تو خدافظی کردی و من هنوز؛گوشیمو کنار گوشم نگه میدارم
نمیدانم چرا؟!
شاید منتظر معجزم...آری...معجزه
شایدمعجزه شودو تو دوباره مرا بخوانی...
وباز صدای دلنشینت مراببرد به اوج خیال...
ومن دوباره از تو جانی دوباره بگیرم
شاید دوباره معجزه شود و تو بامن مهربان شوی...
شاید دوباره معجزه شود..
شاید.......

میدانم معجزه هم برای من و تو کاری نمیتواند
ولی بازهم ساده و در یک کلام منتظرم....منتظر....

 

 

هنـوز هم دلَم تنگ می شـود
برای ِ تو
برای ِبودن هایـَـت که دیگـر نیسـت !
برای ِآغوشـَت که بی مِنـَت برای ِ من باز بــود ...
برای ِاحساسَت و دوســت داشتن هایت !
و برای ِخـودم
که وقتــی نیستــی
عجیـب خود را گـُم می کنـم
ایـــن دلتنگـی ها همـه اش تقصیـر توسـت !
بدجـ ـوری دیـوانه و عاشـقـ ـَم کردی ...

 

 

از نگاهت

از بودنت

از جای دست هام روی تنت

از دمپایی هات که زیر تختم پیدا می شود

از صدات که لای نفس هام ناپیدا می شود

از خوابی که تو را به من رسانده

از بوی تنت که لای ملافه هام مانده

از خطوط کف دستم

از سایه ات پشت پنجره

از هیجانم پشت در

از تپش های نابه هنگام قلب من...

از جست و خیزهای دل تو

از حرفهات

می فهمم که دوستت دارم...

(دلم برات تنگ شده عشقم ...)

 

 

بنام خالق عشق

امشب که سقف بی ستاره اتاقم بر سرم سنگینی می کند

مانده ام از یار بنویسم از آن هایی که دیروز با من بوده اند

و امروز رفته اند و یا از تو که حرف مرا می خوانی,

از زمین بنویسم یا از زمان یا از تک نگاه مهربان,

از آسمان که که در محل عبور است یا از دلی که سوت و کور است,

از باران هایی که باریده نشده یا از غزل هایی که سروده نشده است.

از چی بنویسم ...؟

 

شــــــــک نکــــن ...!
" آینــــده ای " خواهـــم ساخت که ,
" گذشتــــه ام " جلویــــش زانـُــــــو بزنــــد ...!
قـــرار نیـــســــت مــــن هــــم دلِ کس دیـــگری را بســــوزانم ...!
برعـــــکــــس کســــی را که وارد زندگیــــم میشــــود ,
آنـــقـــدر خوشبــ♥ـخت می کنــــم کـــــه ,
به هـــر روزی که جــای " او " نیـستـی به خودت " لعنـــت " بفـــرستـی...!

 

 

عشق دروغین
لیاقت می خواهد واژه " ما " شدن
لیاقت می خواهد "شریک " شدن
تو خوش باش به همین "با هم " بودن های امروزت
من خوشم به خلوت تنهایی ام
تو بخند به امروز…
من میخندم به فرداهایت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 24 خرداد 1392برچسب:, ساعت 11:13 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |