموشیشان تا پای غرور جنگیدی .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, ساعت 10:54 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |