ﻋـڪـ ωـــﻢ ...

ﻋـڪـ ωـــﻢ ...

 

ﻣــﮯכﺍﻧـــﻢ ﺭﻭﺯﮮ ﺗـــﻮ ﻣـﺮﺍ כﺭ ﺁﻏــﻮﺵ ﺧـﻮﺍﻫــﮯ ﮔـﺮﻓـﭞْ…

ﭘـﺸـﯿﻤــــﺎטּ ﻭ ﺑـﺎ ﭼﺸﻤــﺎﻧــﮯ ﭘُــﺮ ﺍﺯ ﺍﺷـڪ…

ﺧــﻮכﻡ ﺭﺍ ڪـﮧ ﻧــﮧ (!)

ﻋـڪـ ωـــﻢ ﺭﺍ!…

ﻋـڪـ ωـــﮯ ڪـﮧ ڪﻨــﺎﺭﺵ ﻧـﻮﺷــﭡــﮧ ﺍﺳـﭞْ :

” ﯾـڪ ﻫﻔــﭡـــﮧ ﮔـﺬﺷـﭞْ…

 

 



نظرات شما عزیزان:

░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:42---30 فروردين 1394
نـــه اینـــکــه نَــخوامــااااا

ولی واقعا در توانَــم نیست

بعضیارو آدَم حـــســــــاب کنــم!


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:41---30 فروردين 1394
باید به بعضیا گفت:



حســـــرت ، چیزی نیست که من بخورم



حسرت ، اون چیزیه که به دلت می ذارم...


╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت11:09---12 اسفند 1393
با همـہ ے وجودت دلتنگشے ،...

شمارـہ اش رو هـҐ میگیرے.... اما....

دڪمـہ ے سبز رو ؋شار نمیدے ...

چوטּ ...میدونے اوטּ خیلے پیش از

ایـטּ حرفا ؋راموشت ڪردـہ !!!


milad7
ساعت12:16---30 بهمن 1393
تو خوب مَـטּ لآشـﮯ ...

اَمآ ... آخ آخ ...

آرزو بـِﮧ دِلِـﭞ میذآرَҐ دوبآره بآ مَـטּ بآشـﮯ |


milad7
ساعت15:05---2 بهمن 1393
خواب مــــــــرا نمی برد. . .

تــــــو را می اورد. . .

بی انکــــــه باشی. . .(!)


کتایون
ساعت18:27---21 آبان 1393
این روزها



آب وهوای دلم آنقدر بارانی ست



که رخت های دلتنگیم را



فرصتی برای



خشک شدن نیست ...!


¨‘°ºOMᾄᾗἷᾄOº°‘¨
ساعت16:50---15 آبان 1393
خـــدایــا بفـهمـان کـــه بــی تـو چــه مـیشـوم.....

امــا نشـانـم نــده.......

خــدایــا به من هم بفهمان و هم نشانم بده که بـا تـو

چــه خــواهــم شــد.......


minaf
ساعت10:32---25 مهر 1393
خیره میشوی در چشمهایم….
می دوزم نگاهم را….
تا نفهمی چقدر دلتنگت بودم!


aloone-boy
ساعت11:36---16 مهر 1393



شـآیَـב یہ ڪَسے شَبـآ برآے اینڪہ خوآبـ تو رو ببینہ

بہ פֿـُבآ اِلتمـآسـ میڪنہ . . .

شـآیَـב یہ ڪَسے بہ مَـפـضـ בیـבטּ تو בستاش یَـפֿـ میزنہ

و تَپشـ قَلبشـ بیشتَر میشہ . . .

مُـطمئـטּ بـآشـ یہ ڪَسے شَبـآ بہ פֿـآطر تــو

تو בریـآیــے اَز اَشڪ مے خوآبہ . . . وَلے تــو نمے בونے


pirooz
ساعت18:40---10 مهر 1393
زمانيست كه:

بيگناه پاي دار ميرود و ميخندد

نميداند كه بالاي دار خواهد رفت!

چاقو دسته ي خود را ميبرد!

محبت خارهارا گل نميكند

همانگونه كه دوري دوستي نمياورد!

و پول خوشبختي مي اورد!

"دوره ي ضرب المثل ها به پايان رسيده"


minaf
ساعت13:49---8 مهر 1393
طناب رو به دور گردنم آویختند: گفتند آخرین آرزویت؟؟؟ گفتم : دیدن یار گفتند: خسته است تا صبح طناب بافته؟؟!!!

missnarges
ساعت0:58---8 مهر 1393


محتاج لبانت هستم


که در بهار و تابستان


پاییز و زمستان


مرا


عاشقانه ببوسند


آنطور که آتشفشان خاموش درونم جان گرفته


مهرت را فوران کند


من


تو و تمام وجودت را


نه برای یک هم آغوشی ساده


برای تمام عمر می خواهم


همین ...


missnarges
ساعت20:22---29 شهريور 1393
هى لعنتى!
بیا باهم بازى کنیم:
تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،
من هم،

“شماره غریبه هاى توى گوشى ات را


عشق2طرفه(محمد)
ساعت19:03---29 شهريور 1393
به بعضیا باس گفت:

اگه از من خوشت نمیاد به درک!

چون من اصلا جوری رفتار نمیکنم که تو خوشت بیاد)


علی
ساعت0:10---26 شهريور 1393
زندگی چه اتفاق غم انگیزیست
وقتی تنهاییت سال ها از تو بزرگتر باشد


m
ساعت23:36---23 شهريور 1393
دارم شکست میخورم کسی میل ندارد؟؟؟

erfan
ساعت12:09---22 شهريور 1393
בرב בارב
وقتے بـ؋ـهمے
براے عشقت ڪم هـωـتے...


reza
ساعت22:42---17 شهريور 1393
تا آخر عمرت مدیونی به کسی که باعث شدی

بعد از تو دیگه عاشق هیچ کس نشه و بعد ولش کردی...

میفهمیییییییییی؟؟؟!!!این بزرگترین گناهه


علی
ساعت17:10---15 شهريور 1393
هوایت که به سرم می‌زند

دیگر در هیچ هوایی،

نمی‌توانم نفس بکشم!

عجب نفس‌گیر است

هوایِ بی تو بودن!!!....


erfan
ساعت7:36---14 شهريور 1393
تنها ادامه می دهم در زیر باران

حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم

میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم

ببار باران من نه چتر دارم نه یار


نازنین
ساعت19:28---13 شهريور 1393
بگذار بسوزیم...
ماکه دادمان به اسمان نرسید ...شاید "دودمان" برسد


pirooz
ساعت16:35---13 شهريور 1393
”باختم‏”‏ تا دلخوشت کنم ؛
بدان برگ برنده ات سادگیم نبود .. دلم بود !


صبارونالدو
ساعت12:25---13 شهريور 1393

گفت بی من چه میکشی؟گفتم:نفسسسس!!!
چیه توقع داشتین چی بگم؟
آره عزیز اینجوریاس...
اونی که از ما گذشت واسه همیشه در گذشت...
روحش تو گورش و یادش تو حلقش...


علی
ساعت21:55---12 شهريور 1393
چـه خوب اسـت ،

گـاه گاهی دروغ بـگـویی بـﮧ دلـت (!)

و نـگـذاری ڪـه بـدانــد ،

بـی نـــــہـایـت تـنـــهـا سـت . . .


علی
ساعت17:33---12 شهريور 1393
گفت تا ابد تنهایت نمی گذارم

ابدش چه زود عفو خورد ...!



♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت13:24---12 شهريور 1393
اینجـآ زمیـن اســتــ ...
رسـم آدم هـآیـش عجیـب اسـتــ ...

اینجـآ گـُم که بشـوی،

به جـای اینکه دنبـآلت بگردنــد،فــراموشت میکـُنــند..

زیـآد که خوب بـآشه،زیـآدی میشـوی!

زیـآد که دم دسـت بـآشی،تکـراری میـشوی!

زیـآد که بخـندی،برچـسـب دیوانـگی میخـوری!

اینجـآ فقـط بـرای خودت زنـدگی کـُن.....


reza
ساعت0:50---12 شهريور 1393
سلام امیدوارم خوب باشین
اگه میشه واسه تبادل لینک ما رو خبر کنید
راستی ما ارسال کامنتای روزانه داریم
امیدوارم رضایت شما رو جلب کنیم
منتظر حضور زیباتون هستیم


khatere
ساعت17:33---11 شهريور 1393
خاطره ها . . .

گذشت. . . لحظه های با تو بودن

و در پاییز عشقمان

نامی از دوست داشتن باقی نماند

چقدر زودگذر بود قصه ی من و تو

و در انروز که دست بی رحم تقدیر

درو کرد گندمزار دلهایمان را

و تهی شد همه جا از عطر گل عشق

و در کوچ پرنده های غمگین

در آن کویر آرزو

شاعری دلشکسته و تنها

می نوشت شعری به یاد باهم بودن ها

شعری برای خشکیدن گلهای عشق در مزرعه ی دوست داشتنها

قطره اشکی به یاد همه خاطره ها . . .


khatere
ساعت17:30---11 شهريور 1393
اگه یه روزی با شنیدن صدای یه نفر.....دلت لرزید

اگه با همه ی نبودناش....عقب نکشیدی و موندی......

اگه با دیدن چشاش......دیگه چیزدیگه ای رو ندیدی.......

دیگه تمومه......

"اون شده همه ی دنیات"

اره..........شده همه ی دنیام......دنیای منی که میدونم یهت نمیرسم........منی که میدونم.....هیچوقت گرمای دستاتو حس نمیکنم......جز تو رویاهای شبونم.........

یعنی میشه یه بار تو واقعیت....نه تو عکس......به چشات خیره بشم........زل بزنم و بگم........

"دوست دارم"....بعد تو هم به چشام خیره بمونی و من دوباره بگم....

"اهااای اقای خواننده.................شدی تموم دنیام"

میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میشه؟؟؟؟؟

بیخیال بابا!هرچند ازم دوری اما.......همیشه کنارمی....از جسمم دوری ولی هردم......تو رویاهامی......تو تموم قلبمی...........قلبی که دیگه مال من نیست............شده مال تو...................باور میکنی؟؟؟؟اره؟!

بازم مثل همیشه....مثل هر شب...مثل هر لحظه.....فقط میگم....

"دوست دارم..............تموم دنیام......دوست دارم"


mahla
ساعت16:59---11 شهريور 1393
آسمان با وسعتش تقدیم تو


رقص ماهی های دریا مال تو

هر چه دارم از تو دارم مهربان

زندگیم امروز و فردا مال تو


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت13:28---11 شهريور 1393
گاهی فقط بوی یک عطرِِِِِ یک تشابه اسم برای چند لحظه باعث میشه دقیقا احساس کنی که قلبت داره ازتو سینه ات کنده میشه................

بهزاد
ساعت13:07---11 شهريور 1393
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم

هر جا که دلت می خواهد بــــرو !

فقط آرزو میکنم وقتی دوباره هوای من به سرت زد

انقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت باز هم آرام نگیری…!


نازنین
ساعت11:19---11 شهريور 1393
دلم هوایت را کرده...حالا که دیگر هوایم را نداری...

khatere
ساعت11:09---11 شهريور 1393
دلتنگی یعنی :
روبروی دریا ایستاده باشی و
خاطره ی یک خیابان خفه ات کنه . .


khatere
ساعت11:07---11 شهريور 1393
میـــــــ ـان دِلتَنگــــــی هایَــــــم باشــ ـــــــ تا فَراموشَـــ ـــت نَکُــــــنَم…
تا بــــه یاد داشـــ ـــته باشَمَـــــت…
تا بویَـــ ــــت را حِــس کُنَـــــــم…
تا بِــــــ ـدانَــــم که هَستـ ـــــی…
تَـــــــ ـمامِ دُنیـــ ــــام قَلبَــــمه…
دنیـــ ــــام باشــــ ـــه واسه تــ ـــــــو…
تا بِدانــــ ـــی میانِ ثانیــــ ـــه هایِ دِلتَنگیـــــهامـــ تــــــو وجــــــ ــــود داریــــ ـــ….
فَــقَط تـــ ــــو


erfan
ساعت7:44---11 شهريور 1393
دلم نه عشق میخواد نه احساسات قشنگ



نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا

...

دلم یه چیزی مثل یه دوست میخواد



که بشه باهاش حرف زد



و بعد پشیمان نشد

!!!...


reyhane
ساعت6:51---11 شهريور 1393
آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد ، غصه می خورد ، بغض می کند ، اشک می ریزد و تمام اینها روحش را به آتش می کشد و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام خاکستر می شود …
آری ، این است خاصیت عشق یک طرفه …


دلبند
ساعت1:31---11 شهريور 1393
هوای دو نفره داشتن

نه ابر میخواهد،

نه باران ،

نه یک بعدظهر پاییزی.....

کافیست حواسمان به هم باشد


دلبند
ساعت1:27---11 شهريور 1393
هر جای دنیا می خواهی باش


من احساسم را


با همین دست نوشته ها


به قلبت می رسانم


mahla
ساعت18:35---10 شهريور 1393
سلامممممممممممممم گلم لینک شدی راستی گلم زود زود ب هم سر بزنیم ها بی معرفت نباشیم باش؟
بابای


iman
ساعت11:45---10 شهريور 1393
وبلاگت خیلی خیلی قشنگه خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی نظرتو راجه بش بگو حتما
البته لطفا


omid
ساعت11:40---10 شهريور 1393
شب هایم بروز شده اند
دردهایم آنلاین . . .
به مغزم کلیک که می کنم
بالا نمی آید !


omid
ساعت11:39---10 شهريور 1393
هربار که کودکانه دست کسی رو گرفتم
گم شده ام !
ترس من از گم شدن نیست ..
ترسم از گرفتن دستی ست که بی بهانه رهایم کند !


omid
ساعت11:38---10 شهريور 1393
مسافر بی بدرقه من
اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم ،
باز به غیرت چشمانم
که آبی پشت سرت ریختند


باران
ساعت11:23---10 شهريور 1393

گاهی گمان نمی کنی ولی می شود ,گاهی نمیشود که نمیشود.

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است ,گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود .

گاهی گدای گدای گدایی و بخت نیست ,گاهی تمام شهر گدای تو میشود .


saeedsingle
ساعت11:09---10 شهريور 1393
من نمی فهمم !
چرا هیچ کس بر نمی دارد که بنویسد از مردها ...
از چشم ها و شانه ها و دستهایشان
از آغوششان ،
از عطرِ تنشان ،
از صدایشان ...

پُر رو می شوند ؟!
خب بشوند
مگر خودِ ما ، با هر دوستت دارمی تا آسمان نرفته ایم ؟
مگر ما به اتکا به همین دست ها ،
همین نگاه ها ،
همین آغوش ها در بزنگاههای زندگی ،
سرِ پا نمانده ایم ؟

من بلد نیستم در سایه ، دوستت داشته باشم
من می خواهم خواستنم گوشِ فلک را کَر کند ...
من می خواهم ،
مردِ من ،
حتی اگر مردِ من هم نبود ،
دلش غنچ بزند از اینکه ،
جایی ، زنی دوستش دارد ...


باران
ساعت10:59---10 شهريور 1393

ღ درميان اين همه نوشته ها ے مجاز ے


دلم برا ے يک دست خط واقعي تنگ شده...! ღ


ولي دنيا ے واقعي جاي دل نوشتن نيست


جا ے دل شکستن است...!


تنهاپناهت همين دنيا ے مجازيست..جا ے دل شکستن است...!


تنهاپناهت همين دنيا ے مجازيست..


romisa
ساعت23:57---9 شهريور 1393
☜ از
✖مــــن ✖
بـــه
✖تــــو ✖

↺ از تــــو ↔ بـــه هـــر کـــه دوســــت دارى

هیچـــــگاه ◣ وقــــف ◢ بـــی وقفـــه هــــاى دیگــــرى

مبـــــاش کــــه اشتبـــــاه تعبیــــر میشـــــوى ☞


♠❤♠MAHTAB♠❤♠
ساعت22:39---9 شهريور 1393
به سلامتی اونی که آرزو بود
نفس بود
آرامش بود
رویا بود
ولی خاطره شد..


missnarges
ساعت14:58---9 شهريور 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 7 شهريور 1393برچسب:, ساعت 12:33 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |