شَکـــــــ نکלּ ...

شَکـــــــ نکלּ ...

ﺭفتــــــــــی؟؟

ﺑﻪ ﺩﺭكــــــــــــــــــ...!

ﻧﺎﺭﺍﺣتـــــــــ ﺷﺪی؟؟ ﺑﻪ ﺟﻬﻨــــــــــــــــــﻢ...!

ﺑﺮ ﻧﻤﯿﮕـــــــــﺮﺩی؟؟

ﻓـــــــــﺪﺍ ﺳــــــــــــــــــﺮﻡ...!

ﭘﺸـــــــــﺖ ﺳـــــــــﺮﻡ ﺣـــــــــﺮﻑ ﺯﺩی؟؟

ﻭﺍﻕ ﻭﺍﻕ ﮐـــــــــــــــــردی...!

ﺧﺮﺍﺑـــــــــﻢ ﮐـــــــــﺮﺩی؟؟

ﻏﻠـــــــــﻂ ﮐــــــــــــــــــﺮﺩی...!

ﺧﻮﺩتـــــــــﻮ ﮔـــــــــﺮﻓتی ﻭﺍﺳـــــــــم؟؟

خـــــــــﺏ ﻣــﻌﻠﻮﻣﻪ ﻣﮕﺲ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﻧﺒﺎﻟﻪ ﻋﻨــــــــــــــــــﯽ ﻣﺜﻪ

ﺧـــــــــﻮﺩش...ツ

تـــــــــﻮ ﻧﺸـــــــــﺪى؟؟

ﯾﮑـــــــــﯽ ﺩﯾــــــــــــــــــﮕهـ...!

ﺑﺎ ﻣـــــــــﻦ ﺑﻮﺩﻥ ﻟﯿﺎﻗـــــــــﺖ ﻣﯿﺨﺎستـــــــــ كه ﺗــــــﻮ

ﻧﺪﺍﺷﺘـــــــــى...!

ﻭﻟـــــــــى..

ﺍﯾﻦ ﺧﻂـــــــــ ______

ﺍﯾﻦ ﻧشـــــــــون |

ﺑﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺧﺪﺍﯾـــــﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﭙﺮﺳــــــﺘﯽ!

ﻣــــــﻦ ﺟﺎﺩﻩ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻨﺖ ﭘﺸﯿﻤـــــــــﻮﻥ

ﻣﯿﮑﻨـــــﻢ!

ﻗﺮﺍﺭ ﻧﯿﺲ ﺩلـــــــــ ﮐﺴﯿﻮ ﺑﺴﻮﺯﻭﻧـــــﻢ

ﺑﺮﻋﮑـــــــــســـــــ ...

ﮐﺴﯿﻮ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻣﯿﺎﺩ ﺍﻧـــــﻘﺪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ

ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﮐﻪ ﺟﺎﺵ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ

ﻟﻌﻨـــتـــ ﺑﻔﺮﺳتی ...

اینو بت قـــــول میدم شَکـــــــ نکن ...

 



نظرات شما عزیزان:

NEGAR
ساعت20:05---16 بهمن 1394


میگم…

دلم برا پاریس تنگ شده…

خیلی وقته نرفتم،

دقیقا از روزی که

به دنیا اومدم


تڪ دפֿـتر جهنܢܢ
ساعت17:34---4 بهمن 1394
☜هہ
مَشتے بَچہ قَشنگ‍ نیستَم
بَچہ بالامالانیستَم
آقام تیلیاردِرنیست
نَنَم دُڪتُرمُهندس نیست
اِفتخارمیڪُنم بَچہ پایین شَهرَم
مَعرفَتَم ب ڪُل هیڪل بعضی بَچہ بالا می ارزه
لَشَم لاشے نیستَم بَددَهَنم بے اَدَب نیستَم
☜اَماهَرچے هَستَم بے ناموس نیستیم


از اونــــــــایے باش ڪھ تو هــــــــر جمعے رفتــــــــے سربالاســــــــت
نھ از کسایــــــــے ڪھ بریــــــــنن به سرتا پــــــــات
هــــــــــــــــــــه


*-*
ساعت20:18---18 آذر 1394
خداوندا، خداوندا !!!

قرارم باش و یارم باش ...

جهان تاریکی محض است !!!

می‌ترسم ،

کنارم باش .


*-*
ساعت20:14---18 آذر 1394


خنــــدیدن خــــوب است
قهقــــهه عالـــیست
گریــــستن آدم را آرام میکنــــد
امـــا
لعـــنت بر بغــــض...


*-*
ساعت16:14---8 آذر 1394

هرگز احساس ضعف و ناتوانی نکرده ام جز در
مقابل کسی که از من پرسیده است "تو کیستی ؟ "
"جبران خلیل جبران "


*-*
ساعت19:19---4 آذر 1394
٭تــکـلــــــــیــفــم٭بــا


☜٭خـودمــم☞


٭مـــــــــــعـلــوم ٭نــیــســت


٭تــو ٭دلـم٭دَردِه ،


٭رو ٭لــبــام ٭خـ✘٭ــــــــــــنــده ...



*-*
ساعت17:22---30 آبان 1394

اونـــیکــــه گــــفت تـــــا [ تَهِــــــش] هســـتم

تَهـّـــش خـــــنـכیـכو گٌـــفت [خـــالـی] بــــستم



*-*
ساعت17:42---29 آبان 1394
چگونه باتریه 66 %را بدون به برق زدن شارژ کنیم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گوشی را بر عکس کنید
خواهید دید شارژ گوشی شما %99خواهد شد
تا اکتشافات بعدی
خودافظ!!


هادی عزیزی
ساعت0:49---22 آبان 1394
دو قـلـب دارم !



یـکـی در طـرف ِ چـپ ...



و دیـگـری در طـرف ِ راسـت ...!



آغـوشـت را تـنـگ تـر کــن ...



مـن ایـن تـن ِ دو قـلـب را دوسـت دارم ...


بارانا
ساعت7:44---14 آبان 1394
خداوندا، خداوندا !!!

قرارم باش و یارم باش ...

جهان تاریکی محض است !!!

می‌ترسم ،

کنارم باش ...


avadis
ساعت10:44---23 مهر 1394
يا حسين دست من و دامنمردانه توعمر خود صرف نمودم به در خانه توحال كه با دست تهي چشم ز دنيا بستمآمدم بر در اين خانه شاهانه تو

ali bagheriyan
ساعت17:17---20 مهر 1394

نمیــــــــــــــدانم چگونه گم شد...
در شــــــــــهری که...
تمام خیـــــابانهایش را با هم گشتیــــــــــــم...


ali bagheriyan
ساعت17:16---20 مهر 1394

گرفتن دستهایش آرزویم بود…..
اماازبخت بدم مچش راگرفتم


samaneh
ساعت15:36---15 مهر 1394
روزا ☜خواب
شبآ تآ ↯صبح↯ بیدار
بھ فکرہ✘ آیندہ✘
یہ روح⇜ بیمآر
قفل رو یھ♪آھنگ♪
◇◆◇خاص◇◆◇
زندگیم شدہ◁
ھے↭ تکرارو تکرارو تکرار ↭
اینم از ﹏تابستون﹏ امسال
※ھہہھ※


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت10:58---7 مهر 1394

نترس حوا … سیـ ـب را بـا عشق گاز بزלּ

آבم بـے عشق ، لیاقـ ـت بهشت نـבارב …


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت10:57---7 مهر 1394
1-دنیا ، به شایستگی هایت پاسخ می دهد نه به آرزوهایت
پس ، شایسته ی آرزوهایت باش!
2-چه خوب است
آدمها
یک نفر را هر روز دوست داشته باشند
نه
هر روز یک نفر را…!


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت10:57---7 مهر 1394
گاهی باید فروریخته شویم ....برای بنایی جدید.....!


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت10:57---7 مهر 1394
گاهی باید فروریخته شویم ....برای بنایی جدید.....!


mohammad.
ساعت16:41---3 مهر 1394
لیلی؛

نام دیگر پاییز است!

زیباست، عاشق می کند، می کشد...


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:34---26 شهريور 1394
گنجشکی باعجله و تمام توان به آتش نزدیک میشد و برمیگشت!
پرسیدند:چه میکنی؟گفت:در این نزدیکی چشمه آبی هست
ومن نوک خود را پر از آب میکنم وآن را روی آتش میریزم.گفتند:
حجم آتش در مقایسه با آبی که تو میاوری بسیار زیاد است
و این آب فایده ای ندارد.گفت:
شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ، اما آن هنگام که خداوند میپرسد :
زمانی که دوستت در آتش میسوخت تو چه کردی؟
پاسخ میدهم :
هر آنچه از من بر می آمد …انجام دادم ..


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:34---26 شهريور 1394
من زنده بودم اما انگار مرده بودم
از بس که روزها را با شب شمرده بودم
یک عمر دور و تنها تنها بجرم این که
او سرسپرده می خواست ‚ من دل سپرده بودم
یک عمر می شد آری در ذره ای بگنجم
از بس که خویشتن را در خود فشرده بودم
در آن هوای دلگیر وقتی غروب می شد
گویی بجای خورشید من زخم خورده بودم
وقتی غروب می شد وقتی غروب می شد
کاش آن غروب ها را از یاد برده بودم


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:34---26 شهريور 1394
در عرض یک دقیقه می شه یک نفر رو خرد کرد... در یک ساعت می شه یک نفر رو دوست داشت و در یک روز فقط یک روز می شه عاشق شد ولی یک عمر طول می کشه تا کسی رو فراموش کرد


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:33---29 مرداد 1394

خنــــدیدن خــــوب است
قهقــــهه عالـــیست
گریــــستن آدم را آرام میکنــــد
امـــا
لعـــنت بر بغــــض...


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:33---29 مرداد 1394
٭تــکـلــــــــیــفــم٭بــا


☜٭خـودمــم☞


٭مـــــــــــعـلــوم ٭نــیــســت


٭تــو ٭دلـم٭دَردِه ،


٭رو ٭لــبــام ٭خـ✘٭ــــــــــــنــده ...


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت11:46---23 مرداد 1394
هرگز احساس ضعف و ناتوانی نکرده ام جز در
مقابل کسی که از من پرسیده است "تو کیستی ؟ "
"جبران خلیل جبران "


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت13:54---13 مرداد 1394
ساعت روی دیوار…

از کار افتاده است…

می دانم…

از این که در نبودت…

ثانیه ها را شمرده ام…

خسته شده است…


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت13:44---13 مرداد 1394
که تو این فصلِ نو،نمیذارم غرق شی

میام میگیرم دستتو

چشاتو میبندم،پاک میکنم اشکِتو

غمُ غصه هاتو جمع کن و بعد برو




ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:02---3 مرداد 1394
باور کن…

من هم خدایی دارم…

تو دلم را بشکن…

او هوایم را دارد…

روزی یک جایی…

دلت را می شکند…


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت15:02---3 مرداد 1394
باور کن…

من هم خدایی دارم…

تو دلم را بشکن…

او هوایم را دارد…

روزی یک جایی…

دلت را می شکند…


m░i░l░a░d░7░
ساعت15:18---24 تير 1394
ورق ورق کن …

“خـاطـــرات” خاک گـرفتـه را …

شـاید غبـارش …

“احسـاسـت” را به سـرفه بیـندازد …


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:23---13 تير 1394
من مانده ام …

و انبوهی از اندوه …

و تو بهانه ی چشمانم کمی آرام تر از دیدگانم جدا شو . . .


m░i░l░a░d░7░
ساعت21:34---9 تير 1394
من خوبـــــــم..!

عاشق نیستم..

فقط گاهـــی به یادش که می افتم،

دلم تنگــــ میشود…

این که عــــشق نیست…

هســــــــت…؟


مائده
ساعت14:50---7 تير 1394
روزهــــــــــا میگذرنـــــد
و من هر روز...
دنیا را بیشتر میشناسم،
عاقل تر می شوم
و محتاط تر...
نمیدانم
شاید فقط ترسوتر میشوم...
اما این را میدانم که...
دیگر کمتر رویا میبافم،
دیرتر آدمها را باور میکنم،
کمتر از زشتیها تعجب میکنم،
و
بیشتر احساساتم را نادیده میگیرم.
روزها میگذرند
و من هر روز
بیشتر از دنیای سادگی ام فاصله میگیرم...


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:40---5 تير 1394
باور کن…

من هم خدایی دارم…

تو دلم را بشکن…

او هوایم را دارد…

روزی یک جایی…

دلت را می شکند…


علی
ساعت10:01---30 خرداد 1394
درد می کند هنوز جای دوست داشتنت...

دل من آرام بگــــــیر"

او بی تـــــــــــــــــو آرام است"


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:02---27 خرداد 1394
من مانده ام …

و انبوهی از اندوه …

و تو بهانه ی چشمانم کمی آرام تر از دیدگانم جدا شو . . .


parimah
ساعت13:39---18 خرداد 1394
بعد از مـرگـم . . .

قـلــبـم را جــدا از مـن خـــاک کنید

من و دلـــم هیچ گاه

آبـمـان توی یک جـوی نرفت ...!


parimah
ساعت13:38---18 خرداد 1394
خداوندا

کودکان گل فروش را می بینی؟

مردان خانه به دوش را؟

مادران سیاه پو ش را؟

دخترکان تن فروش را؟

کاسبان دین فروش را؟

محرابهای فرش پوش را؟

پدران کلیه فروش را؟

زبانهای غشق فروش را؟

انسانهای آدم فروش را؟

همه رامی بینی؟؟؟



زمینت دیگر بوی زندگی نمیدهد می خواهم یک تکه آسمان کلنگی بخرم ،


parimah
ساعت13:37---18 خرداد 1394
بسلامتی دخترا نه واسه ارایش وصورت جذابشون

واسه دل پاکشون

بسلامتی پسرا نه واسه تیپشون وصدای مردونشون

واسه معرفتشون

بسلامتی عاشقا نه واسه عشق بی مرزشون

واسه صبور بودنشون

بسلامتی من نه واسه این حرفام

برا اینکه مرهم ندارم واسه دردام


░m░i░l░a░d░7░
ساعت23:15---17 خرداد 1394
واژه هـــایم رنـــگ بــاران دارد…

وقتـــی از تـــو مــی نویســم،قلبــــم خیـــس دلتنـــگی اســــت…

وچشمــــانم طـــوفــــانی؛

چـــه زود بــا هــم بــودنمـــان خـــاطــره شد…

وکـــاش خـــاطـــره هــامـــان بــی رنــگ نشــونـــد….


علی
ساعت14:53---16 خرداد 1394
کـاش مـی فـهـمیـدی
قـهـر میـکنم
تـا دسـتـمو مـحـکمتر بگیـری و بـلـنـدتـر بـگـی
بـمون...
نـه ایـنـکـه شـونـه بـالا بــنـدازی و آروم بـگـى
هر طور راحتی


دختربد
ساعت17:35---10 خرداد 1394
ڣـــــڪ نکـــــڹ ندیـــــد پـــــدیدمـ|…•• ڣقـــــط هیـــــچ گهـــــے شبیـــــٺ ندیـــــدمـ|…•• #هه



دختربد
ساعت12:56---10 خرداد 1394
خــِیـــلی جاهـــــا بـــِه دَردِ خــِیـــلی هـــــا خــوُردیـــم (:

خــِیـــلی دَردهـــــا روُ اَز هـــــَموُن خــِیـــلیـــا خــوُردیـــم }:

~~~~____________________~~~~


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:12---7 خرداد 1394
سکوت و صبوریم را

به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار !

دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید !


دختربد
ساعت19:14---1 خرداد 1394
کُلِ وَزنِت قَدِ پَشممه چاقـــال
کَمتَر رَپــــ کُن یه وَقــــت رَد نَشه کـــاراتـــ
اینَم واسه اون آقـــآ خوشگِله
که به یــــه فوتــــ بَندهـــ


پسرخوب
ساعت14:39---30 ارديبهشت 1394
ميگویند سه موقع دعا برآورده ميشود :

يکي وقت غروب

يکي زير بارون

يکي هم وقتي دلت ميشکند...

من وقت غروب زيربارون با دلي شکسته دعاکردم


░m░i░l░a░d░7░
ساعت13:58---24 ارديبهشت 1394
بی تفــاوت بودنم را…

بـه پای ساده بودنـم نـذار…

من بـی تفاوتم…

چون تــو ارزش آنـرا نداری که…

فکـرم را به خود…

مشغــول کنی…


░m░i░l░a░d░7░
ساعت13:56---24 ارديبهشت 1394
باز امشبـــ …

از تـــو دورمـــ …

باز امشبــــ …

خوابــ از چشمانمـــ …

گریزانـ استـــ …


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:10---16 ارديبهشت 1394

گُفتـــ بُـــرو بِمیـــر،رَفتَــ ـم...

حآلـآ دآره دَربـ ـہ دَر دُنبـ ــآل
سَنگِـ ـِ قَبــ ــرَم میـ ــگَـ ـرده

[هــ ــہ]


░m░i░l░a░d░7░
ساعت16:15---6 ارديبهشت 1394
☜ " آدمــــــــــا دو دَستَن " ☞
❂✘ بعضــــــــــیا خیــــــــــلی پَستـَـــــــــن ❂✘
★ % ↺ بعضــــــــــیا نــــــــــاز شَصتَـــــــــن↺ % ★


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, ساعت 2:16 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |