دلم می خواست یکی رو داشتم ، بعضی وقتا که مردم خستم می کردن ، میومد کنارم و دستاش رو
می گذاشت دو طرف ِ صورتم زُل می زد تو چشام ، می گفت “ببین ! تو من رو داری!!“
...
 
 
 
 

  دردم  این   نیست  که  او   عاشق   نیست


 


دردم این  نیست  که  معشوق  من  از  عشق  تهی

 

                 است


دردم  این  است  که  با  دیدن  این  سردی ها


 

                   من


 

              چرا دل بستم

                    

                                                  

                                 

                                 دلم برات تنگ شده تو رو خدا دوباره برگرد

برگردددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 25 خرداد 1392برچسب:, ساعت 1:38 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |